וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14 חודשים אחרי שמונה: מנכ"ל אל על עוזב את תפקידו

עודכן לאחרונה: 28.3.2022 / 15:04

רק לפני 14 חודשים, בינואר 2021, עת מונה לתפקיד מנכ"ל אל על, עמד אביגל שורק מול אמצעי התקשורת והכריז שאל על תשוב להוביל את שוק התעופה האזרחית בישראל. הסיבה להתפטרות המפתיעה: הצעה להתמנות למנכ"ל ונשיא "דלק US"

"אני אוהב את אל על על אנשיה ותמיד אהיה שגריר של החברה" כך הודיע היום אביגל שורק, מנכ"ל אל על, שהודיע לעמיקם בן צבי, יו"ר החברה, על רצונו לפרוש מתפקידו. הסיבה לפרישה: הצעה שקיבל שורק לשמש כנשיא ומנכ"ל חברת דלק US, בה עבד בעבר כעשר שנים ואליה הוא חוזר עתה.

רק לפני קצת יותר משנה הדברים נראו אחרת לגמרי. שורק, שנטל על עצמו את התפקיד בתקופה מאתגרת לענף התעופה העולמי ולחברת אל על בפרט, התייצב מול המיקרופונים והבטיח להחזיר את אל על לרווחיות ולהשיב אותה למובילות בשוק התעופה.

והנה, דווקא כאשר נדמה כי השוק מתחיל להתאושש, החליט שורק לפרוש ולחזור לחברה בה עשה כעשור מחייו.

עמיקם בן צבי, יואל רוזבוזוב, איברהים ביווד ואביגל שורק. סיון פרג',
עמיקם בן צבי, יו"ר אל על, שר התיירות יואל רוזבוזוב, איברהים בייווד ואביגל שורק, מנכ"ל האל על היוצא מציינים את הטיסה הראשונה למרוקו/סיון פרג'

בדברי הפרידה שלו מהחברה הודה שורק ליו"ר, בן צבי וכן לבעלי החברה וציין כי השקעתם בסך של כ-800 מיליון שקל, שהקצו לטובת החברה, מעידה על האמון הרב שהם רוחשים לה.

גם היו"ר חלק למנכ"ל העוזב שבחים, הודה לו על פועלו לקידום החברה והוסיף: "הצלחנו להביא את אל על לנקודה בה התגברנו על משבר הקורונה".

שורק יישאר בתפקידו עד למציאת מחליף שיכהן במקומו כמנכ"ל החברה.

מנכ"ל אל על אביגל שורק. יחצ,
מנכ"ל אל על המתפטר, אביגל שורק. שרד רק 14 חודשים בתפקיד/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully