וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: המוצרים החדשים על המדפים בישראל

עודכן לאחרונה: 2.4.2022 / 10:23

כמעט שפתון שמתאים את עצמו לכל גוון של שפתיים, אריזות מילוי למען הקיימות, מארזי תיק מתנה ליולדת עם מוצרים לתינוק בימיו הראשונים, קולקציית תכשיטים בהשראת הקיץ והרגעים הקסומים של החיים, מערכת טיהור לבית ועוד

שפתון לנקום. יח"צ חו"ל,
כמעט שפתון: הגוון Black Honey של קליניק מתאים את עצמו לכל גוון של שפתיים. המחיר: 109 שקל/יח"צ חו"ל

Almost Lipstick - שפתון בגוון שמתאים לכל אחת בגוון Black Honey של קליניק

מעט מוצרי ביוטי הם קונצנזוס, מאז 1971, השפתון של קליניק מסדרת Almost Lipstick בגוון blackhoney, הוא מוצר יופי נחשק שמצליח לשמור על פופולריות כבר 50 שנה, בזכות אפקט הלחות שלו ופיגמנט בורדו שקוף המקנה מראה מדהים לכל גוון של שפתיים.

יש המתארים את Black Honey כמקבילת האיפור של שמלה קטנה שחורה ושיקית. עם Black Honey אי אפשר לטעות ולא צריך לנחש מה תהיה התוצאה.

המוצר מורכב תמהיל של פיגמנטים כחולים, אדומים וצהובים בבסיס קרמי חלקלק, בין שפתון לגלוס, הנמס לתוך השפתיים ומקפיץ את הצבע שלהן. הוא מעניק לשפתיים גרסה משופרת של עצמן ועובד מעולה בכל גווני העור.

כשפותחים את שפתון blackhoney, מתגלה גוון בורדו עמוק. הצבע הכהה לגמרי עלול להטעות, מכיוון שבמגע מיידי עם השפתיים הצבע הופך לצבע סגול כמעט שקוף, שמתמזג עם צבע השפתיים הטבעי שלך ויוצר צבע ייחודי.

כפי שמרמז שם הסדרה כולה, זה לא ממש שפתון, אבל מרגיש כך שכן הוא בעל פורמולה עשירה במרכיבים רווי לחות המסייעים בהחלקת השפתיים וטיפוחן בשילוב פיגמנט עם ברק מבריק.

עכשיו הוא מגיע לישראל במלאי מוגבל מאד! רוצה להיות בין הראשונות לרכוש את השפתון הנחשק?
הרשמי באתר קליניק https://www.clinique.co.il/black-honey ותקבלי עדכון כשהמוצר יגיע.

המחיר: 109 שקל, להשיג באתר האונליין www.clinique.co.il

almost_lipstick. יח"צ חו"ל,
almost_lipstick, קליניק, הגוון שמתאים לכל אחת. 109 שקל/יח"צ חו"ל

מותג האיפור 'בובי בראון' משיק קולקציה חדשה של קונסילרים וקורקטורים בסטיק

Skin Stick Corrector and Concealer הם צמד מנצח של קורקטורים וקונסילרים המחליקים על העור לתיקון גוון, הארה וטשטוש פגמים, להכנת העור למייקאפ בקלות וללא מאמץ. צמד המוצרים מאפשר הנחה ובנייה הדרגתית בשכבות ומעניק כיסוי אידיאלי למראה העור.

הקורקטור והקונסילר בגרסת הסטיק הם למעשה עפרונות קלילים נוחים לשימוש, המאפשרים משיחה נוחה, מנטרלים כתמים באופן מידי מתחת לעיניים או על פני העור, מבהירים כהויות ומעוררים מראה עור עייף. הם מעניקים 12 שעות של צבע שאינו משתנה ושומר על מרקם חלק שלא נסדק. הגוונים תואמים את קשת גווני העור הקיימת והם פותחו על-ידי אמני איפור.

הפורמולה של SKIN CONCEALER STICK היא קרמית, רכה וקלה למיזוג ולבנייה בטכנולוגיית Slow Churn, המסייעת ביצירת מרקם קליל ומאפשרת בנייה בשכבות למשיחה חלקה ללא סימנים.
הקונסילר מכיל מרכיבים מזינים, לרבות תמצית פולי קפה וזרעי סליקורניה מלחלחת ומרעננת את העור, המעניקים לעור מראה בריא וזוהר יותר. הוא מגיע ב-18 גוונים ומכיל 3 גרם. המחיר לצרכן: 175 שקל.

הקורקטור SKIN CORRECTOR STICK פותח על ידי אמני האיפור של המותג לניטרול מיידי של כהויות וטשטוש פגמים, עד ל- 12 שעות ללא סדקים. הוא מושק בקשת גוונים למראה טבעי. המרקם חמאתי והפורמולה הקלילה מתמוססת לתוך העור. תמצית פולי קפה וזרעי סליקורניה מסייעות לטיפוח העור בלחות מזינה המתפיחה ומחליקה אותו והופכת את הקורקטור לאמצעי האידיאלי להכנת העור למייקאפ. התכולה: 3 גרם, המחיר לצרכן: 175 שקל.

להשיג בחנויות המותג ובאתר https://www.bobbibrown.co.il/

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קולקציית קורקטורים וקונסילרים סטיק בובי בראון 175 שקל. יח"צ חו"ל,
קולקציית קורקטורים וקונסילרים סטיק בובי בראון, המחיר: 175 שקל/יח"צ חו"ל

חדש בסדרת Pure Color Lip של אסתי לאודר - Whipped Matte, שפתונים נוזליים עמידים מרקם קטיפתי בגימור מאט

מוצרי הסדרה הם בעלי פיגמנט עוצמתי ובוהק, משולבים ברכיבי הזנה, אשר במשיחה אחת הופכים ממרקם קרמי דמוי מוס לפודרה בעלת מרקם קטיפתי יפהפה בגימור מאט. הסדרה מושקת ב- 9 גוונים טרנדיים מלאי חיים ונוכחות לאורך כל היום

הסדרה כוללת למעלה מ-100 גוונים במרקמים שונים, למראה קליל אך בעל נוכחות עם עמידות המספיקה ל- 12 שעות.

השפתון החדש מגיע באריזה יוקרתית ונחשקת בצבע המשלים את גוון השפתון, עם אפליקטור במרקם צמרירי, בעל מבנה זוויתי המסתיים בקצה שטוח דמוי מרית. הוא מחליק, חובק ותוחם את השפתיים בפורמולה עשירה המכילה רכיבים לחותיים מזינים בהם חמאת מורינגה טבעית המעניקה לשפתיים מרקם רך ונוח כדי ליצור מראה שפתיים מלאות, וחומצה היאלורונית ללחות מיידית.

הקולקציה מושקת ב- 9 גוונים שנעים בין חום ואפרסק ניודים, דרך וורודים, כתומים ואדומים ועד לסגול שזיף עמוק. באתר האונליין של אסתי לאודר תוכלי להתנסות בכל אחד מהגוונים ולהתאים לעצמך את הגוון המדויק עבורך באמצעות כלי טכנולוגי שנקרא Virtual try on.

המחיר: 150 שקל. לרגל ההשקה תקבלי תיק מעוצב במתנה בקניית השפתון החדש, להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג ברשתות הפארם, אפריל , המשביר, רשת BE, טרמינל X, גלאם42, עזריאלי, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין: www.esteelauder.co.il

pure color whipped matte lip color קולקציית שפתונים חדשה אסתי לאודר 150 שקל. יח"צ חו"ל,
pure color whipped matte lip color, אסתי לאודר, המחיר: 150 שקל/יח"צ חו"ל

מותג הקלין ביוטי LAVIDO מציג את ג'ל הפצעונים שקיבל את פרס BRAVO

פרס BRAVO הוא ההמלצה האמיתית של הצרכנים בישראל, התואר הוענק ל-LAVIDO לאחר מחקר צרכנים רחב היקף, שנערך בחודש פברואר 2022 על ידי מכון המחקר הבינלאומי "קנטאר" בקרב יותר מ-3,000 צרכניות וצרכנים בישראל.

הג'ל הטיפולי לפצעונים של LAVIDO מיועד לעור מעורב עד שמן הנוטה לפצעונים מדובר בג'ל עוצמתי לטיפול יעיל וממוקד בפצעונים, הוא נבדק קלינית והוכח כיעיל בהקטנת הפצעון, הפחתת דלקתיות ואדמומיות ושיפור במרקם העור. 93% דיווחו על שיפור ניכר תוך 24 שעות.

הוא יעיל בהפחתה של עודפי שומן בעור ונקודות שחורות. מורכב מ-15 תמציות צמחים פעילות הידועות כיעילות לטיפול בפצעונים, ביניהן: שמן סברס אורגני, תמצית ערבה לבנה אורגנית ושמן נר הלילה אורגני.

המחיר לצרכן: 110 שקל (30 מ"ל) וניתן להשיגו בחנויות לבידו, ברשתות הטבע, בתי מרקחת ובאתר lavido.co.il

לבידו ג'ל טיפולי לפצעונים מחיר 110 שקל. רונן מנגן,
לבידו ג'ל טיפולי לפצעונים מחיר 110 שקל/רונן מנגן

דרמלוג'יקה מתקדמת ל- 100% קיימות ומשיקה אריזות מילוי לתכשיר הדגל הנמכר ביותר של המותג

כבר מיומה הראשון בשנת 1986, הוכרזה דרמלוג'יקה כמי שאינה משתמשת במרכיבים קוסמטיים שאינם מיטיבים עם בריאות העור, היא לא עושה שימוש במרכיבים מן החי, תכשיריה מתאימים לטבעוניים (VEGAN) והיא אינה עושה ניסויים על בע"ח. השנה, 2022 היא הכריזה על צעד נוסף בהיותה מובילה אג'נדה נטולת אכזריות וקיימות למען כדוה"א, ומשיקה אריזת מילוי בגודל מלא עבור תכשיר הדגל הנמכר ביותר, פילינג האורז.

האריזה מורכבת מחומרים מתכלים הניתנים למחזור, מה שיפחית את כמויות הפלסטיק משמעותית בתחום. ניתן להשיג באתר האונליין ובנק' המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה, מרכזי בריאות וספא ומלונות היוקרה של רשת ישרוטל.

hands cutting pouch - daily microfoliant refill. יחסי ציבור,
אריזות מילוי לתכשיר הדגל הנמכר ביותר של המותג, פילינג אורז, דרמלוג'יקה/יחסי ציבור

CABELLO - מותג חדש לטיפוח השיער, מלא לחות לשיקום שיער חלק ומתולתל

סופר-פארם מרחיבה את מגוון המוצרים לשיער ומשיקה את המותג Cabello, המקצועי, שעונה על צורכי השיער בעזרת פורמולות חדשניות הנגישות כעת לשימוש ביתי.

מותג השיער החדש יציע 17, ביניהם: שמפו, מרכך, קרם לחות, מסיכה, סרום, שמן, מברשות שיער ועוד. למותג שלוש סדרות מובילות: סדרה למתולתלות, סדרה בשילוב קרטין לשיער מוחלק וסדרת מוצרים לשיער עם גלייז עעשיר בלחות. בנוסף, המותג יציע שני סוגים של מברשות מקצועיות לשיער.

מחירי המוצרים: 25-35 שקל. ניתן להשיג בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין.

קבאלו, סדרת מוצרי שיער, סופר פארם. יח"צ,
CABELLO, מותג חדש לשיער, סופר פארם/יח"צ

INDOLA משיקה את הסדרה החדשה של BLOND EXPERT

הסדרה מורכבת ממגוון מוצרים מקצועיים לשימוש במספרות: גווני פסטל, צבעים מבהירים, בוסטרים ואבקת הבהרה. בזכות הפורמולה החדשנית קשרי השיער עמידים הרבה יותר ובריאות השיער נשמרת במהלך הפעולה ובסיומה.

סדרת מוצרים מאפשרת ללקוחות של מעצבי השיער להשיג את הבלונד האולטימטיבי. הסדרה כוללת שתי טכנולוגיות:

טכנולוגיית "הייר בונד" הפועלת על ידי הרכיבים הפעילים במוצרי הסדרה בלונד אקספרט אשר חודרים לעומק סיבי השערה ותוך כך יוצרים שכבת הגנה ומעטפת סביב הקשרים הטבעיים הקיימים בשיער על מנת להגן עליהם בתהליך הצביעה מפני שבירה אפשרית.

טכנולוגיית "אולטרה" + המשלבת פיגמנטים ליצירת גווני פסטל עם אפשרויות ערבוב בהתאמה לתוצאה הרצויה "אולטרה קול בוסטר" לנטרול מקסימלי של פיגמנטים חמים לא רצויים בשימוש עם אבקת הבהרה. להשגת תוצאה של בלונד בהיר גם על בסיסים כהים יותר לתוצאות נקיות עם יכולת הבהרה של עד 9 דרגות.

התוצאה: שמירה מקסימלית על השיער והפחתת הנזק והשבירה במהלך הפעולה להשגת תוצאות מירביות וגווני בלונד מושלמים בהקפדה על שמירת בריאות השיער הגנה על מבנה השיער בתהליך ההבהרה הצביעה והגיוון.

ניתן להשיג במספרות מורשות אינדולה פרופסיונל ברחבי הארץ ובייעוץ עם מעצב השיער.

אינדולה פרופסיונל סדרת בלונד אקספרט. יחסי ציבור,
אינדולה פרופסיונל סדרת בלונד אקספרט לשימוש במספרות/יחסי ציבור

חברת כצט מציגה משחות שיניים לילדים ומדגישה את חשיבות כמות הפלואוריד במשחה

עששת, בעיות חניכיים, ריח רע מהפה והלבנת שיניים הן רק חלק מבעיות היגיינת הפה שמשחות השיניים נועדו לטפל בהן. לכן חשוב לצחצח שיניים עם הילדים כבר מגיל מוקדם - למעשה, מרגע צמיחת השיניים הראשונות - ותוך כדי להקנות להם הרגלי צחצוח בריאים ונכונים, שילווה אותם שנים קדימה.

שמירה על היגיינת הפה ומניעת בעיות שיניים בהווה ובעתיד, מתחילה מצחצוח שיניים, בתדירות מספקת של לפחות פעמיים ביום ובצורה נכונה. חלק מרכזי בהצלחה, בייחוד עבור הילדים, הוא בחירה נכונה של משחת שיניים.

פלואוריד הוא המרכיב החשוב ביותר במשחת השיניים. זהו חומר אנטי-חיידקי המסייע בחיזוק השיניים והוכח כיעיל במניעת עששת. אחרי שטיפת הפה, נשאר חלק מן הפלואוריד בריריות הפה והלשון ומשתחרר באיטיות במשך שעות. הדבר תורם לבריאות השיניים והחניכיים ומסייע לשמירה על ריח פה טוב לאורך זמן.

משחות שיניים לילדים של כצט. אפרת אשל,
משחות שיניים לילדים של כצט/אפרת אשל

* * * * משהו ללבוש * * * *

אינטימה משיקה קטגוריה חדשה באתר האונליין עם ALO YOGA

ALO YOGA שמגיע היישר מלוס אנג'לס, הינו מותג השואף לקחת את בגדי היוגה היישר מהסטודיו אל תוך שגרת חיים בעלת מודעות סביבתית, חגיגת בריאות הגוף והנפש. פריטי הלבוש, כמו היוגה עצמה, אמורים לאפשר אורח חיים נוח, רגוע ושלו יותר, תוך שמירה על מראה אופנתי ועדכני.

לרגל ההשקה מציעה אינטימה 20% הנחה על כל הקטגוריה (על הפריטים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים ובכפוף לתקנון)

המבצע בתוקף עד ה-5.4.2022, ניתן להשיג באתר אינטימה www.intima-il.co.il

alo yoga אינטימה טופ אימון לוגו מחיר מלא 225 שקל מחיר הנחה 180 שקל. יח"צ,
alo yoga באתר אינטימה: טופ אימון לוגו מחיר מלא 225 שקל מחיר הנחה 180 שקל/יח"צ

TERMNIAL X משיק קולקציה במהדורה מוגבלת עם בלוגרית האופנה ספיר אביסרור

לראשונה באתר TERMINAL X, קולקציה במהדורה מוגבלת לעונת הקיץ בעיצובה של בלוגרית האופנה ספיר אביסרור. הקולקציה עוצבה על ידי ספיר ו-TERMINAL X, אתר האופנה המוביל בישראל, כאשר בחירת הגזרות, הצבעים והבדים נעשו בהתאם לטרנדים העולמיים שיובילו את קיץ 2022.

בקולקציה ניתן למצוא 22 פריטים הכוללים: חולצות, מכנסיים, נעליים, כובעים וגומיות לשיער, בגווני כתום בהיר, כחול, ירוק, ורוד וסגול. פרטי הקולקציה עשויים מבדי מגבת נוחים ונעימים לגוף, במיוחד בעונת הקיץ ומתאימים לכל פעילות. הקולקציה מגיעה במידות XS-L,

מחיר הפרטים נע בין 40-150 שקל. להשיג באתר האופנה TERMINAL X ובמשלוח מהיר 'מהיום למחר' עד הבית.

טרמינל איקס. דימה טוליאנסקי,
האתר טרמינל איקס משיק קולקציה קייצית מבדי מגבת של ספיר אביסרור, 40-150 שקל/דימה טוליאנסקי

תכשיטי Pandora משיקים קולקציה קייצית לנצירת רגעים

הקולקציה עוצבה חדשה בהשראת העונה החמה והצבעונית של השנה, קולקציה הנוצרת את הרגעים הקסומים שלנו עם מי שאנחנו הכי אוהבים, עם תכשיטים נוצצים וייחודיים שיהפכו רגעים למשמעותיים.
בקולקציה החדשה של תכשיטי Pandora ניתן לראות העונה חיבור לכל האלמנטים המצויים בעונה. בקולקציה מגוון תכשיטים כסף סטרלינג 925 , רוז גולד 14K עם שיבוץ אבנים בגימור מיוחד ואיכותי שיוצרים קסם ותחושת רעננות לעונת הפריחה.

הקולקציה החדשה מסמנת אווירה חגיגית ומלאה בסטייל, שמאפשרת להתחדש לקראת חג הפסח וכוללת בתוכה תכשיטים המעניקים ביטוי ליציאה לחירות ואנרגיות חדשות.

מחירים: החל מ- 139 שקל לצ'ארמס, 475 שקל לצמידים, 285 שקל לעגילים, 599 לשרשראות, 285 שקל לתליון , 379 שקל לטבעות. ניתן להשיג בחנות האונליין: https://www.pandora-shop.co.il/
ברשת חנויות PANDORA, ברשת JACKIE-O, ובחנויות התכשיטים המובחרות

תכשיטי pandora. תכשיטי פנדורה,
תכשיטי pandora, קולקציה קייצית בהשראת רגעים קסומים של החיים, החל מ-139 שקל/תכשיטי פנדורה

מתנה ליולדת: ד"ר פישר מציע מגוון תיקים מעוצבים ונוחים עם מוצרים לרך הנולד

מארזי יולדות מגיעים עם תיק מעוצב, גדול ופונקציונלי המכיל מגוון רחב של תכשירים לרך הנולד מכף רגל ועד ראש - פתרון פרקטי ויעיל להתחלה החדשה במסע האימהות.

בין התכשירים ניתן למצוא מגוון פתרונות רחב לטיפול יומיומי בתינוק, לרחצה והחתלת התינוק: מוצרים מסדרת קמיל בלו ומסדרת קמיל בלו סנסיטיב.

מארז תיק יולדות: התיק המעוצב מכיל מספר רב של תאים פנימיים וחיצוניים לנוחיות מקסימאלית ומגיע בשני צבעים לבחירה: אפור או ורוד. התיק כולל: קמיל בלו סנסיטיב משחת החתלה, קמיל בלו סנסיטיב אל סבון, קמיל בלו סנסיטיב שמפו אל דמע, קמיל בלו סנסיטיב תחליב גוף, קמיל בלו סנסיטיב מגבונים, קמיל בלו מגבונאף וקמיל בלו קרמאף. המחיר: 150 שקל.

מארזי יולדות פיריום GITTA: תיקי יולדות אופנתיים של המותג GITTA במגוון צבעים: ג'ינס בהיר, ג'ינס כוכבים, ורוד ג'רזי ושחור מנצנץ. המארזים כוללים: קמיל בלו סנסיטיב מגבונים לתפרחת חיתולים, קמיל בלו nature אל-סבון ושמפו, קמיל בלו סנסטיב תחליב שיבולת שועל, קמיל בלו nature משחת החתלה, אלכו-ג'ל H, קמיל בלו מגבונ אף וקמיל בלו קרמאף. מחיר: 320 שקל.

ד''ר פישר מארז יולדת פרימיום גיטה ורוד ג'רזי. יעל האן,
ד''ר פישר מארז יולדת פרימיום גיטה ורוד ג'רזי, 320 שקל/יעל האן

* * * * משהו לבית * * * *

betterair נכנסת לשוק הישראלי ומציעה פסח סטרילי מתמיד

רגע לפני חג הפסח, נכנסת חברת ההגנה הפרוביוטית הבינלאומית betterair לשוק הישראלי ומתחילה למכור את מוצריה לקהל המקומי.

מערכת betterair מזרימה באופן שוטף חיידקי פרוביוטיקה בריאים אל חלל הבית, אשר מייצרים שכבת הגנה פרוביוטית בחללים, וכן על חפצים ומשטחים, ובכך מפחיתה באופן כמעט מוחלט נגיפים דוגמת קורונה, עובשים, אלרגנים, ריחות רעים ועוד. המערכת מסייעת מאוד להתמודדות עם אלרגיות ובעיות נשימה ויכולה להקל בתקופת האביב בה רבים סובלים מתופעות אלה.

החברה פועלת כשנתיים ברחבי העולם ובזמן קצר הצליחה למכור את מוצריה במיליוני דולרים וכן לחדור למקומות אסטרטגיים דוגמת אולמות NBA, לרשתות בתי מלון ודיור מוגן ברחבי העולם, לצד מכירות לקהל הרחב שרכש את המכשיר לשימוש ביתי.

החברה מציעה מגוון מוצרים (משתנים על פי גודל הכיסוי) - בטווח המחירים: 59-695 שקל. להשיג באתר: https://betterair.co.il/shop/

בטר אייר. יח"צ,
מערכת betterair מזרימה באופן שוטף חיידקי פרוביוטיקה בריאים אל חלל הבית, טווח מחירים: 59-695 שקל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully