וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתחדשים לקראת האביב עם אופנה, טקסטיל וטיפוח

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 9:13

שנות ה-60 וה-70 מככבות באתר האופנה הבריטי NEXT, עידן חדש של אנטי אייג'ינג בלנקום, קבוצת מאץ ריטייל פותחת חנות קונפסט של המותג H&M HOME, לבוטיק אינדיבידואל יש מותג חדש, בנעמן ובורדינון חוגגים את האביב עם Tutto Arte ועוד

הפתעות יפות

מותג האיפור, הטיפוח והבישום היוקרתי אסתי לאודר משיק שלל הפתעות אביביות' ראשונה ניחוח חדש המעצים את סיפור האהבה של Beautiful Magnolia, ניחוח חושני ומלא תשוקה בו כל תו יוצר מערבולת רגשות משכרים. את הקמפיין מובילה שגרירת המותג העולמית אנה דה ארמס שמפיחה חיים בסיפור האהבה הסוחף של Intense Beautiful Magnolia החדש הינו פרק ההמשך בסיפור האהבה הקסום הרגע בו את מעזה לאהוב.

EDP הוא ניחוח פרחוני כולל תמהיל של שמן מגנוליה, סיגליות, איריס, פצ'ולי, ופולי וניל, פרח המגנוליה, עץ ארז ואילומינה מאסק. עוד באסתי לאודר, קולקציית שפתונים חדשה בסדרת Pure Color Lip-סדרת שפתונים נוזליים עמידים בעלי פיגמנט עוצמתי בוהק במרקם קטיפתי בגימור מאט המצטרפים לקולקציית שפתוני Pure Color Lip הכוללת למעלה מ-100 גוונים במרקמים שונים. קול'ציית Pure Color Whipped Matte Lip Color כוללת שפתונים נוזליים שהופכים במשיחת מכחול ממרקם קרמי דמוי מוס, לפודרה במרקם קטיפתי עם עמידות ולמראה שפתיים עוצמתי בגימור מאט קטיפתי למשך 12 שעות.

לשפתון אפליקטור במרקם צמרירי עם מבנה זוויתי המסתיים בקצה שטוח דמוי מרית. הוא מחליק, חובק ותוחם את השפתיים בפורמולה עשירה המכילה רכיבי לחות מזינים ביניהם חמאת מורינגה טבעית במקם רך ונוח, וחומצה היאלורונית ללחות מיידית.

בקולקציה 9 גוונים, מחום, דרך אפרסק, ניוד, ורוד, כתום אדום ועד לסגול שזיף עמוק. ניתן להתנסות באתר האונליין של אסתי לאודר בכל אחד מהגוונים ולהתאים את הגוון המדויק באמצעות כלי טכנולוגי שנקרא Virtual try on. והפתעה אחרונה חביבה, ל-Advanced Night Repair -הסרום האייקוני המוביל בתחומו כבר 40 שנה, גודל מיוחד של 115 מ"ל כך שהבקבוק החום הקטן כבר לא כזה קטן, השקת הסרום Night Repair Advanced ב-1982 הייתה רגע מכונן בהיסטוריה של טיפוח העור, לראשונה המושג טיפוח העור, הפך לתיקון העור, והודגשה חשיבותו של הלילה כפרק הזמן הטוב ביותר לתיקון.

ב- 40 השנים האחרונות, המשיך המותג אסתי לאודר לחולל מהפך בתיקון העור הלילי ונחשב למומחה בטיפוח העור בשעות הלילה ולא רק. הפורמולה עודכנה רק 4 פעמים ב-40 שנותיה, המוצר הומלץ לשימוש גם ביום וכל השקה הופיעה לראשונה כחסרת תקדים במחקר חדשני לטיפוח העור, כשהאחרונה Advanced Night Repair המקיף ביותר עד היום, בטכנולוגיית Chronolux™ Power ,Signal ,מוגן בפטנט עד 2033.

עם מורשת כזו של חדשנות טכנולוגית והשראה, הבקבוק החום ממשיך להיות אחד המוצרים הנמכרים והאהובים ביותר בתולדות המותג, וכעת הזמן לחגוג בגדול. Advanced Night Repair פועל בלילה וביום כדי לסייע לעור במקסום קצב התיקון וההגנה הטבעיים שלו, במהלך השינה הוא מסייע לעור לייעל את תהליך התיקון הלילי הטבעי שלו, ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית מסייע בנעילת הלחות למשך 72 שעות על-מנת ליצור את הסביבה האופטימאלית לתהליך התיקון הטבעי של העור, הוא מסייע בהגנה על העור מפני נזקי הסביבה וההשפעות הנראות לעין של נזק הנגרם ממקורות סביבתיים דוגמת זיהום אוויר, אוזון, אור כחול, אינפרה אדום וחלקיקי אבק מיקרוסקופיים. הנייטריפייר מספק 8 שעות של הגנה נוגדת-חמצון מקיפה נגד תוקפנים סביבתיים ומסייע לעור להיראות צעיר יותר, לאורך זמן רב יותר.

הסרום מושק גם במארז הכולל בקבוק סרום 30 מ"ל +2 בקבוקי סרום בגודל נסיעות- 15 מ"ל כל אחד, ב-350 ₪ במקום 670 ₪. את כל המוצרים החדשים ניתן להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון ברמת-גן, ברשתות הפארם, אפריל , המשביר, רשת BE, טרמינל X, גלאם42, עזריאלי, בפרפומריות פרטיות נבחרות ובאתר האונליין.

הפתעות יפות ההשקות החדשות של אסתי לאודר. יח"צ,
הפתעות יפות ההשקות החדשות של אסתי לאודר/יח"צ

בואו של הבוהו שיק

אם לשפוט על-פי אתר האופנה הבריטי NEXT המצליח, אביב-קיץ 2022 צפוי להיות ססגוני צבעוני ופרחוני, כשסגנון הבוהו שיק ישלוט בהשפעת שנות ה-60 וה-70 באנגליה. NEXT הפך להיות מהאתרים האהובים על הישראלים בזכות היצע איכותי ומגוון מוצרים רחב שאף הוזיל החודש ב- 10% את מחירי המוצרים של המותג-הנחה קבועה כמחווה לישראלים.

בקולקציה האביבית לנשים, גברים וילדים, פריטי מיקס אנד מטץ המאפשרים בניית לוקים לכל היום, שמלות באורך ברך או מקסי, מכנסי פדלפון, חצאיות מקסי, פריטי בייסיק כמו בלייזרים בגוני ירוק חאקי וכחול עמוק ושמנת, חולצות תחרה, חולצות מעטפת עם שרוולי קימונו, וחולצות מכופתרות.

הצבעוניות בוהקת וזוהרת כתום, ורוד פוקסיה, ירוק, צהוב לימון, כחול שמיים וסגול, ההדפסים גיאומטריים או פרחוניים, סריגי קרושה אליהם מצטרפים תיקים וכובעים סרוגים. ויש גם משקפי שמש צבעוניים, סנדלים, וכפכפים צבעוניים. הגברים ייהנו מבלייזרים מבד טוויד בגוני כחול בהיר, ירוק בקבוק, חולצות מכופתרות, מכנסי צ'ינו, ג'ינסים, ומכנסי ברמודה, חולצות פולו במגוון צבעי קיץ זוהרים, נעלי מוקסין ונעלי התעמלות. וכמובן קולקציה עשירה של ביגוד והנעלה לילדים ולילדות.

כל הקולקציות של NEXT מעוצבות על ידי צוות מעצבי הבית של המותג, כולל הדפסי בדים אקסקלוסיביים, למותג למעלה מ- 700 חנויות פיזיות בעולם, ובאתר משרת למעלה מ- 70 מדינות.

בואו של הבוהו שיק אתר האופנה הבריטי next משיק. יח"צ,
בואו של הבוהו שיק אתר האופנה הבריטי next משיק/יח"צ

שלישיה מנצחת

מותג הקוסמטיקה היוקרתי LANCÔME, משיק עידן חדש של אנטי אייג'ינג-טריפל סרום מסדרת RÉNERGIE המכיל שילוב עוצמתי של מרכיבים פעילים ליעילות משולשת: חומצה היאלורונית, C+ניאצינאמיד, חומצה פרולית המבטיח שיפור משמעותי בנפח העור, בקמטים ובכתמים כהים.

דור חדש של מרכיבים פעילים הידועים כבעלי השפעה משלימה על העור: חומצה היאלורונית - ידועה ביכולתה לספוג מים פי 1,000 ממשקלה, למרקם עור חלק יותר, הפורמולה מבוססת על חומצה היאלורונית מתקדמת, בעלת כושר ספיגה משופר בעור (פי 13 יותר זמן בהשוואה לחומצה היאלורונית רגילה); C+ניאצינאמיד - נגזרת של ויטמין C וניאצינמיד (ויטמין B3), מסייע בהרגעת העור וטשטוש כתמים כהים ונגזרת של ויטמין C להבהרת גוון העור; חומצה פרולית-נוגד חמצון רב עוצמה, חומצה פרולית מנטרלת את הנזקים הנגרמים על-ידי רדיקלים חופשיים, במטרה להגן על העור מפני הזדקנות עתידית.

מסייעת בשיפור איכות העור. שלושת המרכיבים הפעילים משולבים עם גלוקו-פפטידים מתמצית פשתן, המנוע מאחורי הביצועים הגבוהים והייחודיים של סדרת רנרג'י. להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

שלישיה מנצחת סרום חדש בסדרת reverie של לנקום. יח"צ,
שלישיה מנצחת סרום חדש בסדרת reverie של לנקום/יח"צ

שאפו לשאבו

בוטיק אינדיבידואל לבשמי נישה, מתחדש עם מותג חדש - Chabaud Maison de Parfum - מותג בית בישום צרפתי המתמחה בייצור בשמי בוטיק לגוף ולבית ,בבעלות משפחה ממונפליי שבדרום צרפת, עיר שמשית על שפת הים התיכון. נקודת מפגש בין שפע חומרי גלם ועשייה מקומית עם חמימות ים תיכונית.

בית הבישום מתמחה בייצור של פרפיום יוקרתי, או-דה-טואלט, ניחוחות פנים ונרות היוצרים אווירה אלגנטיות טהורה. המוטו בשאבו הוא כי לבושם טוב יש סיפור יפיפייה לספר, בושם הוא כוח המעיר את החושים, גורם ללב לפעום, ומעורר את אותו הרגש המצמיא שבין תשוקה לערגה.

הבשמים של שאבו הם ראי של מונפליי, וייחודיים לנוף המקומי, הם משלבים זוהר וחום ים תיכוני עם אלגנטיות ותחכום צרפתי. בוטיק אינדיבידואל מציע 12 בשמים של המותג בניחוחות ובגדלים שונים ביניהם: Lait de biscuit סדרת ניחוחות "גורמה" של שאבו, ליי דה ביסקוויט, ניחוח מתוק שמזכיר את הילדות, כמו לטבול עוגית חמאה עשירה בכוס חלב טרי;.Lait concentré סדרת ניחוחות "גורמה" של שאבו, ריח ממכר של חלב מרוכז, חם, קרמלי שאי אפשר לעמוד בפניו. להשיג בבוטיק אינדיבידואל בנווה צדק.

שאפו לשאבו מותג בישום חדש לבוטיק אינדבדואל. יח"צ,
שאפו לשאבו מותג בישום חדש לבוטיק אינדבדואל/יח"צ

אני חוזר הביתה

קבוצת מאץ ריטייל פותחת חנות קונפסט של המותג H&M HOME שתוכננה ועוצבה על-פי קונספט העיצוב הבינלאומי החדש של המותג, החנות מציעה את הטרנדים האחרונים בתחום עיצוב הבית, עם מוצרים חדשים לחוויית לייף-סטייל כולל פריטי ריהוט כמו שידות, שולחנות קפה, כסאות מעוצבים ועוד.

כחלק מהעצמת חווית הקנייה הוגדל שטח החנות ומגוון המוצרים הקיימים בעקבות השנתיים האחרונות שהראו עליה משמעותית בביקוש למוצרי עיצוב לבית. חנות H&M HOME בקניון עזריאלי תל אביב משתרעת כעת על-פני 420 מ"ר של חלל עיצובי מלא השראה בעיצוב, מודרני, המציע מגוון אפשרויות עיצוב לחללי הבית, בחנות החדשה קולקציות טרנדיות לבית השואבות השראה מעולם האופנה.

כחלק מאג'נדת הקיימות הענפה של קבוצת H&M , גם מותג H&M HOME עושה שימוש בחומרים מתחשבים יותר בסביבה במוצריו כמו כותנה אורגנית, פוליאסטר ממוחזר, זכוכית ממוחזרת ועוד. נכון להיום, 90% מפריטי הטקסטיל של המותג עשויים ממקורות מתחשבים יותר בסביבה. החנות מצטרפת ללמעלה מ-397 חנויות ב-54 שווקים בעולם, עם קונספטים לכל סגנון ותקציב. את הקמפיין מובילה רונית יודקביץ'.

אני חוזר הביתה h&m home מתרחבת. איתן טל,
אני חוזר הביתה h&m home מתרחבת/איתן טל

אביב עיצובי

בנעמן משיקים את קולקציית האביב עם שלל פריטים בעיצוב מקורי של סטודיו הבית Tutto Arte ובדגש על Mix & Match, הקולקציות איכותיות, יצירתיות, חדשניות ופרקטיות הבאה לידי ביטוי במגוון רחב של כלים המשמשים בו זמנית לבישול, חימום, הגשה ואחסון במקרר ובמקפיא-מוטו המוביל את Tutto Arte בחשיבה ובפיתוח קולקציות חדשות.

את מרבית כלי ההגשה והאירוח של נעמן ניתן לרכוש בתפזורת, כך שכל אחד יכול להרכיב לעצמו סט בהתאמה אישית על-פי בחירה והעדפה אישית מבחינת סגנון, עיצוב, צבעים, כמויות, צורות וגודל ועוד.

בקולקציה גם סירי נירוסטה מסדרת TOMBY היוקרתית, סירים בצבע זהב וסירים מוכספים עם ציפוי נון-סטיק איכותי המונע הידבקות מזון, בין הסירים והמחבתות של נעמן, מחבת ווק בשני גדלים בצבע כסוף עם ציפוי נון סטיק איכותי. יש גם מערכת סכו"ם DOR עשויה נירוסטה אל-חלד ומתאימה ל-6 סועדים בצבע שחור או זהב.

לתחום כלי ההגשה והאירוח מצטרפים המותג האוסטרלי הטרנדי Maxwell & Williams, כשבולטת במיוחד סדרת Zanzibar-סדרת כלי הגשה ססגונית למנות אחרונות המציעה כלים ייעודיים להגשת תה וכיבוד, ספלים וקנקנים אלגנטיים, מעמדי קומות וצלחות הגשה לקינוחים ועוד. בקולקציית אביב קיץ 2022 של ורדינון מבית אקסטרה ריטייל, עולם שלם של מוצרים-פרי עיצוב מקורי ובלעדי שלTutto Arte, בקולקציה האביבית של ורדינון מצעים רכים ונעימים, בפריטי עיצוב ייחודיים לבית ביניהם Crowns 5 - מותג בלעדי לורדינון של מצעי יוקרה באווירת מלון מפנק; סטים בעיצוב אורבני, צעיר ותוסס, מצעים ססגוניים המעוטרים בפרחים אקזוטיים, פרפרים ועוד, דגמים קלאסיים; שמיכות ומצעי קיץ צבעוניים; מגבות ואביזרי אמבט מרשימים; ליין של מצעי ילדים ותינוקות; אקססוריז למטבח ועוד.

קולקציית אביב של נעמן וורדינון. תמי בר שי,
קולקציית אביב של נעמן וורדינון/תמי בר שי

הולכים על צבע

מותג Asics משיק את קולקציית אביב 2022 שהיא צבעונית וססגונית, צבעים נועזים וחזקים לצד צבעים נקיים ורגועים, לצד הדגמים טרנדיים והצבעוניים מככבים פריטים קלאסיים ועל זמניים. בקולקציה הנעלה, ביגוד ואביזרים בתחומי ריצה, שטח, טניס ואופנה.

המותג Asics היפני דוגל בנפש בריאה בגוף בריא ולכן פונה לנשים, גברים וילדים בכל הגילאים, בעלי אוריינטציה ספורטיבית, חובבי ספורט ואתלטים. אם אתם מתלבטים מה מתאים לכם, בחנות החדשה בנמל תל-אביב תמצאו על קיר במרעז החנות, ממשק בחירה דיגיטלי על-גבי מסך טאבלט, מטרת FIND YOUR PERFECT SHOE היא לדייק את התאמת בחירת הנעליים דרך מסע מדויק המגדיר ומזהה את הצורך לפי אלגוריתם מיוחד, והתוצאה התאמה מושלמת ללקוח על-פי רצונתיו והעדפותיו והדגמים שנכונים לו.

תהליך הבחירה פשוט, בתפריט הראשי נשאלים מה סוג הנעל שאתם מחפשים, כשנפתח תפריט נוסף הלקוח נשאל האם ירצה נעליים רגילות או נעליים מתקנות, אם ההצעה לא רלוונטית, ממשיכים לכלי נוסף שמאפשר התאמה ייחודית יותר. בקיר הטניס למשל תמצאו מפרט טכני של הנעליים לצד רמות נוחות, ויש גם אזור נעלי שטח לנשים ולגברים, עם מגוון דגמים מקצועיים המתאימים לפעילות בתנאי שטח.

הנעלים מעוצבות עם טקסטורות וצבעוניות של הנעל בשילוב טכנולוגיה ייחודית תואמת מגדר לצורות כף הרגל השונות, דרך מבני העצם ועד לצעדי הריצה של גברים ונשים. ואם שאלתם את עצמכם על שם המותג היפני, אז Asics מורכב מראשי תיבות לטיניות של anima sana in corpore sano. להשיג בחנות Asics בנמל-אביב, רשת חנויות אוריג'ינלס, פקטורי 54, בחנויות המובחרות ובאתר.

הולכים על צבעים קולקציית אביב קיץ של asics. יח"צ,
הולכים על צבעים קולקציית אביב קיץ של asics/יח"צ

בורדו בישראל

אם אתם מפנטזים על יינות חבל בורדו, אתם מוזמנים לגלות את קסם הטעמים של שאטו לי ריגאן, מארז מושלם הכולל יינות מעולים של בורדו שבצרפת, יין צרפתי קלאסי המיוצר באחד מחבלי היין המפורסמים בעולם, המייצר יין מזני ענבים אלו כבר מאות שנים בשיטות מסורתיות ובשילוב טכנולוגיה חדישה.

המארז כולל שאטו לה ריגאן אדום- יין אדום יבש, בלנד קלאסי בסגנון בורדו מקברנה סוביניון ומרלו; שאטו לה ריגאן לבן- יין לבן יבש, סוביניון בלאן צרפתי קלאסי; שאטו לה ריגאן רוזה- רוזה קריספי ומינרלי מענבי מרלו וקברנה פרנק, הכל במארז עץ מעוצב. להשיג בחנויות היין ואלכוהול.

בורדו בישראל מארז שאטו לה ריגאן. יח"צ,
בורדו בישראל מארז שאטו לה ריגאן/יח"צ

יין בעיר

לקראת פסח, רשת יין בעיר, משיקה מגוון מארזים אטרקטיביים לחג ביניהם: מארז פסח ישראלי אדומים, מארז מעוצב המכיל בקבוק לה פיאצה מרלו-יין אדום יבש, עמוק ושופע בעל ארומה פירותית של שזיף שחור ודובדבן.

בקבוק לה פיאצה קברנה סוביניון-יין אדום יבש, מאוזן ושופע בעל ארומה המשלבת פירות יער שחורים ווניל, ושתי כוסות שפיגלאו יוקרתיות; מארז פסח ישראלי-מארז מעוצב המכיל בקבוק לה פיאצה גוורצטרמינר -יין לבן חצי יבש בעל ארומות פירותיות וטעם מרענן, בקבוק לה פיאצה קברנה סוביניון - יין אדום יבש, מאוזן ושופע בעל ארומה המשבלת פירות יער שחורים ווניל, ושתי כוסות שפיגלאו יוקרתיות. להשיג ברשת יין בעיר ובאתר.

יין בעיר מארזי יין ישראלי. איה וינד,
יין בעיר מארזי יין ישראלי/איה וינד

מחייה נפשות

מותג 'מחייה 13', ממובילי טרנד משקאות אניס המשולבים עם מיצים טריים, מתרחב ומשיק מהדורה חדשה- 'מחייה 13' בטעם פסיפלורה המצטרף לטעמי הלימון, אשכולית אדומה ורוזטה שקדים.

'מחייה 13' הינו משקה קליל ופירותי מבוסס תזקיק אניס-ערק, בשילוב מיצים מרעננים מפירות טריים ומכיל 3% אלכוהול. מוצרי הסדרה מיוצרים בספרד על-פי מתכון ישראלי ביתי מקורי של מפתחיו הישראלים.

קטגוריית משקאות האניס היא השלישית בגודלה בעולם המשקאות האלכוהולים, בישראל היא נחשבת לשמרנית וממעטת להתחדש. 'מחייה 13' מביא בשורה חדשנית לקטגוריה, ומאפשר לצרכני משקאות האניס לגוון בטעמים חדשים ומפתיעים, ומספק מענה לטרנד העולמי ולביקוש הצומח למשקאות כהל מופחתי אלכוהול, המאפשרים ליהנות ממשקה קליל וטעים. שם המותג מבוסס על המילה מחייה-כינוי לערק בשפת יהודי צפון אפריקה, והספרה 13 הנחשבת למספר בעל משמעות ביהדות.

קטגורית משקאות הRTD) Ready to drink -), נמצאת בצמיחה משמעותית בשנים האחרונות. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות היין המתמחות ברחבי הארץ.

מחייה נפשות סדרת מחייה 13 מתרחבת. איל קרן,
מחייה נפשות סדרת מחייה 13 מתרחבת/איל קרן

מושק באהבה

חברת הקוסמטיקה הבינלאומית AHAVA -חלוצה ומובילה בפיתוח וייצור מוצרי טיפוח בטכנולוגיות חדשניות, משיקה שני מוצרי אנטי-אייגי'נג חדשים: תחליב לחות Osmoter TM מרוכז להחלקת העור וקרם קריסטל OsmoterTM X6 מרוכז ללחות מוגברת, שיצטרפו לסדרת ה- Youth Boosters המבוססת על טכנולוגיית ה- OsmoterTM, הבלעדית ל-AHAVA

Osmoter™ היא תרכובת טבעית עשירה מינרלים: מגנזיום, סידן, נתרן ואשלגן, שהוכחה מחקרית כמעלה את רמת הלחות בעור ונמצאת בכל מוצרי AHAVA. כשהיא באה במגע עם העור, היא פועלת כמשאבה אוסמוטית המושכת את מרכיבי הלחות וההזנה מהשכבות העמוקות של העור, ומסייעת בהעברתם לאפידרמיס, שכן מרכיבי טיפוח חיוניים, אינם יכולים להיספג בצורה מיטבית.

התרכובת הוכחה ביולוגית וקלינית כמאיצה ומשפרת את רמת הלחות בעור באופן דרמטי ומעניקה לעור צלילות וזוהר טבעי. מוצרי טכנולוגיית ה-™DSOC המוגנת בפטנט וזוכת הפרסים הניבה עד היום 5 מוצרים שמוצבו כסדרת טיפוח העור המובילה של AHAVA.

מושק באהבה מותג AHAVA מרחיב את הסדרה המוצלחת. טל  אזולאי,
מושק באהבה מותג AHAVA מרחיב את הסדרה המוצלחת/טל אזולאי

מהודו לישראל

מותג צמחי המרפא הימלאיה שנוסד לפני כ-90 שנה במטרה לחבר בין רפואת צמחי מרפא המבוססת על רפואת האיורודה ההודית המסורתית בת יותר מ-5000 שנה, לבין מחקר, פיתוח וסטנדרטים של יצור מודרניים, משיק לקראת פסח, ערכת טיפוח במהדורה מוגבלת.

הערכה כוללת: קרם לילה מחיה, משקם, מאזן לחות, ומזין את העור; קרם נגד קמטים עם אלוורה, שמן קיק, תמצית ענבים עשירה בנוגדי חמצון, חומצות אלפא הידרוקסי, לימון, ליקוריץ; קרם מזין לעור קליל לא שומני המעניק לחות והזנה לעור מכיל צמחים המרגיעים ומטפחים את העור; תרחיץ פנים תות; תרחיץ פנים אלוורה מועשר באלוורה ומלפפון; מסכת פנים המכילה נים וכורכום; פילינג יומי המנקה בעדינות את העור ומסיר שכבה עדינה של תאי עור מתים; משחת שניים מלבינה מבוססת על פורמולה צמחית המכילה בין היתר פפאיה ואננס; שפתון מזין ומרגיע על טהרת שמנים צמחיים: שמן נבט חיטה עשיר בוויטמין E ונוגדי חמצון.

הימאליה מייצרת מאות מוצרים ביניהם:מוצרי טיפוח, משחות שניים, סבונים, תוספי תזונה, משחות רפואיות, מוצרים לילדים, המבוססים על מרכיבים טבעיים, נקיים, איכותיים ובריאים. ל Himalaya מאות חנויות רשת ברחבי הודו, היא קשורה עם כ-3,000 חקלאים ומגדלים, מוצריה נמכרים ב-90 מדינות בנוסף להודו וצוות המחקר והפתוח שלה מונה מעל 100 מדענים החוקרים את צמחי המרפא ושילובם בתכשירים ותוספי מזון. המוצרים לא נוסו על בעלי חיים. משווקים על-ידי חברת ביבלאנס בע"מ, מקבוצת קולנוע חדש בע"מ (WeShoes)

מהודו לישראל  מארזי הימלאיה. יח"צ,
מהודו לישראל מארזי הימלאיה/יח"צ

דואגים לחיילים

חברת "כצט" מפנקת את המתגייסים ומשיקה מארז "אקילן" הכולל: אקילן ספורט תרסיס המנטרל ריחות בלתי נעימים בנעליים מחטא ומונע התפתחות פטרת בתוך הנעל ושומר על הנעליים לאורך זמן, מתאים במיוחד לעוסקים בספורט; אקילן קרם למניעת שפשפת ולהגנת העור מחיכוך עשוי מחמאת שיאה וויטמין E; אקילן ג'ל רחצה הקיים רק במארז לא נמכר בנפרד מעניק רעננות למשך כל היום. להשיג בבתי המרקחת.

דואגים לחייליםאקילן מארז של כצט לחיילים. אפרת אשל,
דואגים לחיילים אקילן מארז של כצט לחיילים/אפרת אשל

חדשות ריחניות

סנו משיקה את סנו ז'אוול אקונומיקה קצף ניקוי בניחוח פריחה לבנה, לניקיון יסודי של הבית, מחטא וממיס שומנים ביעילות, משמיד חיידקים, וירוסים ועובש ומלבין משטחים, כיורים, אמבטיות ומקלחונים, משטחי עבודה וחרסינות.

המוצר מצטרף לסדרת סנו ז'אוול, האקונומיקה מהאהובות והנמכרות בישראל. מותג פרש הום של סנו משיק מקלות ריחניים לבית בבקבוק זכוכית מעוצב בניחוחות עוצמתיים, לבישום מרבי של הבית והסביבה האישית. בסדרה שני ניחוחות אהובים; כביסה רעננה וניחוח בייבי ממכר.

FRESH LAUNDRY - בושם לבית בניחוח כביסה רעננה BABY POWDER - בושם לבית בניחוח בייבי. סנו קליר מטליות לחות לניקוי והברקת חלונות, מראות, שמשות, כלי זכוכית ועוד, מתחדש עם מטליות סנו קליר עשויות מבד מיוחד, שאינו משאיר סיבים או סימני ניגוב על משטחי הזכוכית והמראות, מטליות הלחות נשלפות מהאריזה בקלות ומצטיינות בפעולות ניקוי נקודתיות בניחוח האהוב של סנו קליר. להשיג בכל רשתות השיווק.

חדשות נקיות הנבחרת של סנו. יח"צ,
חדשות נקיות הנבחרת של סנו/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully