וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמזון ומיקרוסופט: דן נולט מצטרף לחברת אבטחת המידע אימפרבה

29.3.2022 / 14:00

חברת אבטחת המידע אימפרבה (imperva), העוסקת בפיתוח תוכנה שעוזרת לארגונים להגן על הנתונים שלהם, ממנה את דן נולט לסמנכ"ל בכיר ולמנהל חטיבת אבטחת המידע (Data Security General Manager)

חברת אבטחת המידע אימפרבה (imperva), העוסקת בפיתוח תוכנה שעוזרת לארגונים להגן על הנתונים שלהם, ממנה את דן נולט לסמנכ"ל בכיר ולמנהל חטיבת אבטחת המידע (Data Security General Manager). נולט, לשעבר מנהל בכיר ביחידת AWS של אמזון, יהיה אמון על הוצאת מוצרים ופתרונות אבטחה חדשים ממוקדי נתונים לשוק שיתמקדו בהגנה, ניהול ושימוש נכון בנתונים.

נולט מביא עמו לאימפרבה ניסיון ניהולי וטכנולוגי של עשרות שנים. בתפקידו האחרון ב-AWS שימש כמנהל שירות העברת מסדי הנתונים של החברה ואף ייסד את מאיץ מסדי הנתונים של אמזון. במהלך תקופה זו, שכללה אחריות על מסדי נתונים, אנליטיקה ובינה מלאכותית, סייע להביא לגידול של מיליארדי דולרים והקים את AWS Data Lab - חממה שמאיצה התקשרויות הנדסיות משותפות בין לקוחות וצוותי AWS.

כמו כן, נולט הצמיח כמה מחברות הטכנולוגיה המוכרות ביותר בעולם דוגמת ענקית התוכנה מיקרוסופט, שם כיהן למעלה מ-18 שנים במגוון תפקידים בכירים ותרם רבות להתפתחות החברה כפי שאנו מכירים אותה כיום. מאוחר יותר, הצטרף ל-NetApp כסמנכ"ל בכיר, שם הוביל את ניהול המוצר וההנדסה העולמית של פתרונות ניהול הנתונים והאחסון של החברה. לאחר מכן, מילא נולט תפקידי ניהול בכירים בסמסונג, כולל כמנכ"ל מייסד של Stellus Technologies, חברת בת של סמסונג.

דן נולט. אימפרבה,
דן נולט/אימפרבה

דן נולט, סמנכ"ל בכיר בחברת אימפרבה: "כל בית עסק בוחן מחדש בימים אלו את האופן שבו הוא מנהל, מאבטח, מנטר ובעיקר ממנף דאטה. האתגרים עמם לקוחות מתמודדים בימינו הם מורכבים ודורשים פתרונות מתקדמים ושותף מוכח ומהימן שיידע לפתור אותם. אימפרבה היא השותפה הזו. אין שמח ממני להצטרף לחברה כזו עם צוות כל כך מוכשר ועם מוצר פורץ דרך בתחום אבטחת המידע".

משה ליפסקר, מנהל אימפרבה ישראל ומנהל המו"פ העולמי: "אימפרבה היא שחקנית מובילה בקנה מידה עולמי בתחום אבטחת המידע והנתונים בארגונים גדולים ובינוניים, וככזו, אימפרבה יודעת להתאים את עצמה למציאות המשתנה לנגד עינינו, אם זה במעבר המואץ של מאגרי המידע לענן או בשינויים אחרים. אין ספק שהגעתו של דן תאיץ את האסטרטגיה ואת ה (GTM (go to market בעולמות החדשים, ולכן אני צופה התפתחויות מאוד מעניינות בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully