וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבצעים, השירות והמגוון: למה כולם בוחרים ב"חצי חינם" לפני פסח?

בשיתוף חצי חינם

עודכן לאחרונה: 5.4.2022 / 14:11

רגע לפני ליל הסדר, הגענו לחצי חינם כדי לבדוק מקרוב מדוע כולם בוחרים לקנות בסניפי הרשת ומה הופך את חויית הקנייה לכל כך מיוחדת? וגם: הקומה השנייה לעיצוב הבית, הכוללת גלריה משגעת ואת כל המותגים המובילים. צפו בכתבה

בווידאו: מה חושבים לקוחות חצי חינם על הרשת?/עריכה: גלעד מן מנהיים

רגע לפני שפסח מגיע, הגענו לרשת חצי חינם, כדי להבין מדוע כולם נוהרים לסניפי הרשת לקראת ליל הסדר. על הדרך, פגשנו את הלקוחות מקרוב ושאלנו אותם על חוויית הקנייה, המוצרים הטריים, מחלקת הבשר העשירה וכמובן על הקומה השנייה לעיצוב הבית. צפו בכתבה.

"למה אני קונה פה? המגוון הגדול והמבצעים", אמרה אחת מלקוחות הרשת. "זו חוויה להסתובב פה ולקנות מכל הבא ליד. המחירים שפויים ויש פה הכול. הכול טרי, אני שנים קונה פה".

"החברה שלי ואני קוראים למקום הזה בית המקדש", הוסיף לקוח אחר. "הוא נפלא, עשיר, נקי, איכותי, הוגן ותמיד כיף לבוא לכאן. אני רואה את זה גם כבילוי. כל המחלקות פה מדהימות, הכול פה טרי ומסודר. תמיד נעים לקנות פה והיחס של העובדים הוא מצוין".

בסניפי חצי חינם שמים דגש על מחלקות טריות, וזו כנראה אחת הסיבות שהקצביה של הרשת נחשבת לאיכותית במיוחד, עם למעלה מ-40 עובדים שמעניקים לכל לקוח ולקוח יחס אישי. בנוסף למחלקת הבשר המובילה, ברשת חצי חינם גם מחלקת דגים טריים, עם מגוון רחב של דגי ים ובריכה, המגיעים על בסיס יומי.

לאחר שתקנו את כל מה שאתם צריכים לארוחת החג, אל תפספסו את ההזדמנות לעלות אל הקומה השנייה לעיצוב הבית הממוקמת בסניף ובה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים לבית ולמטבח ולכל המשפחה של מיטב המותגים לרבות נאמן, סולתם, דלתא, ארקוסטיל ועוד. בנוסף, בקומה השנייה גם מגוון רחב של מוצרי חשמל, צעצועים ועוד.

נתראה בסניף חצי חינם הקרוב לביתכם?

בשיתוף חצי חינם
  • עוד באותו נושא:
  • חצי חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully