וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטי אייג'ינג לשיניים: vVardis העולמית משיקה את הפטנט בישראל

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 13:27

חברת vVARDIS, בבעלותן של רופאות שיניים שוויצריות מפורסמות, מציגה מהפכה בתחום ה- Anti Aging לשיניים ומשיקה, לראשונה בעולם, סדרת מוצרים שמבוססת על פורמולה ייחודית שמחזירה לשן את הלובן הטבעי. הפורמולה, לא רק מונעת עששת, אלא מסייעת בחיסולה

לאחרונה, הושק לראשונה מותג vVardis השוויצרי, הרשום בפטנט עולמי לסתימת חורים ראשוניים ו-Anti Aging של השן, בתקציב של 50 מליון דולר וישראל נבחרה להוביל את מערך השיווק העולמי של המותג.

vVardis, בבעלות רופאות השיניים השוויצריות המפורסמות, ד"ר גולנר וד"ר האלי אביוארדי, מציג את הפורמולה כאחת מהתגליות המרעישות בעולם רפואת השיניים מאז גילוי הפלאוריד בשנת 1945.

משחת השיניים של vVardis קיבלה אישור FDA לסתימת חורים ראשוניים והשימוש במוצר מהווה טיפול מניעתי לחורים קטנים שעלולים להתפתח ולדרוש טיפול רפואי מורכב. השיווק בארץ מבטיחה כי המשתמשים הישראליים יהיו הראשונים ליהנות מחיסכון של אלפי שקלים על טיפולי שיניים.

oral care collection. שי כהן דבי יחסי ציבור,
מותג vVardis השוויצרי פיתח פטנט עולמי לסתימת חורים ראשוניים ו-Anti Aging של השן/שי כהן דבי יחסי ציבור

פטנט רשום וטכנולוגיה בינלאומית

הסדרה כוללת משחת שיניים שקיבלה לראשונה אישור FDA לסתימת חורים ראשוניים, מברשת שיניים ייחודית שזכתה בפרסי עיצוב, ג'ל להחזרת הלובן הטבעי ומי פה.

פורמולת WX הייחודית והראשונה מסוגה, מטיבה עם השן, מסייעת להחזיר את השן ללובן הטבעי שלה ומשיגה תוצאות בזמן קצר.

כל המוצרים מיוצרים בשוויץ, מגובים במחקרים, טבעוניים, נקיים, כשרים וברי קיימא. הטכנולוגיה הבינלאומית, עם פטנט רשום, משנה את פני רפואת השיניים והיגיינת הפה בעולם.

oral care collection - soft mint. שי כהן דבי יחסי ציבור,
oral care collection - soft mint, vVardis/שי כהן דבי יחסי ציבור

טיפולי האנטי אייג'ינג הגיעו גם לשיניים

מוצרי הסדרה מותאמים לשימוש יום-יומי ומסייעים לשימור והגנת השיניים לשיניים רגילות, וגם במקרים של חניכיים רגישות, כתרים קרמיים, או מילויים שונים. שימוש במוצרים של החברה מסייע בשמירה על השיניים מפני חורים, שחיקת זגוגית השן, מבצע Anti-Aging לשן, ומחזיר את הלובן הטבעי.

פורמולת WX הינה פורמולה פורצת דרך, ורסטילית, ובינלאומית, הרשומה בפטנט על ידי האחיות אביוארדי. היא משלבת פלאוריד מחקה את התהליך הטבעי של זגוגית השן להשבת המינרלים וחיזוק השן. הפורמולה מגנה על השן מפני שחיקה חומצית וחורים.

כבר מהשימוש הראשון, מוצרי vVARDIS המשלבים את הפורמולה, משאירים תחושת ניקוי שיניים מקצועי. הפורמולה מחליקה את זגוגית השן, וקריסטלים מיניאטורים בפורמולת WX מחזירים ומשקפים אור ויוצרים אפקט הלבנה.

ניתן להשתמש במוצריה של vVARDIS המכילים את פורמולת WX באופן יומי, אפילו על חניכיים רגישות, כתרים קרמיים, מילויים שונים, ואפילו על שיניים בוהקות וללא רבב.

המטרה של vVARDIS היא לייצר היגיינת פה יומיומית ייחודית לשימוש ביתי, להשגת חיוך בוהק לאורך זמן וממעיט ואף מונע את הביקורים במרפאות השיניים.

oral care collection - soft mint. שי כהן דבי יחסי ציבור,
Anti-Aging לשיניים, vVARDIS/שי כהן דבי יחסי ציבור

"במשך עשורים, לא הייתה פריצת דרך בתחום"

יניב למבז בעלים ומנכ"ל של חברת vVARDIS ישראל :"אנחנו גאים להוביל את המהלך העולמי של המותג ורואים חשיבות רבה בעובדה שחברה בינלאומית פורצת דרך מובילה את תחילתה של המהפכה דווקא במדינת ישראל ורואה את הצרכן הישראלי כמודל".

"במסגרת Sky Group אנו פוגשים טכנולוגיות חדשות ונדיר שאנו נתקלים בפטנט, ייחודי בתחומו, שמביא בשורה אמתית ומשנה את הגישה הנהוגה כיום להיגיינת הפה. אנו מצחצחים שיניים כל יום, לפחות פעם ביום, ומעניין שדווקא בתחום שכזה, לא נעשו די מחקרים רפואיים ולא הומצאה כל טכנולוגיה פורצת דרך במהלך העשורים האחרונים", הוסיף למבז.

האחיות oral care collection. באדיבות שי כהן דבי יחסי ציבור,
האחיות אביוארדי: רופאות השיניים השוויצריות: גולנר ווהאלי אביוארדי/באדיבות שי כהן דבי יחסי ציבור

מנגישות את הטכנולוגיה לשימוש עצמי

האחיות אביוארדי, הן רופאות השיניים השוויצריות המפורסמות, גולנר ווהאלי אביוארדי שעמלו זמן רב על מנת לגשר על הפערים בין היגיינה אוראלית קונבציונאלית הוליסטית.

בשנת 2003, הקימו האחיות אביוארדי את מרפאת השיניים הראשונה שלהן, במטרה להגשים את חזונן ולהפוך את הביקור במרפאת השיניים לחוויה נעימה, נטולת פחד וכאב.

במהרה, הקליניקות שלהן גדלו, והפכו לאחת מקבוצות רפואת השיניים המובילות בעולם. המקימות זכו בפרסים בינלאומיים, כמו גם פרסים עבור הטכנולוגיה פורצת הדרך בה השתמשו לרפא תסמינים ראשוניים של עששת ללא שימוש במקדחה, שבה משתמשים כיום מומחים רבים.

עם הצלחת הקליניקות שלהן, החליטו האחיות, להנגיש את הטכנולוגיה המהפכנית לקהל הרחב באמצעות שילובה בשגרת היגיינת הפה והלבנת השיניים היומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully