וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנגלית השוטפת של איילת שקד נחשפה בוועידת העסקים בלונדון

עודכן לאחרונה: 31.3.2022 / 14:44

שרת הפנים איילת שקד שוחחה עם עורך הג'רוזלם פוסט, יעקב כץ, בוועידת לונדון של קבוצת הג'רוזלם פוסט בשיתוף UK Israel Business, והציגה יכולת גבוהה בשפה האנגלית, שיפור מדהים לעומת נאומה בוועידת ג'רוזלם פוסט בירושלים

שרת הפנים איילת שקד שוחחה היום עם עורך הג'רוזלם פוסט, יעקב כץ, בוועידת לונדון של קבוצת הג'רוזלם פוסט בשיתוף UK Israel Business, והציגה יכולת גבוהה בשפה האנגלית.כזכור, השרה שקד הופיעה באוקטובר אשתקד בוועידת הג'רוזלם פוסט בירושלים ונאומה בו עורר סערה ברשתות החברתיות.

מאז שקד שיפרה את יכולותיה - והיום כאמור הציגה אנגלית משכנעת ביותר.במהלך השיחה בכנס, שנערך במועדון הכדורגל טוטנהאם בלונדון, התייחסה שרת הפנים לעתידה הפוליטי, למצב הביטחוני הרגיש בארץ ולמתיחות הגוברת מול איראן.

שרת הפנים איילת שקד בוועידת העסקים של ג'רוזלם פוסט בלונדון. מארק ישראל סלם, מעריב
רוצים לדעת מנין האנגלית שלה? מוועידת לונדון של קבוצת הג'רוזלם פוסט/מעריב, מארק ישראל סלם

"ישראל תחת מתקפת טרור"

בהתייחסה לגל הפיגועים בישראל אמרה השרה שקד: "כן, ישראל תחת מתקפת טרור. זה נראה שמדובר בזאבים בודדים, אין ארגון ספציפי שעומד מאחורי המתקפות. בעברית אנחנו אומרים 'הקם להורגך השכם להורגו'. בישיבת קבינט החלטנו על מספר פעולות. התחלנו לאסוף נשק לא חוקי מהמגזר הערבי. עודדנו אנשים לשאת נשק אישי ולהתנדב למשטרה. אני מקווה שנשים סוף לגל הזה".

בהתייחס למחלוקת סביב סוגיית הפליטים מאוקראינה בישראל, אמרה: "לפי הסטנדט הבינלאומי, התגובה של ישראל נדיבה מאוד. יש כאלה שיכולים לעלות לארץ לפי חוק שבות. כפי שאתם יודעים, ישראל היא הבית היחיד ליהודים ולכן האחריות שלנו היא קודם כל להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully