וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 מיליון שקל בשנה? המותג BYNETA של נטע אלחמיסטר מצפה לגדולות

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 17:34

קבוצת הקוסמטיקה המתפתחת "לילית קוסמטיקה" ואשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר משיקים לראשונה בישראל ובקרוב בעולם מותג טיפוח ביוטי: BYNETA בפיתוח המותג הושקעו למעלה מ-3 מיליון שקל והוא יושק בקמפיין רחב בשווי של כ-2.5 מיליון שקל בשנה

לאחר למעלה משנתיים של פיתוח, אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר וקבוצת הקוסמטיקה הגדולה בישראל, "לילית קוסמטיקה", משיקים לראשונה מותג ביוטי: BYNETA, אשר יציע כ-12 מוצרים בליין הראשון, ביניהם: ספריי שיזוף עצמי לפנים למראה שזוף, מוס שיזוף אקזוטי לגוף, באדי גלואו ברונז למראה קורן וזוהר, מייקאפ ספריי לרגליים ולפנים, שמן שיזוף לים עם SPF15 ובעוד מספר חודשים ליין שני של מוצרי איפור חדשים.

byneta. יוסי מיכאלי,
byneta, המותג החדש נטע אלחמיסטר/יוסי מיכאלי

למעלה מ-3 מיליון שקל הושקעו בפיתוח המותג

לילית קוסמטיקה מעריכה כי צפי המכירות יעמוד על כ -20 מיליון שקל בשנה הראשונה בישראל ולכך צפוי להתווסף מחזור מכירות נוסף שיגיע ממכירות המותג בחו"ל. בפיתוח המותג הושקעו למעלה מ-3 מיליון שקל והשקתו תלווה בקמפיין בקמפיין שילוט חוצות נרחב וקמפיין דיגיטל גדול, בשווי של כ-2.5 מיליון ש"ח בשנה.

יעל בילט-צין סמנכ"ל שיווק ומבעלי לילית קוסמטיקה מסרה: "אני גאה לחשוף לראשונה את המותג BYNETA, מיזם אסטרטגי ומרגש עליו עבדנו ביחד עם אשת העסקים, היזמית והדוגמנית נטע אלחמיסטר במשך למעלה משנתיים".

byneta ph aya wind (3). יחסי ציבור,
למעלה מ-3 מיליון שקל הושקעו בפיתוח המותג BYNETA/יחסי ציבור

הקטגוריה החדשה: VACATION BEAUTY

"מדובר במהלך שהוא מעבר להשקת מותג. אנו מקימים היום קטגוריה חדשה VACATION BEAUTY, כמעט בלתי נתפס שעד היום לא היתה קטגוריה כזו בתחום הקוסמטיקה", מוסיפה בילט-צין.

על סדרת המוצרים מספרת בילט-צין כי: "המוצרים מבוססי פורמולות יוצאות דופן ומעניקים חוויית שימוש שלא אופיינית בתחום השיזוף העצמי ובקטגוריות הנושקות לו. שימוש קל ולא מכביד, שלא דורש שום הכנה, אינו מכתים, הכל בניחוחות מצוינים ותוצאה סופית של מראה עור טבעי וזוהר".

"כל המוצרים מיוצרים במעבדות ובמפעלים המובילים באיטליה, ומבוססים על טכנולוגיות ייחודיות, חדשניות ואמינות שקשה לחקות. מדובר במותג יוקרתי, טרנדי ונחשק, שיזכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם".

byneta ph aya wind (3). יחסי ציבור,
קטגוריה חדשה בתחום הקוסמטיקה: VACATION BEAUTY/יחסי ציבור

"מבטיחה לעוקבים שלי 100% אותנטיות"

נטע אלחימסטר מסרה: המותג הוא תוצר של עבודה ארוכה ומשותפת במשך למעלה משנתיים שכללה ירידה לפרטים הקטנים ביותר וחשיבה על המוצרים בהם אני משתמשת, או שאותם תמיד רציתי לעצמי, כך שאני מבטיחה לעוקבות ועוקבים שלי 100% אותנטיות. כל אחד מהמוצרים האלה מביא לידי ביטוי את מי שאני, את אורח החיים שלי ואת הערכים שלי".

אלחמיסטר הוסיפה: "לקח לנו זמן להשיק את המותג, כי לא עצרנו עד שידענו לומר בביטחון כי אלה המוצרים המצוינים ביותר שניתן לייצר, כאלה שיבטיחו חוויית שימוש אחרת שלא קיימת היום בשוק, בארץ ובעולם".

מוצרי המותג יימכרו בשלב הראשון באתר ייעודי למותג byneta.com, בטרמינל x, בחנות הדיוטי-פרי ג'יימס ריצ'רדסון בשדה התעופה ובחנויות המובילות של רשתות סופר-פארם, משביר, BE, גוד-פארם, אפריל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully