וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק לשחקנים: אזניות הגיימינג האלו נבדקו גם במפגשי zoom

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 11:27

האזניות החדשות של EPOS, מגיעות עם הבטחת יצרן לאיכות שמע יוצאת דופן, טווח צליל עמוק ומיקרופון מסנן רעשים, מוצר שייעודו העיקרי לספק סאונד אודיו ברמה גבוהה שתתאים בעיקר לגיימרים. בדקנו אותן בעזרת גיימר מתבגר ולא רק בזמן משחק אלא גם במהלך מפגשי זום כיתתיים

מי בימינו לא משתמש בזום כדרך לקיים מפגשים מרחוק? בין אם אתם אנשי עסקים, אנשי מכירות, מוקדנים בשירות לקוחות, תלמידים במסגרת חינוך החובה או סטודנטים באקדמיה, אם אתם מעל גיל 6 סביר שהמוצר הזה יעניין אתכם.

אתם יכולים לספור כמה דגמים של אזניות ניסיתים והחלפתם בשנתיים האחרונות? מאז בואה של חברתנו הקורונה, הצורך באזניות מסננות רעשים גבר וכמו שאר מכשירי הקצה הביקושים להן עלה באופן שלא היה צפוי.

את האוזניות החדשות H3 של מותג האודיו EPOS, המשווקות בעיקר לגיימרים, בדקנו דווקא על נער מתבגר שמשמש באוזניות לא רק לשם הגיימינג אלא גם למפגשי זום כיתתיים, בנוסף חטאנו וניסיתי אותן גם במפגש עסקי, פגישת עבודה שהתקיימה באמצעות ה-ZOOM.

h3 אזניות גיימינג של epos. יח"צ,
h3 אזניות גיימינג של epos/יח"צ

רמקול מתכוונן מסנן רעשים

המותג EPOS מבית היוצר של חברת SENNHEISER, השיק לאחרונה אוזניות גיימניג מדגם 3H המיועדות למתחילים ולמקצוענים כאחד. עם השקתם, משווקות האזניות כמוצר איכותי המספק טווח צליל עמוק ומיקרופון עם סינון רעשים.

על פי דברי היצרן, האזניות מתאימות למגוון רחב של פלטפורמות משחק, בניהן: PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch, Mac OSX, PS5, Xbox Series X.

אוזניות הגיימינג משולבות מנגנון אקוסטי מתקדם המשלב איכות סאונד גבוהה, בס עמוק ותקשורת משחק חדה וברורה, מה שמאפשר לגיימרים ושאר המשתמשים באזניות לבידוד רעשים ברקע, ליהנות משמע אודיו ברמה שמצליחה לזהות מקטעי שמע המצריכים זמן תגובה מהיר, תוך כדי משחק.

אזניות הגיימינג H3 - הפרטים הטכניים

  • האוזניות משולבות מנגנון אקוסטי מתקדם לשמירה על איכות צליל וחווית משחק סוחפת.
  • קשת הראש גמישה וניתנת לכיוונון בהתאם למשתמש.
  • ישנה אפשרות לשליטה מהירה בעצמת הקול באמצעות כפתור הממוקם על האוזניות.
  • מיקרופון מקצועי משולב מנגנון ייחודי לביטול רעשי רקע סביבתיים.
  • מנגנון אוטומטי להשתקת המיקרופון בעת הרמת הזרוע.
  • מגיעות בצבע שחור ובעיצוב חדשני לנוחות מירבית.
  • אורך כבל האודיו 2 מ'.
  • חיבור כבל 2 מ"מ ומתאם לחיבור 3.5 מ"מ.
  • משקל האוזניות 270 גרם.
h3-exploded-grey. אתר רשמי,
H3, אזניות גיימינג של epos משולבות מנגנון אקוסטי ומרופדות בעור רך/אתר רשמי

הבדיקה

האוזניות בעלות קשת קשיחה ועמידה ועושה רושם שהייתה הקפדה על אגרונומיה בתהליך העיצוב. הקשת הפנימית של האוזניות רכה ונוח לשימוש לאורך זמן ממושך. כריות האוזניים מרופדות בעור רך, המיקרופון מתכוונן והשתקתו יעילה ומהירה באמצעות הסטת הזרוע כלפי מעלה.

איכות השמע נמצאה גבוהה והסליידר שמאפשר התאמת מידת האזניות להיקף הראש עשויה מפלדת אל-חלד שניראית ומרגישה איכותית.

h3-headband-adjustment-black. אתר רשמי,
פלדת אל חלד להתאמת מידת האזניות להיקף הראש של המשתמש/אתר רשמי

לסיכום הבדיקה

מצאנו את האזניות של EPOS מדגם H3, מתאימות לאוכלוסיות נוספות שמעוניינות או זקוקות לבידוד רעשי רקע כמו תלמידים במפגשי זום, סטודנטים בלמידה מקוונת, ואנשי מכירות או מוקדני שירות לקוחות הפועלים בסביבת עבודה רועשת.

במהלך שיחות זום שקיימנו, אפשרות השתקת המיקרופון הייתה נוחה ומהירה, ואיכות הקול בשיחה הייתה משמעותית טובה יותר בהשוואה לאזניות שהשתמשנו בהן קודם.

במהלך משחק גיימינג ממושך, טען המתנסה כי האזניות נוחות, יושבות יציב על הראש, ולא לוחצות מידי. עוד הוא סיפר כי השמע היה חד יותר וכי רעשי הרקע אכן הפריעו לו פחות.

יותר מכך, התרשמנו כי הצד השני שניהל איתנו את המפגש, שמע אותנו חד וברור יותר בשל הקרבה למיקרופון והודות ליכולתו לסנן את רעשי הרקע.

האזניות מגיעות עם אחריות לשנתיים ומחירן (הלא נמוך) יוצדק אם יש לנו שימוש גבוה במפגשים מקוונים או שיחות תכופות בסביבה לא שקטה (כמו במוקד טלפוני או אופן ספייס במקום העבודה). אם לא ניאלץ להחליפן בתדירות גבוהה, כפי שעשינו בשנתיים האחרונות, שווה יהיה להשקיע בכאלו שישרתו אותנו נאמנה.

המחיר של האזניות: 580 שקל. בתקופת ההיכרות הן משווקות במחיר מיוחד של 493 שקל. ניתן להשיג ב"מהלב" המרכז הישראלי לנגישות בתקשורת, יגאל אלון 155 תל -אביב 03-7180300 או באתר החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully