וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי משקיע וטועם

מיכל גלנטי

31.3.2022 / 11:39

מיטק 3 די בע"מ, חברת דיפ-טק (Deep-tech) בינלאומית, הנמצאת בחוד החנית של מהפכת הבשר המתורבת, אירחה אירוע טעימות ראשון מסוגו, אליו הוזמנו חלק מהמשקיעים בה.

מדובר במשקיעי עוגן של החברה, אשר צועדים עם מיטק כברת דרך משמעותית, ביניהם: קבוצת רמי לוי , משפחת פוזיילוב, ואלי נידם. בנוסף, הגיעה לאירוע גם סטלה ויינשטיין, מנכ"לית מפלגת ימינה, אשר תומכת ומחזקת את תעשיית הפוד- טק הישראלית, וחברים מאיגוד תעשיות המזון בהתאחדות התעשיינים.

האירוע התקיים במשרדי מיטק החדשים, הנמצאים בפארק המדע ברחובות. המשתתפים באירוע סיירו עם אריק קאופמן מנכ"ל מיטק במתחם המעבדות והפיתוח, צפו ביכולות הדפסת התלת ממד של החברה וטעמו לראשונה מוצרי מזון היברידיים, המבוססים על חלבון מן הצומח בשילוב ביו-מאסה של שומן עוף מתורבת, אותו פיתחה חברה בת שבבעלותה המלאה של מיטק.

רמי לוי, אריק קאופמן וסטלה ויינשטיין. אור  פרבוזניק,
רמי לוי, אריק קאופמן וסטלה ויינשטיין/אור פרבוזניק

מציגים תיירות

בשלישי בבוקר נפתחה בתל-אביב תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM . התערוכה, בשיתוף משרד התיירות, מתקיימת בפעם ה-28, וכוללת כ-80 ביתנים, מעל 700 מציגים, מיותר מ- 40 מדינות. אל אירוע הפתיחה הגיעו עשרות נציגים בכירים מתעשיית התיירות בישראל ומספר שיא של כ-30 שגרירים. בארוחת הבוקר VIP של התערוכה לקחו חלק: שר התיירות יואל רזבוזוב, מנכ"ל משרד התיירות הנכנס דני שחר, מנכ"ל משרד התיירות היוצא אמיר הלוי, ויזם תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM אייל שמואלי.

יואל רזבוזוב ו אייל שמואלי. ניר שמול,
יואל רזבוזוב ו אייל שמואלי/ניר שמול
  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully