וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוניקורן הפינטק ארניקס משיקה משרדים חדשים ומגייסת עוד100 עובדים

28.3.2022 / 13:29

מגייסת בכל התחומים וזאת לאחר שבשנה האחרונה כמעט והכפילה את מספר עובדיה. החברה עברה לפני כשבוע אל משרדיה החדשים במגדל אמות אטריום ברמת גן

יוניקורן הפינטק ארניקס, מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים לחברות ביטוח ובנקים, ממשיכה בצמיחתה המאסיבית ומתעתדת לגייס 100 עובדות ועובדים בשנה הקרובה בכל התחומים וזאת לאחר שבשנה האחרונה כמעט והכפילה את מספר עובדיה. החברה עברה לפני כשבוע אל משרדיה החדשים במגדל אמות אטריום ברמת גן.

המשרדים החדשים של ארניקס עוצבו ע"י משרד האדריכלות ועיצוב הפנים שירלי זמיר. הם מתפרסים על פני 3 קומות בשטח כולל של 4,500 מ"ר עם אופציה להוספת 1,500 מ"ר נוספים. עיצוב המשרד הותאם לתפיסת הרווחה (wellbeing) של העובדים והעובדות כך שיכלול חללי עבודה מרובים ומגוונים. ניתן דגש לחדרי עבודה לצוותים השונים כמו גם מקום עבודה קבוע לכל עובד ועובדת גם בהינתן מודל העבודה ההיברידי על פיו פועלת החברה. ההסכם כולל גם חניות לעובדיה ומגוון מתקנים העומדים לרשות עובדי ועובדות החברה ביניהם חדר כושר, בית קפה ומרכז אירועים וכנסים. 

משרדי ארניקס. שלומי פרי,
אווירה טובה. משרדי ארניקס/שלומי פרי

כיום לארניקס 340 עובדים ועובדות, 270 מהם בישראל (ר"ג וחיפה) והשאר במרכזי הפעילות של החברה ברחבי העולם. כחלק מההתרחבות הגלובלית ארניקס שכרה גם משרדים חדשים בלונדון ובבוסטון. החברה תמשיך בצמיחתה גם השנה וצופה המשך גידול של עשרות אחוזים במספר העובדות והעובדים בכל התחומים.

"המעבר למשרדים החדשים של ארניקס תוכנן זמן רב מראש כחלק מהצמיחה המואצת של החברה. במשרדים החדשים שמנו דגש רב על סביבת עבודה אשר תומכת ברווחת העובדים והעובדות. החל מבחירת הבניין - הראשון בישראל שזכה להסמכה הבינלאומית הגבוהה ביותר לבנייה ירוקה, דרך מיקום בסמיכות לצירי תנועה ראשיים ועד עיצוב המשרדים", אמרה אורנה בלדרמן, סמנכ"לית HR. ארניקס שמובילה את השינוי בתעשיית האינשורטק, שמה את העובד.ת במרכז ומשקיעה רבות בהתפתחותו האישית והמקצועית. אנחנו פועלים לגיוס מגוון בכל המקצועות והעבודה נעשית בצוותים גלובליים ובמודל עבודה היברידי. זה הזמן להצטרף אלינו ולקחת חלק בבניית חברה גדולה".

ארניקס הינה אחת מהחברות המובילות בתעשיית הפינטק העולמי. היא פיתחה פלטפורמת ענן (SaaS) מבוססת AI עם יכולות ניתוח פורצות דרך המחוללת מהפכה צרכנית של ממש בעולמות הביטוח והבנקאות: פרסונליזציה בזמן אמת המתאימה ללקוחות מוצרים פיננסיים (פוליסות ביטוח, הלוואות, וכו') ברמת התאמה חסרת תקדים - המוצר הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון, המוצעים בזמן אמת במגוון נקודות מגע (אתר, אפליקציה, סוכן ביטוח, פקיד בנק ועוד). כל זאת באמצעות פלטפורמה המשתלבת עם מערכות הליבה של חברת הביטוח או הבנק בצורה יעילה וחלקה, תוך מתן מענה מקיף לכל צרכי הרגולציה הנדרשים להם.

החברה נוסדה בשנת 2001. מנכ"ל החברה הוא אודי זיו שהתמנה לתפקיד בשנת 2017 לאחר קריירה עשירה בקרב חברות טכנולוגיה מובילות - כיזם וממייסדי חברת TopTier Software וכמנהל בכיר ב- SAP, NICE, ו- Pontis. לאחרונה הוכר אודי כאחד ממובילי תעשיית ההייטק הישראלית ע"י העיתון הנחשב Wall Street Journal.

משרדי ארניקס. שלומי פרי,
המשרדים החדשים של ארניקס/שלומי פרי

עד היום גייסה החברה כ 100 מיליון דולר מהקרנות JVP, Insight Partners, Vintage Partners ,Israel Growth Partners ומוערכת לפי שווי של יותר ממיליארד דולר. היא משווקת את פתרונותיה ביותר מכ-30 מדינות ב-5 יבשות ובין לקוחותיה חברות הביטוח והבנקים הגדולים בעולם. נתחי השוק שלה כוללים: 70% משוק הביטוח הרלוונטי באוסטרליה, 16 חברות ביטוח באנגליה, 2 מתוך 7 חברות הביטוח הגדולות בארה"ב ועוד.

בשנה שעברה זכתה בהוקרה בינלאומית רבה, כך למשל הוכרה כאחת מחברות הפינטק החדשניות ברשימה היוקרתית של ענקית הייעוץ Capgemini וארגון חברות הביטוח והבנקאות Efma. באותה שנה נבחרה ע"י חברת המחקר הבינ"ל Fintech Global לאחת מחברות האינשורטק (InsurTech) החדשניות בעולם לצד בחירתה גם לאחת מחברות הפינטק המובילות בתחום ה-AI.. החברה אף דורגה על ידי אתר תעשיית הביטוח P&C 360, כ"אחת החברות המבטיחות לשנת 2021 בטכנולוגיות ביטוח" (InsureTech) והוכרה ע"י כלכליסט כאחת מחברות הפינטק הישראליות המובילות. בשנת 2020 נבחרה על ידי חברת המחקר CB Insights ל"מובילת שוק בחיזוי אנליטי בעולם הביטוח" ובשנת 2021 אף בתחום ביטוח החיים.

לרשימת המשרות והגשת מועמדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully