וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינדספייס מגייסת למעלה מ-30 עובדים בארץ ובעולם

29.3.2022 / 17:46

בין התפקידים הבולטים: Sales and Broker Relations Managers, Acquisition Managers, Marketing Lead, Community Associates ועוד

מיינדספייס, חברה עולמית לחללי עבודה גמישים, מגייסת למעלה מ-30 עובדים בארץ ובעולם. בין התפקידים הבולטים: Sales and Broker Relations Managers, Acquisition Managers, Marketing Lead, Community Associates ועוד.

בשנה שעברה נהנתה מיינדספייס מביקוש גבוה בכל סניפיה ברחבי העולם, שהגיע לשיעורי תפוסה כמו אלה שקדמו לפרוץ הקורונה ואף עלו עליהם בשווקים מסוימים - כמו ישראל, גרמניה ופולין - עם יותר מ-95%. בסבב השקעה בסוף נובמבר 2021 גייסה מיינדספייס 72 מיליון דולר כדי לתמוך בתוכניות צמיחה והתרחבות נוספות ברחבי העולם. החברה עתידה לפתוח שני סניפים חדשים בברלין בקיץ 2022, מה שיקדם את הפורטפוליו של מיינדספייס בגרמניה לכדי עשרה סניפים; חמישה מהם בברלין. שני הסניפים החדשים ייפתחו בפרויקט FÜRST באזור קודאם וב-Zimmerstraße. סך הסניפים של מיינדספייס עומד על 34 ב-17 ערים בעולם.

מיינדספייס. דודו סהר,
מיינדספייס/דודו סהר

דנה ריקליס, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת Mindspace: "מגפת הקורונה האיצה את ההתרחבות של חללי העבודה הגמישים, הן בשינוי התפיסה של חברות בשיטת העבודה ההיברידית, והן בגמישות שחללי העבודה מספקים. על כן, אנו באופן טבעי זקוקים להון אנושי איכותי שיצטרף לשורותינו. חברת מיינדספייס הולכת וצומחת בשנים האחרונות עם תפוסות מלאות ברחבי העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully