וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג LANCÔME מציג עידן חדש לאנטי אייג'ינג: RÉNERGIE טריפל סרום

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 14:25

אחרי 40 שנות מחקר בהנדסת ביוטכנולוגיה ועם הבנה מתקדמת בכל נושא מבנה העור, משיקה לנקום טריפל סרום מסדרת RÉNERGIE המכיל שילוב עוצמתי של 3 מרכיבים פעילים שונים ליעילות משולשת המבטיח שיפור משמעותי בנפח העור, בקמטים ובכתמים כהים בתוך זמן קצר

לנקום מציגים עידן חדש של טיפוח ומשיקים סרום חדש Rénergie H.C.F. Triple Serum עם פורמולה פורצת דרך, המכילה שילוב עוצמתי של מרכיבים פעילים, הידועים בפעולתם על סימני הזדקנות העור: חומצה היאלורונית, C+ניאצינמיד וחומצה פרולית, הפועלים בסינרגיה תחת פורמולה אחת.

פרנסואז לימן, נשיאת לנקום העולמית: "בלנקום, אנו מאמינים בהעצמת נשים באמצעות החידושים המתקדמים ביותר המיועדים לכל סוגי העור. לפני 30 שנים השקנו את רנרג'י, ומאז הפכה הסדרה לחלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח היומיומית של נשים ברחבי העולם. בהיותנו בחזית האנטי אייג'ינג מזה 3 עשורים, אנו גאים להציג את הסרום החדש Rénergie H.C.F. Triple Serum: הסרום הראשון של Lancôme המאחד מרכיבים שמשלימים זה את זה, מרכיבים שעד היום נחשבו כבלתי אפשריים לשלבם יחד".

לנקום טריפל סרום. יח"צ חו"ל,
לנקום טריפל סרום/יח"צ חו"ל

40 שנות מחקר פורץ דרך

הרשת המורכבת של מבנה העור משתנה בהתאם לגיל ולאורח החיים שלנו. ככל שאנחנו מתבגרות, האפידרמיס נעשה דק יותר, ורקמת החיבור הדרמו-אפידרמלית הופכת שטוחה יותר. שינויים אלו במבנה העור קשורים לסימני ההזדקנות הנראים לעין, כמו עור רפוי, חוסר נפח, קמטים, והפרעות פיגמנטציה.

בעקבות מחקר עומק שנעשה בקפדנות, והתובנות שהוסקו ממנו, קבעה לנקום את השילוב הטוב ביותר של מרכיבים פעילים, בריכוזים אופטימליים, בכדי לפתוח עידן חדש בטיפוח עור אנטי-אייג'ינג בעל ביצועים גבוהים - נולד הסרום Rénergie H.C.F. Triple Serum שנועד להעניק שיפור משמעותי בנפח העור, בקמטים ובכתמים כהים.

ד"ר אנני בלק Annie Black, המנהלת המדעית העולמית של לנקום: "במשך 40 שנים של מחקר פורץ דרך בתחום הביו-הנדסה, השגנו את החלום הבלתי אפשרי לשחזר עור חי, על כל שכבותיו. עם פריצת הדרך המדעית, אנו יכולים לקבוע את השילוב הטוב ביותר של מרכיבים פעילים שיכולים להמריץ את פוטנציאל ההתחדשות של העור".

rénergie h.c.f. triple serum. המחיר 539 שקל ל-50 מ"ל. יח"צ חו"ל,
rénergie h.c.f. triple serum. המחיר 539 שקל ל-50 מ"ל/יח"צ חו"ל

שלושה מרקמים שונים בכל לחיצה

לראשונה, שלושה מרכיבים עוצמתיים שונים ויעילים, במרקמים שונים ומינון משולש אחד:

חומצה היאלורונית במרקם קרמי - ידועה ביכולתה לספוג מים פי 1,000 ממשקלה, ובכך מסייעת במרקם חלק יותר לעור וממלאת מחדש בלחות.

C+ניאצינאמיד במרקם תחליבי קליל - נגזרת של ויטמין C וניאצינמיד (ויטמין B3). ניאצינמיד מסייע בהרגעת העור וטשטוש כתמים כהים ונגזרת של ויטמין C מסייעת להבהיר ולאחד את גוון העור.

חומצה פרולית במרקם ג'ל שקוף נטול מים - נוגד חמצון רב עוצמה, חומצה פרולית מנטרלת את הנזקים הנגרמים על ידי רדיקלים חופשיים, על מנת להגן על העור מפני הזדקנות עתידית. בנוסף, על ידי חיזוק מחסום ההגנה הטבעי של העור.

שלושת המרכיבים הפעילים משולבים עם גלוקו-פפטידים מתמצית פשתן, המנוע מאחורי הביצועים הגבוהים והייחודיים של סדרת רנרג'י.

rénergie h.c.f. triple serum לנקום טריפל סרום מחיר 539 שקל ל 50 מ"ל. יח"צ חו"ל,
rénergie h.c.f. triple serum לנקום טריפל סרום מחיר 539 שקל ל 50 מ"ל/יח"צ חו"ל

שגרת הטיפוח מלווה בעיסוי

במקביל להשקת הסרום החדש Rénergie H.C.F. Triple Serum והפריצה של טריטוריה מדעית חדשה, לנקום מציגה שגרת טיפוח המלווה בעיסוי אותו יש לבצע בעת מריחת הסרום, בבוקר ובערב.

כל תנועה מעודדת ספיגה יעילה על מנת לסייע לתמוך בעור חלק יותר, מוצק יותר ובעל מראה צעיר יותר.

לוחצים על מנת לשחרר את 3 המרקמים של 3 המרכיבים יחד, מערבבים את המרקמים בין קצות האצבעות. מתחילים למרוח את הסרום מהסנטר כלפי מעלה על הלחיים, הלחיים העליונות ועד למצח. מסיימים עם מריחתו של הסרום על הצוואר בתנועות כלפי מעלה. מתחילים בסנטר, ומורחים כלפי מעלה לכיוון האוזניים.

מחיר מומלץ לצרכן: 539 שקל, תכולה: 50 מ"ל. להשיג ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות. https://www.loreal.com/he-il/israel/pages/commitments/trions-beaute-il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully