וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למנקי התריסים: מצאנו כאלו שלא מתלכלכים!

עודכן לאחרונה: 31.7.2022 / 14:39

בדקנו את מערכת החלונות החדשה של אינגלאס (תריס בתוך חלון) ומצאנו הרבה מעבר לחידוש בתחום ההצללה. בנוסף לייעודה ליצור אווירה, בידוד, פרטיות ושליטה על כמות האור שנכנס הביתה - היא גם חוסכת מאיתנו את עבודת הניקיון. תריס שלא מתלכלך נשמע כחלום? תכירו את תרילון

כמעט ולא ניתן למצוא חלונות חשופים ללא תריסים בישראל, כולנו בסופו של דבר מעוניינים ליצר תחושת פרטיות בביתנו וכן לשלוט בעוצמות החשיפה לאור שנכנס מבחוץ. למרות המראה הפחות אסתטי של מערכות הגלילה המסורבלות, הכבדות, האטומות שמתלכלכות מהר מידי באבק, הבתים בישראל מאובזרים בהם כפתרון ברירת מחדל.

אם אתם בתהליך תכנון או בנייה של בית חדש או בשלב שלפני שיפוץ הדירה, אולי אולי חולי ניקיון אובססיביים שמוכנים עכשיו להחליף את החלונות שלכם בבית למען השקט הנפשי והמראה הנקי, המוצר הזה נועד בשבילכם.

חברת אינגלאס המתמחה בביצוע עבודות זכוכית ומערכות הצללה, מציגה פיתוח בלעדי של מערכת הצללה ייחודית המותקנת בתוך החלון עצמו - תתרגלו לומר "תרילון" - תריס בתוך חלון.

"תרילון" של אינגלאס, הינה מערכת של תריסים ונציאנים הממוקמים בתוך החלון, בין 2 דפנות הזכוכית שסוגרות עליה, כל שכנף החלון זזה יחד עם התריס. את המערכת ניתן להתקין בכל גודל של פתח כאשר המוצר הסופי יוכל להיות חלון סופי קטן בשירותים, חלון חזית גדול מאד המהווה יציאה למרפסת / גג / גינה של הבית או כל חלון בגודל ביניים אחר.

מערכת תרילון מופעלת ידנית או באמצעות סוללה ובאופן סולארי. כעת שוקדת החברה על פיתוח נוסף של אפליקציה ייחודית באמצעותה ניתן יהיה לשלוט על מערכת התריסים, בקלות יתרה, מכל מקום ובכל זמן.

הבדיקה

ייחודה של מערכת "תרילון" נובע מתוך העובדה יוצאת הדופן כי היא מובנית בתוך החלון כך שהיא לא מצריכה גלילה חיצונית שלרוב מכוסה בארגז פח מגושם מעל לחלון (ארגז תריס).

מנגנון הפתיחה והסגירה של התריס, קבוע במראה מעודן על גבי מסגרת האלומניום של החלון כחלק אינטגרלי מהעיצוב המשתלב באופן נקי, מינורי וכמעט בלתי ניראה.

המערכת, שנועדה בעיקרה לתת מענה להצללה כנגד קרני השמש היוקדות מהחוץ פנימה, מספקת מענים נוספים לצרכים שיש לכל דייר בבית: הצורך בפרטיות, הצורך באיטום מפני רטיבות, בידוד מפני הקור, החום והרעשים מבחוץ, וכן הרצון לאקוסטיקה טובה בתוך המבנה.

כאמור, את מערכת תרילון ניתן להזמין לפי מידה בהזמנות מיוחדות לפי מספר גדלים, וכן מוצעת פלטת גונים רחבה לבחירה.

תרילון מגנטי של חברת אינגלאס. מתוך האתר הרשמי אינגלאס,
תרילון, תריס בתוך חלון של חברת אינגלאס, הכנף נפתחת ביחד עם התריס שיושב בין 2 הזכוכיות/מתוך האתר הרשמי אינגלאס

איך זה עובד?

התרילון עולה, יורד ומסתבסב באמצעות מגנט חיצוני שיושב אינטגרלית על מסגרת החלון.

הסבסוב בתוך מרווח האוויר שבין שתי הזכוכיות מתאפשר עד לזוית של 180 מעלות.

מרווח האוויר בין הזכוכיות מגיע במידות 17,20,25,27 מ"מ, בהתאם לבחירה ולגודל החלון.

האוויר שממלאים בין המרווחים הוא זה שמאפשר למנגנון התריס לעלות ולרדת.

את התריס ניתן להרים או להוריד עד לגובה הרצוי.

את פתיחת השלבים כשהתריס סגור למטה, ניתן לפתוח כאמור בזוית הרצויה לנו עד ל-180 מעלות, כך שנוכל לשלוט בכמות האור הנכנסת ובהפניית קרני השמש מטה או מעלה למניעת סנוור.

תרילון חשמלי - אינגלאס. מתוך האתר הרשמי אינגלאס,
תרילון חשמלי - אינגלאס/מתוך האתר הרשמי אינגלאס

תוצאות הבדיקה

מערכת 'תרילון' מהווה פתרון אידיאלי, אלגנטי ועיצובי גם יחד, למספר רב של צרכים:

ברמה האסתטית: מתייתר הצורך בארגז התריס שמצוי מעל לכל חלון והופך את מראה הפתח לקופסה מגושמת מאלומיניום מגוון בצבע.

לא חייבים וילון: של החלון (תרי משמע) אינו מחייב להלביש אותו בוילון כמו במקרה של חלון מגושם עם ארגז תריס חיצוני שמתגלגל מעלה ומתלכלך במהירות.

התעסקות מופחתת בניקיון: האבק שנצמד לתריס גלילה חיצוני ונכנס הביתה עם כל משב רוח רענן כשהחלון פתוח, לא נצמד לתריס הוונציאני שנמצא בין דפנות הזכוכית ובזכות כך הבית מתלכלך פחות והאוויר שאנחנו נושמים בתוך הבית, צלול קצת יותר.

שליטה מלאה בעוצמת האור שייכנס מבחוץ: ניתנת האפשרות למנן את עוצמת האור שנרצה בתוך הבית, נוכל לפתוח את התריס לכדי "שלבים" המהווים חריצי אור משורטטים, או להגיף את התריס לחושף מוחלט טו לחילופין, להרימו עד למעלה וכך פתח האור גדל עד כדי 90% מגודל החלון.

בלאי נמוך יותר: בשל היותו של התריס מובנה בתוך החלון, כמעט ולא קיים בלאי משימוש בטווח הארוך. מניסיוני, תריסי הגלילה נשברו או התקלקלו יותר מפעם, במקרה כזה גם הבידוד מהרעשים ומהקור לוקה בחסר.

ברמה הפרקטית: בהשוואה לתריס גלילה, מראה הפלסטיק הכבד, מייצר אווירה קודרת יותר ופחות מאווררת לעומת התריס הוונציאני הקליל המינימלי, יחד עם זאת, מתאפשר לנו להכניס יותר אור באמצעות התריס הוונציאני וכן להסיט את האור קצת מעלה או מטה בהתאם לכיוון קרני השמש.

תרילון, תריס בתוך חלון. סטודיו אינגלאס,
תרילון, תריס בתוך חלון/סטודיו אינגלאס

לסיכום

אם אתם מצויים בתהליך בנייה של בית חדש או מתחילים שיפוץ בדירה, שווה לבדוק את המערכת ואולי, כמוני, תחשבו שאין יותר פרקטי מהפתרון שהיא מציעה.

המחיר של מערכת "תרילון" נחשב לגבוה יותר ממחיר עבור חלון עם תריס גלילה אך המענה שהוא נותן פותר לא מעט בעיות אחרות לאורך שנים, כך שבסל השיקולים נכנסים הצרכים שלכם והתקציב האישי.

המחיר: החל מ-900 שקל לכנף חלון .פרטים לגבי היכן ניתן להזמין את מערכת תרילון ניתן למצוא באתר החברה www.inglass.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully