וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן טרנר מצטרפת למועצת המנהלים של אוטוטוקס כנציגת קרן Vintage

28.3.2022 / 12:03

טרנר, לשעבר מנכ"לית משרדי האוצר והתחבורה והבטיחות בדרכים, מצטרפת למועצת המנהלים של החברה במעמד של משקיפה. היא תייצג במועצת המנהלים את קרן וינטג'

חברת אוטוטוקס (Autotalks) מכפר נטר, חלוצה עולמית של פתרונות תקשורת V2X (Vehicle-to-Everything), הודיעה כי קרן טרנר, לשעבר מנכ"לית משרדי האוצר והתחבורה והבטיחות בדרכים, מצטרפת למועצת המנהלים של החברה במעמד של משקיפה. היא תייצג במועצת המנהלים את קרן וינטג' (Vintage Investment Partners), המשקיעה בחברות בשלבי צמיחה, שהשתתפה בגיוסי ההון של אוטוטוקס.

אוטוטוקס פיתחה שבבי תקשורת בין כלי רכב שמצמצמים באופן משמעותי את תאונות הדרכים ואת האבדות בנפש בכבישים. החברה התחילה בייצור המוני של מערכי השבבים שפיתחה. אוטוטוקס הכפילה בשנה האחרונה את צבר ההזמנות שלה ל-200 מיליון דולר, ואת כמות יצרניות הרכב (OEMs) שאיתן היא עובדת לשש יצרניות אחרי שחתמה על הסכמים לאספקת מערכי שבבי ה-V2X שלה עם שלוש יצרניות רכב נוספות - מאירופה, מיפן ומסין. אוטוטוקס ממשיכה לספק את מערכי שבבי ה-V2X שלה לפרויקטים בתחומי התשתיות והערים החכמות ברחבי העולם.

חגי זיס, מנכ"ל אוטוטוקס: "כמנכ"לית לשעבר במשרדי התחבורה והאוצר קרן צברה ניסיון עשיר בתכנון תשתיות העתיד של התחבורה בישראל. הידע והניסיון של קרן בתהליכי התכנון, התקצוב והיישום של תוכניות תחבורה של ממשלות יסייעו לאוטוטוקס להציל חיים במקומות רבים בעולם".

קרן טרנר, שותפה ב-Vintage: "אוטוטוקס מביאה לשוק העולמי טכנולוגיה ישראלית שיכולה לסייע ליצרני הרכב להטמיע יכולות בעלות ערך רב. אני שמחה להצטרף למועצת המנהלים של החברה, שנמצאת במומנטום עסקי וטכנולוגי חזק וצפויה למלא תפקיד הולך ומתעצם בענף הרכב הגלובלי".

קרן טרנר. נועה לוצקי,
קרן טרנר, כיהנה בעבר כמנכ"לית משרדי התחבורה והאוצר, מעתה - משקיפםה מטעם קרן וינטג' במועצת המנהלים של אוטוטוקס/נועה לוצקי

אוטוטוקס מסייעת לצמצם התנגשויות בכבישים ולשפר את הניידות באמצעות מערכי שבבים המורשים לשימוש בענף הרכב. שבב ה-V2X של אוטוטוקס משלים את המידע המגיע מחיישנים אחרים, בפרט במצבים בהם אין לנהג קו ראיה (non-line-of-sight) עם האובייקט, במזג אוויר קשה או בתנאי תאורה גרועים. הטכנולוגיה משפרת באופן משמעותי את הבטיחות הכוללת בכביש ומתאמת באופן אפקטיבי בין כלי רכב רגילים, מכוניות אוטונומיות, אופנועים והולכי רגל. אוטוטוקס גייסה מהקמתה יותר מ-150 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-100 עובדים בישראל, יפן, קוריאה, גרמניה, צרפת, ואוקראינה ומגייסת בימים אלה עובדים נוספים.

Vintage Investment Partners היא קרן השקעות גלובלית המשקיעה דרך קרנות Secondaries, Co-Invest ו-Funds-of-Funds. Vintage מנהלת כ-3 מיליארד דולר על פני 13 קרנות פעילות, ומושקעת בקרנות הון-סיכון מובילות ובסטארט-אפים בשלבי צמיחה. Vintage ממנפת את רשת הקשרים הרחבה ומסד נתונים של למעלה מ-2,600 קרנות הון-סיכון ומעל 14,000 סטארט-אפים כדי לספק Value-Added Services לקרנות ולסטארט-אפים, ומחברת בין אלפי סטארט-אפים טכנולוגיים לתאגידים. הפעילות הובילה ליותר מ-230 הזמנות או עסקאות שיצרו הכנסות של מעל ל-100 מיליון דולר לסטארט-אפים ישראלים. שירותי הערך המוסף גם מציעים לקרנות ולחברות הסטארט-אפ גישה לנתונים ותובנות שוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully