וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים אותה: חנות לגו הראשונה בישראל תפתח לקראת קיץ 2022

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 12:13

קבוצת לגו הודיעה על פתיחה רשמית של חנויות לגו בישראל. החנות הראשונה תפתח בדיזנגוף סנטר בהשקעה של 2.5 מיליון שקל ותאפשר לתושבי האזור ליהנות מחוויית בילוי וקניה ייחודית. החנות תתפרס על כ-200 מ"ר והוקצו לה שטחים נוספים לטובת תצוגות לגו מתחלפות ומתחם פעילויות

קבוצת לגו מאמינה כי הדמיון הבלתי רגיל של הילדים מאפשר להם לראות את העולם כמקום בלתי מוגבל של אפשרויות, בהתאם לתשוקותיהם. הילדים יכולים להרכיב מגוון רחב של דברים: רכבים, חיות, גיבורי על, אומנות, יצירה או כל דבר העולה בדמיונם.

לאחר ההודעה על פתיחת חנויות לגו בישראל, מודיע זכיין לגו בישראל, ערן תור, על פתיחת החנות הראשונה בדיזנגוף סנטר בת"א לקראת הקיץ, חנות שתציע לילדים ולחובבי המותג חוויה ייחודית, סוחפת ובלתי נשכחת, הממחישה את החזון של לגו - "למידה דרך משחק".

דמויות לגו עושות פרצופים. ShutterStock
קבוצת לגו הבינלאומית הודיעה על פתיחה רשמית של חנויות לגו בישראל/ShutterStock

צוות העובדים מכונה "הבונים"

חנות הדגל תציע מגוון מוצרי לגו במהדורות ייחודיות ומוגבלות ולגו בהתאמה אישית, ותעמיד לרשות המבקרים צוות עובדים, המכונים "הבונים", שיעזרו בחוויית הקניה וכמקובל בעולם, גם בחנות שתיפתח בדיזנגוף סנטר, יערכו אירועי מותג מיוחדים הפתוחים לקהל הרחב וכן יוצעו לקהל דמויות בלעדיות וייחודיות לישראל.

החנות תמוקם במיקום מרכזי בבניין A, בימים אלו החל תהליך שיפוץ מורכב שבמסגרתו אוחדו 6 חנויות נפרדות לכדי חנות אחת לשטח של מעל ל-200 מ"ר, וכן הוקצו שטחים נוספים הצמודים לחנות לטובת תצוגות לגו מתחלפות ומתחם פעילויות.

הקמת חנות לגו הראשונה בישראל, דיזינגוף סנטר. יח"צ,
הקמת חנות לגו הראשונה בישראל, דיזינגוף סנטר/יח"צ

המיקום נבחר הודות לפעילותו בתחום הקיימות

החנות בסנטר תצטרף ל-678 חנויות לגו ברחבי העולם, כמו גם לLego.com פלטפורמת האונליין הדיגיטלית. הבחירה לפתוח את החנות הראשונה בישראל בדיזנגוף סנטר נעשתה לאחר בחינת מיקומים רבים ברחבי הארץ ונבחרה בשל מרכזיותו של הסנטר, התמחותו בקהלי יעד רלוונטיים ומגוונים וכן הודות לפעילותו בתחום הקיימות החשוב מאוד למותג האם, שמקורו בדנמרק.

"אני גאה להודיע על פתיחה בקרוב של חנות לגו ראשונה בדיזינגוף סנטר בתל אביב" אמר זכיין לגו ערן תור. "מאז ההודעה על כניסת הרשת לשוק הישראלי קיבלתי אלפי פניות מישראלים שהתרגשו מכניסת הרשת לישראל. אנחנו נרגשים להביא את חווית חנויות לגו לישראל ולהנגיש את המותג לגו בצורה יוצאת דופן לציבור הישראלי".

קמפיין לגו. מתוך הקמפיין,
החזון של לגו: למידה דרך משחק/מתוך הקמפיין

"אבן שואבת למשפחות וילדים"

לדברי דן פילץ, מנכ"ל ובעלים משותף דיזנגוף סנטר: "לגו מצטרפת לחנויות דגל רבות שבחרו לפתוח את החנות לראשונה בדיזנגוף סנטר. אנו מאמינים שחנות זאת תהווה אבן שואבת נוספת לקהל של משפחות, ילדים ומשוגעים לדבר, יחד עם חנויות ייחודיות נוספות הנמצאות רק בדיזנגוף סנטר. אנו מודים ללגו העולמית ולהנהלה הישראלית על האמון ועל הבחירה להוביל את השוק הישראלי ולהיות חנות הדגל הראשונה בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully