וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג Asics משיק קולקציה וחנות טכנולוגית בהשקעה של מיליון דולר

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 13:22

חנות חדשנית מסוגה בארץ נפתחה למותג Asics בנמל תל אביב. החנות משלבת חווית קניה מתקדמת המאפשרת ללקוח למצוא את המוצר הנכון עבורו באמצעות כלים טכנולוגיים, כמו טאבלט לדיוק ההתאמה ואנלייזר ריצה. פרט לחנות זו, ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם

חנות הדגל החדשה של Asics משלבת כלים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים ללקוח לאתר את המוצר המדויק ביותר עבורו. בהקמת החנות החוויתית הושקעו מעבר לתכנון הקפדני, כמיליון דולר.

WTW - WIN THE WALL - קיר כוח הממקד את הלקוח בשתי קטגוריות: ריצה למרחק, FURTHER וריצה מהירה, FASTER. הקיר מחולק לשני אזורים, נשים וגברים כאשר בכל אחד מהם מדורגת הנעל לפי רמת היעילות והנוחות שלה שבאה לידי ביטוי על הקיר בסימון COMFORT, רמת הנוחות של הנעל משתנה ומסומנת על הקיר בהתאם.

במרכזו של קיר זה קיים ממשק בחירה דיגיטלי ע"ג מסך טאבלט המוצג כ- FIND YOUR PERFECT SHOE שמטרתו לדייק את ההתאמה של בחירת הנעל דרך מסע לקוח המגדיר ומזהה צורך לפי אלגוריתם מיוחד, בכך נוצרת התאמה ללקוח עפ"י רצונותיו והעדפותיו לצד הדגמים שנכונים לו.

טוביאס ליבנה, מנהל פעילות אסיקס בחו״ל, לצד הטאבלט לדיוק התאמת הנעל ללקוח. מערכת וואלה!כסף,
טוביאס ליבנה, מנהל פעילות אסיקס בחו״ל, לצד הטאבלט להתאמה מדויקת עבור כל לקוח/מערכת וואלה!כסף

מה אתם מחפשים? FASTER או FURTHER?

תהליך הבחירה עובד בצורה פשוטה: בתפריט הראשי נשאל הלקוח מה סוג הנעל שמחפש (FASTER או FURTHER), ואז נפתח תפריט נוסף ששואל את הלקוח האם ירצה נעל רגילה או נעל מתקנת וכך הלאה עד להתאמה מדויקת.

אנלייזר הריצה הוא ממשק ייחודי שמתעד, באמצעות מצלמה זעירה, את תנועתיות הרגל בזמן ריצה על הליכון ומאפשר להתאים את הדגם המתאים והייחודי ביותר לכל אחד.

אנלייזר הריצה בחנות המתקדמת של asics בנמל תל אביב. מערכת וואלה!כסף,
אנלייזר הריצה בחנות המתקדמת של asics בנמל תל אביב/מערכת וואלה!כסף

מפרט טכני לצד רמות נוחות

לצד זה, קיר הטניס בחנות מציג גם הוא את המפרט הטכני של הנעליים לצד רמות נוחות COMFORT. כמו כן, בחנות קיים אזור של נעלי שטח לנשים ולגברים, הכולל מגוון של דגמים מקצועיים המתאימים לפעילות בתנאי שטח.

נעלי הריצה NOVABLAST מהקולקציה החדשה מאופיינות בחומר ריפוד קפיצי וקל משקל היוצר נחיתה רכה לצד עיצוב סוליה חיצונית בהשראת טרמפולינה עם קצף סוליה כדי לספק קפיצה מהירה. כמו כן, הנעל משלבת טכנולוגיה מתקדמת של רפידה פנימית, מייצב עקב ורשתות בסיס רחבות של כף הרגל למגע מלא עם הקרקע, תמיכה בכף הרגל וכניסת אוורור בכדי לשמור על הרגליים קרירות.

אסיקס ג'ל פולס גברים. המחיר: 400 שקל. יח"צ חו"ל,
אסיקס ג'ל פולס גברים. המחיר: 400 שקל/יח"צ חו"ל

טכנולוגיה ייחודית תואמת מגדר

נעלי הריצה GEL NIMBUS 24 FF BLAST מאופיינות בנוחות וריפוד מקסימליים ובשימוש בטכנולוגיית ה-FFBLAST המשלבות 3 אלמנטים - משקל קל במיוחד, רכות קטיפתית ובלימת זעזועים מירבית בטכנולוגיית הג'ל. הנעל משלבת אסתטיקה ונראות פרימיום עם דגש על עיצוב, טקסטורה וצבעוניות של הנעל בשילוב טכנולוגיה ייחודית תואמת מגדר לצורות כף הרגל השונות, דרך מבני העצם ועד לצעדי הריצה של גברים ונשים.

אסיקס גל פולס נשים 400 שקל. יח"צ חו"ל,
אסיקס גל פולס נשים 400 שקל/יח"צ חו"ל

נפש בריאה בגוף בריא

קולקציית אביב 2022 של המותג Asics תכלול הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחומי ריצה, שטח, טניס ואופנה בצבעים נועזים וחזקים לצד צבעים נקיים ואלגנטיים והיא מבוססת על דגמים טרנדיים לצד פריטים על זמניים.

מותג Asics היפני דוגל בנפש בריאה בגוף בריא ופונה לכלל האוכלוסייה, נשים, גברים וילדים בכל הגילאים, בעלי אוריינטציה ספורטיבית, חובבי ספורט ואתלטים לצד שפע רחב ומקצועי של מוצרים ממגוון הקטגוריות כולל הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחומי ריצה, שטח, טניס ואופנה.

אסיקס חולצה 130 שקל. יח"צ חו"ל,
אסיקס חולצה 130 שקל/יח"צ חו"ל

טווח מחירים לפריטי הקולקציה: 149-999 שקל. הקולקציה החדשה לאביב 2022 נמכרת בחנות Asics בנמל אביב, ברשת חנויות אוריג'ינלס, פקטורי 54, בחנויות המובחרות ובאתר https://originals.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully