וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סודהסטרים הקימה בפולין מרכז לבני נוער שנמלטו מאוקראינה

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 16:57

מרכז התמיכה בפולין עבור בני נוער פליטים מאוקראינה, כולל מתחמי משחק ומנוחה ומתפעלים אותו עובדי סודהסטרים מכל העולם. המרכז הוקם בשיתוף פעולה עם הארגון המקומי Nienudno Poland, שדואג להקמת מסגרות חינוכיות במטרה לייצר שגרה עבור בני הנוער שנעקרו מבתיהם

סודהסטרים הקימה בפולין מרכז תמיכה לבני נוער שנעקרו מבתיהם ומוציאה משלחות של עובדים מכל העולם לצורך תפעול המרכז וליווי הצעירים.

המרכז שהוקם מכונה "אי השלום - ורשה", בדומה לכינוי שדבק במפעל החברה בנגב המהווה סמל לדו קיום ועבודה משותפת בין ישראלים לערבים. במרכז, בין היתר, פינות ישיבה נעימות, מתחמי משחק ולימוד ואביזרי כושר.

הארגון המקומי סיפר לנציגי חברת סודהסטרים כי אוכלוסיית בני הנוער שבין הפליטים מאזורי הקרבות אינה מקבלת מענה מספק, מה שהביא את החברה הבינלאומית להקים את מרכז הצעירים כדי להשלים עבורם את החסר.

מרכז תמיכה סודהסטרים. יחסי ציבור,
מרכז התמיכה לבני נוער שהקימה סודהסטרים בפולין/יחסי ציבור

משלחת עובדים בכל 10 ימים

את הקמת המרכז מימנה סודהסטרים והוא ממוקם בתוך מרכז פליטים במרחק של כ-20 ק"מ ממרכז וורשה, לשם מגיעים כ-10,000 איש מדי יום, ברובם נשים וילדים.

המרכז כולל אזורי משחק ומנוחה, אביזרי כושר, עמדות פלייסטיישן, עמדות מחשב, ובעיקר, נקודות חשמל, כך הם יכולים להטעין את המכשירים הניידים שלהם ולשמור על קשר עם חברים ומשפחה.

מידי 10 ימים יוצאת משלחת של עובדי החברה מכל העולם על מנת לתפעל את המרכז ולהיות שם עבור הצעירים בשעתם הקשה.

מרכז תמיכה לנוער סודהסטרים. יחסי ציבור,
מרכז תמיכה לבני נוער שנעקרו מבתיהם, פולין/יחסי ציבור

בדומה ל"אי של שלום" המהווה סמל לדו קיום

אייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים העולמי: "יחד עם העולם כולו נחרדנו מהמראות הקשים שהגיעו מהמלחמה והרגשנו שאנחנו חייבים לעשות משהו. חשבנו כיצד נוכל לסייע ולו במעט והחלטנו להקים מרכז עבור הצעירים תחת השם "אי השלום - ורשה", המתכתב עם הכינוי "אי של שלום" המזוהה עם מפעל הייצור שלנו בלהבים, אשר מהווה סמל לדו קיום ולעבודה משותפת בין ערבים ליהודים".

"אני נרגש מהפעילות שלנו עבור הצעירים ומודה לעובדים מכל העולם שהתנדבו לנסוע לפולין ולסייע בהפעלת המרכז הזה", מוסיף שוחט.

מרכז תמיכה סודהסטרים - פולין. יחסי ציבור,
את מרכז התמיכה מתפעלים עובדי סודהסטרים מרחבי העולם/יחסי ציבור

"בני הנוער הפליטים לא מקבלים מענה מספק"

גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש גלובלית בסודהסטרים: "מבדיקות שערכנו גילינו שרובם המכריע של ארגוני התמיכה שמים דגש מיוחד על אוכלוסיית הפעוטות והקשישים, וכי בני נוער רבים אינם מקבלים מענה מספק לצרכיהם".

צוקר מסבירה: "בחרנו להקים מרכז מאובזר בציוד ומתקנים שיהוו עבורם מקור לאסקפיזם ונחמה ולהוציא משלחות של עובדי החברה שיסייעו במלאכת הקודש של תפעול המרכז וליווי הצעירים בשעתם הקשה. הפרויקט מאגד בתוכו את כל ערכי סודהסטרים, ולא היה יכול לצאת לפועל לולא הרוח המדהימה והסוחפת של העובדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully