וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנת? תרמת! אפליקציית Wolt תאפשר תרומת מארזי חג לנזקקים

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 12:20

לראשונה יוכלו משתמשי Wolt לתרום מארזים עם מוצרי מזון בסיסיים, שיועברו לקשישים ולמשפחות נזקקות עבור ארוחות החג. המיזם המשותף עם ארגון לתת וקבוצת פז, יעלה לאוויר באפליקציה ויאפשר בחירה של מארזים ב-3 טווחי מחיר: 30,50 או 100 שקל

הנה הצעה לתרומה שתופסת את כולנו בבטן, תרתי משמע. מהיום ועד לחג הפסח יוכלו משתמשי אפליקציית Wolt לא רק להזמין משלוחי מזון מהמסעדה החביבה אליהם, אלא גם לפעול למען הכלל ולתרום במקביל מוצרי מזון בסיסיים לקשישים ולמשפחות נזקקות.

תרומה למשפחות נזקקות דרך אפליקציית wolt. צילום מסך מתוך האפליקציה,
תרומה למשפחות נזקקות דרך אפליקציית wolt/צילום מסך מתוך האפליקציה

חשיפת הבשורה בקמפיין דיגיטל רחב היקף

המיזם המשותף יעלה לאוויר באפליקציית Wolt כעמוד ייעודי שמזמין את המשתמשים לתרום מארז עם מוצרי מזון בסיסיים כמו שמן, טחינה, טונה, קטניות ושימורים למיניהם, שיתרמו באמצעות ארגון לתת ובשיתוף עם קבוצת פז (yellow, סופר יודה), דרכם יתרמו המוצרים.

המשתמשים יוכלו לתרום שלושה מארזים שונים, בשלושה טווחי מחיר: 30 שקל, 50 שקל ו-100 שקל.

המוצרים שיתרמו יאספו במרכז הלוגיסטי של קבוצת פז, יועברו לארגון לתת ויחולקו לפני ובמהלך חג הפסח, לעשרות אלפי משפחות נזקקות, קשישים וניצולי שואה ברחבי הארץ.

המהלך הראשון מסוגו בישראל יתוקשר באמצעות קמפיין דיגיטל רחב היקף שיקרא למשתמשי אפליקציית Wolt להיכנס ולתרום מוצרי מזון לארוחת החג. בנוסף, כל תורם יקבל באמצעות אפליקציית Wolt מכתב תודה על תרומתו.

3 סוגי מארזי תרומה לפסח, wolt. צילום מסך מתוך האפליקציה,
3 סוגי מארזי תרומה לפסח, wolt/צילום מסך מתוך האפליקציה

"שמחים לתת בחזרה לקהילה"

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "אחרי מעל לשלוש שנים בישראל, אנחנו מרגישים חלק משמעותי מהנוף הישראלי, ושמחים לתת בחזרה לקהילה, יחד עם המשתמשים שלנו. הלקוח הישראלי רוצה לתרום לקראת פסח, ואנחנו רוצים לאפשר לו לתרום בצורה הכי קלה ומשמעותית. אנחנו שמחים לעבוד על המיזם עם השותפים שלנו, קבוצת פז וכמובן ארגון לתת, שבאמצעותם נוכל לשמח אלפי משפחות ולהעניק להן מוצרי מזון לקראת החג".

ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל. ניר סלקמן,
ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל/ניר סלקמן

"מיישמים את ערכי הערבות ההדדית"

אופיר ענבר, סמנכ"ל שיווק וסחר קבוצת פז: "קבוצת פז גאה להוביל שיתוף פעולה ראשון מסוגו שמאפשר לתרום מוצרי מזון לחג בלי לצאת מהבית, באמצעות הפלטפורמה של Wolt. המשלוחים מרשת סופר יודה ורשת Yellow זוכים להצלחה רבה ומשמשים אלפי ישראלים מדי יום, זו זכות עבורנו להביא לפתחם גם אפשרות לתרום למי שזקוק לכך לקראת החג".

צחי לנגר, סמנכ"ל שיווק, ארגון לתת: "התגייסותו של המגזר העסקי ובדגש על העשייה של Wolt, בשיתוף קבוצת פז למען הקהילה, ממחישים את ערכי הערבות ההדדית שמצויים בעשייתן של חברות אלה. אנחנו שמחים ונרגשים סביב שיתוף הפעולה, שהוא הראשון מסוגו עבור חברת Wolt, במסגרתו החברה התגייסה לתרום ולסייע למשפחות נתמכות וניצולי שואה. דרך פעילות זו, וביחד עם השותפים בפז, מתבטאת המחויבות לאחריות חברתית ולתרומה לקהילה ואנו גאים על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully