וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איש העסקים בני שטיינמץ ישוב לישראל?

עודכן לאחרונה: 30.3.2022 / 15:46

בית המשפט ביוון החליט להסיר את צו עיכוב היציאה מהמדינה שהוצא נגד שטיינמץ לבקשת שלטונות רומניה, שביקשה להסגירו. זהו ניצחון משפטי שני ברציפות לאיש העסקים הישראלי, לאחר שבחודש שעבר משכה חברת כרייה מברזיל תביעת ענק שהגישה נגדו. הערכה היא כי ישוב בקרוב לישראל

איש העסקים בני שטיינמץ, אשר עוכב במהלך נסיעה עסקית ליוון לאור בקשת הסגרה מטעם השלטונות הרומנים בנצחון, כאשר בית המשפט היווני החליט היום פה אחד כי שטיינמץ לא זכה למשפט הוגן ברומניה וכי הבקשה להסגרתו אינה מתיישבת עם סטנדרטים מקובלים במשפט האירופי והבינלאומי .

עורך דינו איתן מעוז מסר בתגובה: "בית המשפט באתונה הבין כי נגרם עיוות דין נוראי לשטיינמץ ודחה את בקשת המעצר האירופי כנגדו. שטיינמץ משוחרר איפה לחזור לביתו ולמשפחתו באופן מיידי".

יצויין כי לפני כחודש וחצי נחל שטיינמץ ניצחון בזירה אחרת, עת חברת הכרייה מברזיל, ואלה, משכה תביעה שהגישה נגדו בלונדון. ואלה טענה כי איש העסקים הישראלי הכניס אותה לשותפות במכרה בגינאה, אך לא גילה לה כי הרישיון לכרייה ניתן לו לאחר ששילם שוחד, כביכול.

איש העסקים, בני שטיינמץ עושה את דרכו לדיון בעניינו בגין פרשת הונאת קרקעות. ז'נבה, שוויץ 11 בינואר 2021. רויטרס
בני שטיינמץ בדרכו לבית המשפט. שורה של הסתבכויות ברחבי העולם - ושני ניצחונות בתוך כמה שבועות/רויטרס

בדרך חזרה לישראל?

החלטת בית המשפט היווני מצטרפת להחלטת קודמת של האינטרפול אשר דחה אף הוא את בקשת רומניה להטיל צו מעצר בינלאומי נוכח הביקורת על טיב ההליך שנוהל ברומניה.

בחודש נובמבר השנה שוחרר שטיינמץ ממעצר ביוון, אך נאסר עליו לעזוב את המדינה. עתה ההערכות הן כי לאחר פסק הדין יבקש שטיינמץ לשוב בהקדם לישראל, ככל הנראה כבר במהלך הימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully