וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tailor Brands משיקה ברשתות החברתיות קמפיין לגיוס עשרות עובדים

28.3.2022 / 13:29

החברה, המפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המספקת לבעלי עסקים קטנים פלטפורמה להקמה וניהול העסק בצורה נוחה וקלה, מגייסת עשרות עובדים לשורותיה במגוון תפקידים

חברת Tailor Brands המפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית המספקת לבעלי עסקים קטנים פלטפורמה להקמה וניהול העסק בצורה נוחה וקלה, מגייסת עשרות עובדים לשורותיה במגוון תפקידים. החברה הוקמה ב-2015 על ידי יהלי סער (מנכ"ל), נדב שץ (סמנכ"ל מחקר ופיתוח) ותום להט (סמנכ"ל חווית משתמש), והיא מעסיקה 120 עובדים בתל אביב. החברה מספקת פלטפורמת בינה מלאכותית שמסייעת בהקמה וניהול עסק עבור 32 מיליון לקוחותיה בעולם, ובין המוצרים שלה ניתן למצוא מגוון שירותים כגון: לוגו, בניית אתר, רכישת דומיין, רישום חברה בע"מ (LLC), רישום סימן מסחרי (Trademark) ועוד.

גרף טיילור ברנדס. יחצ,
גרף הכניסות לאתר לפני ואחרי הקמפיין/יחצ

כחלק ממהלך התרחבות של Tailor Brands בישראל הוחלט על גיוס של עשרות עובדים חדשים למשרות מהנדסי תוכנה, דאטה אנליסטים, מנהלי צוותים, מנהלי מוצר, מעצבי מוצר, כותבי תוכן, אנשי שיווק דיגיטלי, חוקרי חווית משתמש, מעצבים גרפיים, ועוד.

במסגרת זו השיקה Tailor Brands קמפיין גיוס חדש ושונה בנוף ההיי-טק הישראלי. בזמן שתעשיית ההיי-טק מגייסת את הטאלנטים והפרזנטורים המוכרים ביותר על המסך וצורבת את שלטי החוצות הגדולים והמרכזיים בישראל, ב-Tailor Brands החליטו ללכת בכיוון אחר. הקמפיין עסק בחייהם של חברי הצוות, בדרך האותנטית והנגישה ביותר - סרטוני טיקטוק ואינסטגרם שיצרו והעלו העובדים עצמם וסיפר את הסיפור שלהם כפי שהם רואים אותו, ללא עריכות, ללא פרזנטורים וללא צוות צילום. הקמפיין הניב עד כה יותר מ-4 מיליון צפיות, עם CTR (שיעור לחיצות) גבוה פי ארבעה מקמפיין רגיל, ועלייה של 220% בהגשת קורות החיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

"הזמנו את חברי הצוות להשתתף ולצלם סרטונים שמתארים את היום-יום כפי שהוא, ללא צוות הפקה. בין הסרטונים ניתן למצוא סרטוני Happy Hours, סרטונים עם בעלי החיים שמגיעים מדי יום למשרד וסרטונים משעשעים אחרים. הקצבנו את משאבינו לטובת קידום הסרטונים ברשתות החברתיות על מנת לעודד את חברי הצוות להשתתף", אמרה יעל ספיר-זהבי, סמנכ"לית משאבי אנוש.

"הלכנו על 'הלחם והחמאה' של החברה: כחברת B2C שפועלת ברשתות החברתיות, חיה אותן, ומוציאה בהן מדי חודש תקציבי ענק, אנחנו יודעים לייצר יתרון יחסי מהיר. העובדים העלו את הסרטונים בעצמם לרשת, ולהפתעתנו הם תפסו תאוצה עם עשרות אלפי צפיות בצורה אורגנית. בשלב השני, עשינו להם קידום ממומן ומטורגט ווידאנו שהם יגיעו לקהל היעד. התוצאות היו מדהימות. בעיניי חלק מהקסם הוא בעצם האותנטיות של כל המהלך", אמר יונתן פסס, סמנכ"ל שיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully