וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאיקי מדיקל תחל לשווק באוסטרליה את SyqeAir - המשאף המדיד לקנאביס רפואי

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 12:21

שווי שוק הקנאביס הרפואי באוסטרליה נאמד בשנת 2021 בהיקף של כ-230 מיליון דולר, ולפי הערכות צפוי להכפיל עצמו בשנת 2022

סאיקי - משאף לטיפול בקנאביס רפואי בשם SyqeAir. כפיר זיו,
סאיקי - משאף לטיפול בקנאביס רפואי בשם SyqeAir/כפיר זיו

סאיקי, חברת המדטק הישראלית מודיעה כי תחל לשווק למטופלים באוסטרליה את SyqeAir - משאף רפואי לקאנביס, המשאף המדיד הראשון בעולם שפיתחה החברה, צעד אשר יאפשר שיווק קנאביס במינון מדויק במדינה נוספת מלבד ישראל. המינונים המדויקים במשאף, מאפשרים להפחית את הכאב, תוך הימנעות מתחושת "ההתמסטלות" המגיעה עם השימוש בקנאביס, דבר שתורם באופן משמעותי לתפקוד היומיומי, לאיכות החיים ולבטיחות השימוש. את המשאף הרפואי תשווק חברת PRM, חברת ביוטכנולוגיה גלובלית אשר פועלת בקנדה, באוסטרליה ובגרמניה בשיתוף פעולה עם החברה הגרמנית MartinBaure.

שוק הקנאביס הרפואי באוסטרליה מוכיח צמיחה מואצת, כאשר מספר המטופלים בעלי רישיון שימוש בקנאביס רפואי קופץ בעשרות אחוזים משנה לשנה, מאז האישור לשיווק קנאביס רפואי במדינה שניתן ב-2016. כיום באוסטרליה יש מעל 90,000 מטופלים בעלי רישיון לקנאביס רפואי, וההערכות הן שמספר המטופלים בעלי הרישיון ימשיך לצמוח במהירות גם בשנים הבאות. גודל שוק הקנאביס הרפואי הנוכחי באוסטרליה, נכון לשנת 2021, עומד על כ-230 מיליון דולר, עלייה משמעותית ביחס ל-2020, אז עמד שווי השוק על כ-93 מיליון דולר. על פי ההערכות העדכניות, יגיע השוק לשווי של 423 מיליון דולר בשנה הקרובה (2022).

הנתונים מראים כי כאב כרוני הינו ההתוויה המשמעותית ביותר לטיפול באמצעות קנאביס רפואי, כאשר כ-63% מבעלי הרישיון באוסטרליה לשימוש קנאביס רפואי מטופלים בכאב כרוני. בסך הכל למעלה מ-5.8 מיליון אוסטרלים סובלים מכאב כרוני. מחקר שפרסמה ממשלת אוסטרליה במאי 2020 הראה כי כמעט כל אדם חמישי מעל גיל 45 במדינה, שהם כ- 1.6 מיליון איש, סובל מכאב כרוני.

סאיקי - משאף לטיפול בקנאביס רפואי בשם SyqeAir. יח"צ,
סאיקי - משאף לטיפול בקנאביס רפואי בשם SyqeAir/יח"צ

חגית קמין, מנכ"לית SyqeAir, אמרה: "שוק הכאב בכלל והקנאביס הרפואי בפרט באוסטרליה הינו שוק חשוב ובעל פוטנציאל הצלחה גדול, מהווה חיזוק משמעותי לאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של סאיקי, אשר תחל לשווק את המשאף בקרוב גם בניו זילנד". עוד הוסיפה קמין "במקביל להשקעה במחקר ופיתוח באמצעות חטיבת ה-Tech שלנו, נמשיך לפרוץ גבולות, על מנת להפוך את טכנולוגיית SyqeAir שפותחה ומיוצרת בישראל, לפתרון המתקדם, האפקטיבי והנוח ביותר למטופלים בקנאביס רפואי ולממש את החזון שלנו להפחית את הכאב של כמה שיותר אנשים בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • קנאביס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully