וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש אישר ייצוגית נגד זאפה בגין הופעות שבוטלו בקורונה

עודכן לאחרונה: 3.4.2022 / 11:19

אושרה תביעה ייצוגית נגד זאפה בשל אי השבת כספים ללקוחותיה בגין הופעות שבוטלו ונדחו במהלך תקופת הקורונה. השופטת, שושנה אלמגור, קבעה שזאפה תישא בהוצאות ושכר טרחה של 150 אלף שקל ותפרסם מודעות. עו"ד יובל עציוני ואלדד פסי: "ההחלטה מגינה על הלקוח מתאגיד דורסני"

שופטת בית המשפט המחוזי בת"א, שושנה אלמגור, אישרה תביעה ייצוגית נגד תאגיד ההופעות הגדול והמוביל בישראל, קבוצת זאפה, בשל אי השבת כספים ללקוחותיה בגין הופעות שבוטלו ונדחו מאז תחילת משבר הקורונה בחודש מרץ 2020 ועד היום.

את התביעה כנגד זאפה והבקשה להכיר בה כתביעה ייצוגית הגישו עורכי הדין יובל עציוני ואלדד פסי ממשרד עציוני, פסי ושות', בשמה של נועה גואטה, שהחזיקה במספר כרטיסים לכמה הופעות בזאפה,

התביעה הוגשה לאחר הסגרים הראשון והשני של משבר הקורונה, כאשר הבינה כי אין בכוונת קבוצת זאפה להשיב לה כסף בגין הכרטיסים שרכשה להופעות שבוטלו או נדחו.

מבט מאחור על בחורה על כתפיים של מישהו בתוך קהל בהופעה. ShutterStock
ביקורת נוקבת של השופטת על זאפה, שחוייבה בשכר טרחה והוצאות משפט/ShutterStock

"מחזיקה לכאורה במיליוני שקלים שתמורתם לא ניתן דבר"

השופטת אלמגור ציינה בהחלטתה כי "זאפה לא הציגה שום ראיה שתתמוך בטענתה כי הרוב של רוכשי הכרטיסים לא פנו אליה בבקשה להחזר כספי או כי הם חפצים לצפות במופע לכשיתקיים.

נכון למועדו של דיון ההוכחות, וככל הנראה עד עכשיו, זאפה מחזיקה לכאורה בקופתה מיליוני שקלים ששילמו לה חברי הקבוצה ולא זכו לקבל בעדם דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully