וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר אריק פינטו מצטרף ל-Hilltop

30.3.2022 / 10:00

פינטו מצטרף לבית ההשקעות החדש למטבעות דיגיטליים ויכהן כיו"ר הדירקטוריון של החברה. Hilltop מציע פלטפורמת השקעה במטבעות דיגיטליים ועושה זאת בצורה מפוקחת, מוסדרת ותואמת לדרישות המערכת הבנקאית הישראלית

בית ההשקעות החדש למטבעות דיגיטליים Hilltop מודיע היום (ד') על הצטרפותו של אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר. פינטו יכהן כיו"ר הדירקטוריון ויצטרף לחברה אותה מוביל כיום המנכ"ל עידו דותן. במסגרת תפקידו ב-Hilltop צפוי פינטו לספק את הידע על שוק הבנקאות המסורתי ולסייע לחברה בגיבוש תוכנית אסטרטגית, התווית מדיניות והנגשת מוצרים פיננסים חדשניים לשוק הישראלי.

הצטרפותו של פינטו לבית השקעות למטבעות קריפטוגרפים מהווה חיבור מתבקש בין עולם הבנקאות המסורתי לעולם הפיננסי המתחדש. פינטו מגיע ל- Hilltop עם ניסיון של למעלה מ-38 שנים בעולם הבנקאות, כאשר בתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל בנק הפועלים עד שנת 2019.

במסגרת תפקידיו בבנק הפועלים ניהל פינטו את אגף אשראי קמעונאי ושימש כראש חטיבת האסטרטגיה, תפקידים בהם צבר ידע חסר תקדים על השוק הפיננסי הישראלי, אותו הוא מביא עמו לתפקיד החדש. פינטו הוביל בין היתר את אפליקציית התשלומים bit שכבשה את השוק ואת הנפקת ישראכרט, שהייתה "הנפקת העשור".

פינטו משמש כיו"ר דריקטוריון Abra ובעל חברה פרטית לייעוץ אסטרטגי ופיננסי, כמו כן מכהן כיו"ר המועצה הלאומית לספורט. פינטו בעל תואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת Clark, מסצ'וסטס, ארה"ב.

אריק פינטו. יחצ,
אריק פינטו, יו"ר הדריקטוריון הנכנס של Hilltop/יחצ

בית ההשקעות Hilltop, מהגופים הפיננסיים הראשונים בישראל שהבינו כי שוק המטבעות הדיגיטליים כאן כדי להישאר, הקים פלטפורמה ייחודית מסוגה המתאימה לצרכיהם של משקיעים רבים אשר מבקשים להשקיע בתחום ולהעביר את ההשקעות שלהם בין העולמות הדיגיטליים למוסדות הבנקים המסורתיים בצורה מפוקחת, שקופה ומאובטחת. החברה עובדת בשיתוף עם סוכני השקעות ומציעה מסלולי השקעה לטווח ארוך במטבעות ביטקוין, איתריום וכן השקעות בתחומי ה-NFT וה-WEB3.

מינויו של פינטו מגיע לאחר 5 שנים של עבודות הכנה ותשתית בהן עמל הצוות המקצועי והניהולי של Hilltop על בניית פלטפורמת השקעה במטבעות דיגיטליים שתענה על דרישות המערכת הבנקאית הישראלית והרגולטורים השונים. כחלק מהשירות, Hilltop פועלת גם מול רשות המיסים ומבצעת ניכויי מס במקור עבור הלקוחות, כאשר בעת פדיון המטבעות הכספים יועברו לחשבון הבנק בניכוי מס, דבר העתיד לחסוך עלויות הליכים בירוקרטיים רבים ללקוחות.

אריק פינטו, יו"ר הדריקטוריון הנכנס של Hilltop - "כמי שצבר ידע וניסיון בבנק הגדול בישראל, אני שמח להצטרף למהפכת המטבעות הדיגיטליים. החיבור ל-Hilltop הוא טבעי מבחינתי, שכן העולם הפיננסי צועד קדימה בצעדי ענק ואנחנו יחד איתו. בית השקעות שמאפשר השקעה בטוחה בשיתוף המערכת הבנקאית הוא העתיד ואני גאה להוביל אותו יחד עם הצוות המקצועי של Hilltop".

עידו דותן. עידו דותן,
עידו דותן, מנכ"ל ושותף מייסד ב-Hilltop/עידו דותן

"אנחנו מכוונים הכי גבוה שיש, במטרה לנהל מיליארדי שקלים שיכנסו לעולם המטבעות הדיגיטליים בשנים הקרובות ורוצים להיות ה"הפניקס" או ה"מנורה" של העתיד" אמר עידו דותן, מנכ"ל ושותף מייסד ב-Hilltop והוסיף "אנו גאים לצרף לבית ההשקעות שלנו דמות מרכזית בעולמות הבנקאות והפיננסים כמו אריק פינטו, אשר מביא עמו ניסיון רב. אנו צופים ששילוב הניסיון שלנו בתחום המטבעות הדיגיטליים עם הידע המוסדי של אריק יוביל לעידן חדש של השקעות בטוחות תחת סטנדרטים חדשים ופיקוח על מעבר ההון באופן שקוף ובטוח בין העולמות הדיגיטליים לעולמות הפיננסים המוסדיים ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully