וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד קבוצת ESSENCE: "החדשנות הישראלית מונעת על ידי צורך הכרחי"

סיגל בן דוד ואלן רוזנבאום

1.4.2022 / 9:47

ד"ר חיים אמיר דיבר בכנס הג'רוזלם פוסט בלונדון: "הדרך היחידה לשרוד כאשר אתה במיעוט, היא תמיד לחשוב צעד אחד קדימה"

חיים אמיר, מנכ"ל ומייסד קבוצת ESSENCE, כנס הג'רוזלם פוסט בלונדון. יח"צ,
חיים אמיר, מנכ"ל ומייסד קבוצת ESSENCE, כנס הג'רוזלם פוסט בלונדון/יח"צ

בנאומו בכנס הג'רוזלם פוסט בלונדון, אמר ד"ר חיים אמיר, מנכ"ל ומייסד קבוצת ESSENCE, חברת טכנולוגיה בינלאומית המפתחת פתרונות אבטחה ובריאות מבוססי ענן, כי היצירתיות הישראלית והצלחת ההייטק היא תולדה של הסביבה הים תיכונית הבלתי יציבה.

"הדרך היחידה לשרוד כאשר אתה במיעוט, היא תמיד לחשוב צעד אחד קדימה" אמר ד"ר אמיר. "זה מחייב והכרחי להתקדם צעד לפני כולם וכדי להגיע להגשמה, היה עלינו לחדש תמיד".

ד"ר אמיר, יליד מרוקו, שעלה כילד לישראל עם משפחתו, ציין כי הצורך להיות קריאטיבי ופורץ גבולות, הוא מיומנות הכרחית להישרדות של מדינות, חברות ואנשים.

בהיזכרו במחנה המעבר לעולים בו שהה בילדותו כעולה חדש, אמר: "כולנו נאלצנו להמציא עצמנו מחדש על מנת לשרוד". ד"ר אמיר בחר ללמוד את תחומי הטכנולוגיה ובלט בכישוריו בקריירה הימית שלו, בה פיתח מערכות לחימה אסטרטגיות, לרבות מערכות הגנה נגד טילים מבוססות לוויין.

ד"ר אמיר ניצל את הידע והניסיון שצבר וייסד את קבוצת ESSENCE לפני 27 שנה. כיום, הפתרונות הטכנולוגים של החברה פרוסים בלמעלה מ 4 מיליון בתים, ב 46 מדינות ברחבי העולם. החברה משתמשת במערכות מגן של סנסורים ובינה מלאכותית מבוססת ענן, על מנת לספק מערכות ניטור.
"אחת הדוגמאות הבולטות למקוריות של ESSENCE" ציין ד"ר אמיר, "היא הפתרון שיצרה למניעת חדירה למערכת. גולת הכותרת של יכולות המערכת היא התבססות על גלאי תנועה אינפרה אדום למניעת פריצות ומצלמת היי דפינישן שמזהה את הפולש, תקשורת קולית דו כיוונית ומחולל עשן שממלא חדר תוך 15 שניות בעשן מערפל אך בלתי מזיק כדי לאלץ פולשים לעזוב את המקום".

ד"ר אמיר הדגיש שתי פלטפורמות נוספות של החברה, TELEHEALTH ו- TELECARE המציעות חווית ניטור רפואי רחבה המאפשרת עצמאות לקשישים ושקט נפשי למשפחותיהם. "המטרה האולטימטיבית שלי" אמר ד"ר אמיר, "היא להפוך את הבטחון האישי והטיפול הרפואי נגישים וזמינים לכולם: לילדים, משפחות, יחידים וקשישים".

"חדשנות עבורי, היא לא רק המצאה של מוצר או שירות חדש", הדגיש. "חדשנות פירושה יצירת קונספט חדש".

ברוח זו, הודיע ד"ר אמיר למשתתפי הכנס על הצלחתה של תכנית ESSENCE להפחתת שיעורי האשפוז בעזרת מערכות ניטור מרחוק המאפשרות השגחה רפואית מרחוק עבור חולים כרונים או קשישים בביתם.

ד"ר אמיר סיכם את דבריו וציין בגאווה כי כלל המוצרים של ESSENCE מיוצרים בישראל בידי צוות של כ-1,000 מועסקים, מתוכם 150 בעלי צרכים מיוחדים, בעיר אופקים שבדרום הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully