וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבח של ארקוסטיל: השקת הסדרות של השפים הבכירים בסניף החדש של הרשת

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 11:06

ארקוסטיל קיטצ'ן רשת מובילה לכלי בישול ואפיה, בבעלותה של מילניום מרקטינג משיקה חנות חדשה בגני תקווה בהשקעה של כמיליון שקל. זהו סניף ה-13 של הרשת, אך על פי התכניות, צפויים להיפתח 3 סניפים חדשים נוספים במהלך 2022

רשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן מקבוצת מילניום מרקטינג בבעלותם של שלמה ודני זינגרייך ממשיכה להגדיל את פעילותה ובימים אלה פותחת את הסניף ה-13 של הרשת בגני תקווה.

החנות החדשה משתרעת על פני שטח של כ- 120 מ"ר מעוצבים בסגנון חדשני ומודרני ע"י האדריכל אלון פישמן.

טום אביב דני זינגרייך בעלים ארקוסטיל ומאיר אדוני. אור גפן,
טום אביב דני זינגרייך בעלים ארקוסטיל ומאיר אדוני/אור גפן

ההשראה לתכנון ולעיצוב מבוססת על חווית הקניה בשווקי האוכל בעולם, כאשר ישנה הקפדה על תצוגה רחבה של פריטים מיועדים לכל סוגי הבישול והאפייה. החנות עוצבה בחומרים אורבניים ומעניקה אווירה של מדרחוב שוק שמשלב חווית קניה ביתית מקצועית מהמעלה הראשונה

בחנות ישווקו מגוון הסדרות שהושקו בשנים האחרונות בשיתוף השפים המובילים, מאיר אדוני, טום אביב והקונדיטור מיקי שמו שמקיימים שיתופי פעולה עם חברת arcosteel בשנים האחרונות. עוד יהיה ניתן לראות בחנות את הסדרה החדשה בסגנון אסיאתי שמושקת ממש בימים אלו בשיתוף המאסטר שף ישראל אהרוני.

חנות ה-13 של אקרוסטיל בגני תקווה. אור גפן,
חנות ה-13 של אקרוסטיל בגני תקווה/אור גפן

אילן עזרא סמנכ"ל שיווק ארקוסטיל: "בעשור האחרון ובפרט בשנתיים האחרונות ישנה עליה חדה בצריכה של כלי בישול ואפיה חברת מילניום היבואנית של ארקוסטיל קיטצ'ן שמה לעצמה למטרה להביא את מיטב החידושים בתחום כלי המטבח המיוצרים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם ללקוח רשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן היא השראה לכל הפודיס ולמי שאוהב את המטבח ועם זאת היא מנגישה גם פתרונות ידידותיים לאנשים שפחות מתחברים למטבח".

חברת מילניום מרקטינג הינה יצרנית ויבואנית של כלי בית. החברה מונה ארבע חטיבות. החטיבה המוסדית, שכוללת אספקת כלים לבתי מלון, מסעדות, בתי אבות וחברות קייטרינג.

ארקוסטיל קיטצ'ן, דרך ההדרים 7, מתחם צים אורבן, גני תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully