וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממכבי חיפה לקצרין: אסף בן דב מונה למנכ"ל יקב רמת הגולן

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 9:52

ועדת האיתור שהוקמה עם הודעת הפרישה של יאיר שפירא, בחרה באסף בן דב כמנכ"ל החדש של יקב רמת הגולן. בן דב, בעבר בכיר ב"לוריאל" ומנכ"ל המשביר לצרכן, כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מכבי חיפה

דירקטוריון יקב רמת הגולן מודיע על מינויו של אסף בן דב למנכ"ל החברה, לאחר שמנכ"ל היקב יאיר שפירא ביקש לסיים תפקידו כמנכל היקב, ובעקבות סיום תפקידה של ועדת האיתור לאיתור מנכ"ל חדש.

ועדת האיתור לוותה על ידי ענף שלף מחברת HR וניהלה תהליך קפדני במסגרתו בחנה מועמדים מנוסים מתוכם נבחר אסף בן דב אשר כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל מכבי חיפה. אסף בן דב, 53, נשוי+3 כיהן במגוון תפקידים בכירים במשק וביניהם מנכ"ל המשביר לצרכן ומנהל חטיבת היוקרה בלוריאל ישראל.
.

אסף בן דב, מנכ"ל יקב רמת הגולן. דוברות מכבי חיפה,
ממגרשי הכדורגל אל הכרמים: אסף בן דב, המנכ"ל החדש של יקב רמת הגולן/דוברות מכבי חיפה

גבריאל חמו, יו"ר דירקטוריון יקב רמת הגולן: "אני מבקש להודות ליאיר שפירא שהוביל את היקב ב-5 השנים האחרונות להישגים ושיאים חדשים, על תרומתו הרבה ומאחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. אני מקדם בברכה את פניו של אסף בן דב ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד.

לאסף ניסיון עסקי וניהולי עשיר בתפקידים בכירים ואני סמוך ובטוח שהוא יוביל את היקב למחוזות חדשים, להמשך צמיחה והובלת תחום היין בישראל בצד התמודדות עם אתגרי התקופה".

אסף בן דב מנכ"ל יקב רמת הגולן הנכנס: :"נרגש לקראת התפקיד. מודה לדירקטוריון על האמון ונכון לקראת האתגרים המצפים לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully