וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינוקים מתרחבת לחו"ל ומודיעה על שורת מינויים

29.3.2022 / 13:35

חברת INOKIM מודיעה על שורת מינויים בחברה, וביניהם מינוי יושי בלוט למשרת VP Strategic Partnerships ומינוי דוד סהר לתפקיד CFO ומשנה למנכ''ל. החברה מתרחבת לתחום הטכנולוגי ומגייסת למספר משרות בתחום ה-e-commerce והמכירות

חברת INOKIM מודיעה על שורת מינויים בחברה, וביניהם מינוי יושי בלוט למשרת VP Strategic Partnerships ומינוי דוד סהר לתפקיד CFO ומשנה למנכ''ל. החברה מתרחבת לתחום הטכנולוגי ומגייסת למספר משרות בתחום ה-e-commerce והמכירות.

יושי בלוט. עמית סידס,
יושי בלוט/עמית סידס

בלוט מגיע לתפקיד עם ניסיון של 15 שנים בענף, והוא ממקימי העמותה לתחבורה חשמלית קלה המייצגת את הענף בוועדות הכנסת. התמחה בביטוח קורקינטים והוביל תהליכי פיתוח והפצה עולמית של מותגים נחשבים בתחום. דוד מתמחה בגיוס כספים וליווי חברות בהנפקות בארץ ובעולם.

כפיר בן שושן, מנכ''ל :INOKIM ''אנחנו נרגשים להודיע על מינויים חדשים בצמרת הניהול הגלובלי בחברה, ומצפים להמשך צמיחתה של החברה מעבר לים, לכניסתם של אנשי טכנולוגיה נוספים ולהפיכתה של החברה למובילה בתחום הטכנולוגי בשוק המיקרו-מוביליטי".

החברה נוסדה ב־2011, והקימה את הסניף הראשון שלה בדיזנגוף סנטר בתל אביב. החברה מוכרת את מוצריה ב-50 מדינות. INOKIM היא החברה היחידה בשוק המיקרו-מוביליטי ששולטת בכל שרשרת הייצור, מרמת המחקר והפיתוח בתל אביב ,הייצור במפעלי החברה בשנגחאי, ועד למכירה והשיווק ללקוחות ברחבי העולם. החברה מתמחה בכלים ברמת גימור גבוהה שזכו בפרסי עיצוב רבים בעולם. פעילה כיום בין היתר בארה"ב, אוסטרליה, ספרד, פנמה, גרמניה, איטליה, צרפת ואנגליה ומתכננת לפתוח סניפים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully