וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן כוהנר וגיא גיאור נבחרו כזוג פריזנטורים לרשת H&O

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 13:41

לרגל המיתוג החדש של רשת H&O והשקת אסטרטגיית BRAND COLLECTION, בחרה הרשת בזוג הפרזנטורים לירן כוהנר וגיא גיאור. הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש הבא (אפריל) ויתיג את קולקציית אביב-קיץ 2022. ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-2.5 מיליון שקל

יוצרת התוכן, היזמית ומגישת הטלוויזיה לירן כוהנר (33), נבחרה יחד עם בעלה, איש העסקים, המנחה וכתב פינת רכב בקשת 12, גיא גיאור (42), כפרזנטורים של רשת H&O.

הבחירה בפרזנטורים החדשים הינה חלק מאסטרטגיית BRAND COLLECTION של הרשת, הכוללת בין היתר, הרחבת מגוון קטגוריות, כניסה של מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי האופנה והספורט, מתן ערך מוסף לצרכנים, העמקת חווית הקנייה, השירות והאיכות ובאמצעות כך פניה למגוון רחב יותר של קהלים.

לירן כוהנר ל-H&O. יח"צ,
לירן כוהנר בקמפיין זוגי שיעלה באפריל 2022 ל-H&O/יח"צ

בקמפיין הושקעו כ-2.5 מיליון שקל

הזוג כוהנר-גיאור נחשבים לאחד הזוגות הפוטוגנים בישראל, לזוג שתי בנות והם מתגוררים בתל אביב. כוהנר מובילת רשת עם אינסטגרם המונה לא פחות מ-232 K והם יזמים מובילים ואקטיביסטים בנושא הקיימות שקרוב לליבם.

במסגרת החוזה לשנת 2022 יקיימו מגוון פעילויות פרסום, החל מקמפיינים מסורתיים ועד יצירת תוכן משותף ברשתות החברתיות לכל מחלקות רשת H&O: אופנת נשים וגברים, הלבשת לילה ופנאי, אופנת ספורט ועולם הבית, תוך דגש על מגוון המותגים הרחב שמציעה הרשת ביניהם: טאג וומן, לי, רנגלר, נאוטיקה, דקס, אדידס, נייקי, אנדר ארמור, ועוד.

הקמפיין הראשון בכיכובם יעלה בחודש אפריל בתקציב הנאמד בכ-2.5 מיליון שקל, לרגל השקת קולקציות אביב קיץ 22 של אופנת נשים, גברים, ילדים וספורט.

לירן כוהנר וגיא גיאור ל- H&O. יח"צ,
לירן כוהנר וגיא גיאור, הפרזנטורים החדשים ל- H&O/יח"צ

"בנינו שפה חדשה שתבדל אותנו משאר השוק"

לדברי יוסי מלכה מנכ"ל רשת H&O: "מדובר במהלך אסטרטגי המגדיר מחדש את הערכים, השפה החזותית והמילולית ואת המסרים השיווקיים של הרשת להעביר ללקוחות הפעילים והפוטנציאליים. בנינו שפה חדשה, שתתקבל בקלות ובאופן כזה שנבדל עצמנו משאר השוק. השפה החדשה תעמיק ותדגיש את העובדה שהרשת מציעה תחת קורת גג אחת את כל המותגים הנחשקים והמובילים בעולם ובמדינה".

לדבריו: "כרשת משפחתית מצאנו לנכון לבחור בלירן כוהנר וגיא גיאור המתכתבים, כל אחד בנפרד וביחד עם ערכי הרשת: משפחתיות, נגישות, עדכניות וחדשנות. לירן וגיא הם חלק מנוף התרבות שלנו שיכולים להעביר בקלות את המסרים לצרכן הסופי".

לדברי לירן כוהנר וגיא גיאור: "אנחנו מאוד מתרגשים להצטרף למשפחת H&O ובטוחים שהדברים שנעשה יחד יהיו חוויה אחת גדולה, גם עבורנו וגם עבור קהל הצרכנים כולו".

לירן כוהנר ל- H&O. יח"צ,
לירן כוהנר ל- H&O/יח"צ

קבוצת H&O הינה מקבוצת הקמעונאות הגדולות בישראל בבעלות משפחת לבנת, הכוללת את רשת H&O, רשת מותג בגדי התינוקות והילדים האמריקאי Carter's, ורשת חנויות Reserved - מותג אופנה בינלאומי מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד ו- 461 חנויות ברחבי העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully