וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורפיסק מגייסת למעלה מחמישים עובדים לאתריה בתל אביב ובבאר שבע

29.3.2022 / 14:43

מורפיסק, שהוקמה ב-2014, מעסיקה כ-140 עובדים ומשרתת יותר מ - 5,000 חברות ברחבי העולם, ביניהן חברות ענק כגון מוטורולה, חברת הספנות מארסק, בתי חולים בעולם ועוד

חברת מורפיסק (Morphisec), המפתחת מערכת אבטחה לנקודות קצה בשיטת המטרות הנעות (MTD) המקדימה את צעדי התוקף ומונעת התקפות עוד בטרם הן נוצרות או מתחילות, ממשיכה במגמת הצמיחה ומגייסת למעלה מחמישים עובדים חדשים לאתריה בבאר שבע ובתל אביב.

מורפיסק, שהוקמה ב-2014, מעסיקה כ-140 עובדים ומשרתת יותר מ - 5,000 חברות ברחבי העולם, ביניהן חברות ענק כגון מוטורולה, חברת הספנות מארסק, בתי חולים בעולם ועוד.

מורפיסק. יחצ,
עובדי מורפיסק/יחצ

"מגפת הקורונה אילצה חברות בעולם כולו למעבר חסר תקדים של מודל עבודה מרחוק. השינוי הזה טומן בחובו גם דברים טובים כמו הגמישות עבור העובדים לעבודה מהבית, אך מנגד, העבודה מרחוק גם הגדילה באופן קיצוני את כמות המטרות החשופות להתקפה, מה שגרם לעלייה דרמטית בהיקף התקפות סייבר על ארגונים". אומרת טלי עמר, מנהלת משאבי אנוש בחברה. "מצב חדש זה, יצר ביקוש עצום עבור הפתרונות של חברת Morphisec, המציעה הגנה יעילה וייחודית מפני מתקפות סייבר מתקדמות ומתוחכמות ביותר. הביקוש למוצרי החברה והגדלת נפח פעילותה, הוביל לפתיחת תקנים נוספים ואנו מגייסים בימים אלו עובדים למגוון רחב של תפקידים אטרקטיביים ומעניינים עבור מחלקות הפיתוח, המכירות, משאבי אנוש ועוד".

חברת הסייבר הישראלית, Morphisec פיתחה טכנולוגיה מהפכנית המונעת איומים שטכנולוגיות אחרות אינן מסוגלות למנוע, לרבות מתקפות מסוגי APT, Zero-Day, תוכנות כופר ומתקפות "Fileless".

הטכנולוגיה של Morphisec מגנה היום על למעלה משמונה מיליון מחשבים של לקוחות ברחבי העולם, ומונעת יותר מ 30,000 מתקפות ביום, בארגונים שונים. מרכז הפיתוח המרכזי של Morphisec פועל מבאר שבע ותל אביב, לחברה גם פעילות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully