וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן אדמס מתכנן לארח את גביע העולם בישראל, מצרים, איחוד האמירויות וסעודיה

סיגל בן דוד ואלן רוזנבאום

1.4.2022 / 9:47

איש העסקים והפילנתרופ סיפר בריאיון עם יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט, על חשיבות קידומה של מדינת ישראל בעולם באמצעים כגון ספורט, מוזיקה, תרבות ועוד: "זה יהיה האירוע הגדול ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל"

סילבן אדמס, כנס הג'רוזלם פוסט בלונדון. יח"צ,
סילבן אדמס, כנס הג'רוזלם פוסט בלונדון/יח"צ

בראיון אחד על אחד שערך יעקב כץ, העורך הראשי של הג'רוזלם פוסט עם סילבן אדאמס, פילנתרופ, איש עסקים ו"שגריר מדינת ישראל" כפי שהוא מכנה את עצמו, דנו השניים על חשיבות קידומה של מדינת ישראל בעולם באמצעים כגון ספורט, מוזיקה, תרבות ועוד. אדאמס אף חשף חלק מהתוכניות והפרויקטים העתידיים שלו.

"מרבית הציבור אינו מתעניין בפוליטיקה או בכלכלה" אמר אדאמס. "אבל רוב האנשים כן מגלים עניין בספורט, מוסיקה ואירועי תרבות אחרים. אני מנסה לפנות אל האנשים שאני מכנה "הרוב הדומם", שלא מכירים או לא אכפת להם מישראל". על ידי חשיפת ישראל לתוך הסלון של העולם, באמצעות שידורי ספורט מוסיקה ותרבות, אדאמס טוען שהוא יוצר אורחים וירטואליים הנחשפים לישראל בפעם הראשונה, ומופתעים לטובה מהמציאות שניבטת אליהם מהמסך.

מאז שעלה לארץ מקנדה לפני שש שנים, יזם אדאמס את אירוח שלושת השלבים הראשונים של מרוץ האופניים ג'יירו איטליה גראנד טור, שהתארח במדינה ב 2018 . בנוסף, דאג להביא את מדונה להופעה באירוויזיון ב 2019 וייסד את קבוצת הרכיבה המקצועית הראשונה בישראל, "פרמייר טק", שהיתה הקבוצה הראשונה מישראל שהשתתפה במירוץ הספורט היוקרתי המפורסם ביותר, ה"טור דה פראנס".

אדאמס בישר לקהל בכנס על הרעיון החדש שלו - אירוח מונדיאל 2030 ביחד עם מצרים, איחוד האמירויות וסעודיה. לדבריו הוא כבר נפגש עם שר הספורט של ערב הסעודית שהביע עניין רב בקידום הרעיון. "מיליארד איש צפו במירוץ האופניים של ג'יירו איטליה בישראל. הקהל של גביע העולם יהיה ארבעה מיליארד", אמר .

פרויקט נוסף שהוכרז רשמית על ידי אדאמס, הוא אליפות איש הברזל האזורית במזרח התיכון, שמיועדת להתקיים בעיר טבריה ב 25 בנובמבר 2022. "האיירונמן", הוא מותג העל של ספורט הטריאתלון, המורכב מ 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ ק"מ רכיבת אופניים ו 42 ק"מ ריצת מרתון.

"אנו צופים שיגיעו לטבריה כ 6,000 מתחרים" אמר אדאמס. "ואנו מקווים שמספר לא מבוטל של משתתפים יהיו שכנים שלנו מכל רחבי המזרח התיכון, כחלק מהיתרונות והפירות שמביאים איתם הסכמי אברהם".

אדאמס הזכיר גם את אחד המבצעים הדרמטיים בהם לקח חלק, במסגרת שיתוף פעולה עם "ישראייד", ארגון הומניטרי

פרטי שבסיסו בישראל, אשר עסק בסיוע שחרורם של 300 נשים אפגניות, החברות בצוות קבוצות האופניים שם, וחילוצן ההירואי מידם המסוכנת של הטליבאן.

"יש לנו מצווה עתיקה שנקראת תיקון עולם, כלומר - לתקן את העולם. ואלו חלק מהערכים שלנו כעם.

נפל בחלקי הכבוד לסייע, ואני גאה, נפעם ונרגש על האפשרות לקחת בזה חלק". אמר אדאמס.

בסיום הראיון, העניק יעקב כץ לאדאמס את פרס ה"ג'רוזלם פוסט" בתחום הספורט, על חלקו ותרומתו לקידום מדינת ישראל באמצעות עולם הספורט, התרבות והבידור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully