וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

7.4.2022 / 9:25

סמנכ"ל פיתוח עסקי באלקטרה נדל"ן, מנהל בכיר להנדסת מוצר בלנד רובר ועוד. המינויים, השינויים והתזוזות של השבוע במגזר העסקי

חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו, ממנה את רועי מאור לסמנכ"ל פיתוח עסקי בחברה. מאור (37, נשוי +2) הצטרף לאלקטרה נדל"ן בשנת 2015 ומילא מאז שורה של תפקידים בתחומי ניהול הקרנות וההשקעות של החברה. מאור היה שותף מלא ביישום אסטרטגיית החברה בפעילות מקבצי הדיור מיומה הראשון בשנת 2016 ולקח חלק פעיל בהקמה, גיוס וניהול כל הקרנות אותן מנהלת החברה. לאורך השנים ביצע מאור חיתום לעשרות רבות של עסקאות נדל"ן מגוונות בהיקפים של מיליארדי דולרים וכן משמש כחבר בוועדת ההשקעות של החברה.

לפני שהצטרף לאלקטרה נדל"ן, עבד רועי מאור בפירמת עורכי הדין גולדפרב-זליגמן וכן בניהול נכסים עבור קבוצת נדל"ן פרטית. למאור תואר ראשון במנהל עסקים ומשפטים ותואר שני במשפט עסקי (LL.M) מאוניברסיטת רייכמן בהרצליה.

אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כיום כ-30 אלף יחידות דיור ב-98 מקבצי דיור בארה"ב, בנוסף ל-44 עסקאות למתן הלוואות לביצוע רכישה של מקבצי דיור באמצעות קרן החוב. בנוסף, מחזיקה החברה ב-2,022 בתים צמודי קרקע, שלושה בתי מלון בארה"ב ובניין משרדים בבריטניה.

רועי מאור. דור שרון,
רועי מאור/דור שרון

חברת יגואר לנד רובר הבריטית הכריזה על מינויו של תומס מולר למנהל בכיר להנדסת מוצר של יגואר לנד רובר. מולר בעל נסיון של 20 שנה במחקר ופיתוח בתעשיית הרכב והתמחה בתחומים רבים כולל שלדה, מערכות סיוע מתקדמות לנהג (ADAS) ונהיגה אוטונומית. הצטרפותו למועצת המנהלים תעזור ליגואר לנד רובר להאיץ את אסטרטגיית ה-Reimagine שלה ואת החזון של "Modern Luxury" בעיצוב ובתכנון.

מולר יהיה אחראי על הפיתוח הטכני של כל דגמי היגואר והלנד רובר החדשים, כולל חומרה ותוכנה כאחד. המומחיות שלו בטכנולוגיה, מנהיגות זריזה ויכולות דיגיטליות יביאו יתרונות משמעותיים לדור הבא של רכבי יוקרה מודרניים.

עם ניסיון של יותר מ-20 שנה בתעשיית הרכב, למולר רקע נרחב בתפקידים שונים במחקר ופיתוח, עם התמקדות בשלדה,ADAS ונהיגה אוטונומית. הוא מגיע ליגואר לנד רובר מקבוצת פולקסווגן, שם מילא מגוון תפקידי ניהול בתחום ההנדסה באודי. בתפקידו האחרון תומס היה סגן נשיא בכיר למחקר ופיתוח ADAS ונהיגה אוטונומית בחברת הבת של תוכנת הרכב של קבוצת פולקסווגן, CARIAD.

תומס מולר מסר על המינוי: "אני נרגש להצטרף לצוות יגואר לנד רובר בנקודה מרכזית בשינוי החברה. יש לנו הזדמנות מרגשת באמת. על ידי יישום מלא של עקרונות זריזות, אוטומציה של תהליכי הנדסה ויישום שיטות פיתוח מוצר חדשניות, נביא לחיים דור חדש של דגמי יגואר ולנד רובר חשמליים, המגלמים את פילוסופיית ה-Modern Luxury שלנו. יגואר ולנד רובר כבר ידועות בזכות העיצוב הבלתי רגיל והיכולת הדינמית שלהן. אני מצפה לתרום עוד יותר להצלחת המותגים והמוצרים המדהימים האלה כשאנחנו פורצי דרך בעידן חדש של חשמל ודיגיטליזציה".

תיירי בולורה, מנכ"ל יגואר לנד רובר, אמר: "לא רק שתומס הוא מנהיג הנדסי מיומן ומנוסה, הוא גם מביא איכות צנועה ונגישה ואנחנו שמחים לקבל את פניו ליגואר לנד רובר. החזון והידע שלו משני עשורים בתעשייה יהפכו אותו למנטור נהדר לצוותים שלנו בזמן שאנו מאיצים את המסע שלנו לפישוט וחשמול".

תומס הוא המינוי האחרון למנהל ביגואר לנד רובר, שם הוא ימלא תפקיד מפתח בהבאת לחיים את אסטרטגיית ה-Reimagine של החברה: דמיון מחודש עשיר בקיימות של יוקרה מודרנית על ידי עיצוב, חוויות לקוח ייחודיות והשפעה חברתית חיובית. האסטרטגיה נועדה לעזור ליגואר לנד רובר להשיג פליטת פחמן אפסית נטו על פני שרשרת האספקה, המוצרים והתפעול עד 2039.

תומאס יחליף בתפקידו את ניק רוג'רס, שעזב את יגואר לנד רובר בדצמבר 2021.

גלית עיני, מנכ"ל חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית יגואר ולנד רובר בישראל, אמרה על המינוי: "מאד ומתמיד יגואר ולנד רובר הצטיינו בחדשנות וביצירתיות בגישה ההנדסית שלהן, וזה אחד מהרכיבים החשובים בבניית הנחשקות של מותגי היוקרה הבריטים. בתחילת השנה השקנו בישראל את ספינת הדגל שלנו, הריינג' רובר החדש, ואנו נרגשים לקראת החידושים הבאים הצפויים בדגמי המותגים שלנו, בהובלה המקצועית של תומס מולר."

תומס מולר. יחצ,
תומס מולר/יחצ

חברת ה- insuretech ו-proptech הודיעה על מינויו של ערן וחניש לסמנכ"ל מכירות בינלאומיות של החברה. זאת לאחר גיוס הכספים האחרון של החברה בחודש שעבר על סך 26 מיליון דולר. ערן בעל ניסיון של מעל ל - 12 שנים בתחום הנדל"ן. החל את דרכו כמנהל צמיחה ארצי ברשת הנדל"ן - RE/MAX ISRAEL וב - 5 השנים האחרונות כיהן כמשנה למנכ"ל ברשת הנדל"ן הגדולה בעולם KELLER WILLIAMS.

בחברת Home365 וחניש ינהל את זרוע המכירות החדשה של החברה בישראל למשקיעי נדל"ן, אשר מחפשים חברת השקעות וניהול מקצועית המבוססת טכנולוגיה מתקדמת וכן למשקיעים אשר מעוניינים לעשות את הצעדים הראשוניים שלהם בהשקעות נדל"ן. מטרת החברה היא להפוך את ההשקעה בנדל"ן לחוויה פשוטה, נוחה, צפויה ונגישה לכל אחד, בדומה לכל תוכנית חסכון או מכשיר פיננסי פאסיבי אחר. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת להקטין את הסיכונים בבעלות על נכסים להשכרה, תוך מתן רווחים צפויים על ידי הצעת רישום של ביטוח פנויות להשכרה, ניהול דיירים ותחזוקה שוטפת. החברה דואגת לבטח את התזרים של הנכסים במקרה של עזיבת דייר ונזקים לדירה או דייר שלא משלם בזמן. הניהול מתאפשר באמצעות מערכת טכנולוגית שקופה, נוחה ונגישה המאפשרת שליטה בכל הקשור בנכס בזמן אמת ומכל מקום.

דניאל שקד, מנכ"ל החברה: "שוק הנדל"ן בארה"ב הוא מאוד ייחודי המאפשר ביצועים פיננסים שיש מעטים כמותם בשווקים אחרים בעולם. זאת הסיבה שכ50% ממשקיעי הנדלן בבתי מגורים פרטיים ומולטי פמילי קטנים הם תושבי חוץ הגרים מחוץ לארהב. מדובר בשוק אדיר מימדים של כ50 מליון בתי מגורים להשכרה המייצרים כ 1.5 טרליון דולר של דמי שכירות בשנה. אין לנו ספק שערן הינו בעל הכישורים והנסיון הנדרשים להנגיש את העושר התמון בשוק הזה למשקיע הישראלי ולכל אדם באשר הוא בשווקים העולמיים".

ערן וחניש, סמנכ"ל מכירות בינלאומיות בחברה: "נוצרה עבורי הזדמנות מרגשת לקחת חלק ממהלך הקמת זרוע המכירות החדשה של החברה בישראל למשקיעי נדל"ן בארצות הברית. אני מאמין בכל לבי ביכולת שלנו להיות שחקנים מובילים בתחום, בשילוב טכנולוגיה מדהימה שמתפתחת כל יום ובשקיפות מלאה. מטרת העל שלנו הינה להוריד את החשש שקיים היום אצל מרבית המשקיעים ולייצר עבורם הכנסה פאסיבית, צפויה ורווחית."

ערן וחניש. יוסי לזרוף,
ערן וחניש/יוסי לזרוף

לאחר שהודיעה לאחרונה על השלמת גיוס בסך 53.5 מיליון דולר בסבב D, סייפבריצ' (SafeBreach) חלוצת קטגוריית הסייבר של סימולציות פריצה והתקפה ("BAS"), הודיעה על הרחבת צוות המכירות שלה, באמצעות מינוי יפית שאול (42) למנהלת מערך המכירות (Regional Sales Director) של החברה בישראל.

ההודעה על המינוי החדש מגיעה זמן קצר לאחר שהחברה השלימה סבב גיוס הון מוצלח והגדילה באופן משמעותי את היקף הפעילות שלה. סייפבריצ' (SafeBreach), צפויה להכפיל את מספר העובדים במהלך השנה הקרובה.

"אנו שמחים לקבל את יפית לצוות", ציין עידו יהב, סמנכ"ל המו"פ של SafeBreach בישראל. "הניסיון הרב שצברה במהלך שנותיה בתחום והקשר הישיר שלה למנהלי אבטחת מידע בארגונים הגדולים בעולם, יסייעו לנו רבות בקידום מערך המכירות של החברה בישראל". אנו כבר מצפים להיעזר במומחיות של יפית בכדי לשמר את שביעות הרצון של לקוחותינו מהמהירות והאיכות של השירותים שאנו מספקים במקביל לחיזוק היתרונות התחרותיים שלנו".

בתפקידה החדש, שאול תהיה אחראית על פיתוח מערך המכירות של החברה בישראל, החלטנו להתמקד במכירות לשוק הישראלי, אנחנו מאמינים שהשוק הישראלי מעריך טכנולוגיות מובילות, מבין את האתגרים שרק פתרון כמו SafeBreach יכול להציע, נעבוד עם שותפים עסקיים מובלים שידעו לתת ערך מכירתי וטכנולוגי ללקוחות בישראל.

"בחרתי להצטרף לסייפבריצ' לאחר מחשבה עמוקה וידיעה כי מדובר בחברה מובילת שוק בתחום ה- BAS, שיש לה הרבה לומר ולהראות לשוק הישראלי מתוך ניסיון של למעלה מ -100 ארגונים בינלאומיים, אשר בחרו בנו לעזור להם לשפר את רמת אבטחת המידע, בתקופה בה חדשות לבקרים שומעים על מתקפות "מוצלחות" של מדינות וקבוצות שונות על גופים רבים בארץ ובעולם. מניסיוני, אני מאמינה שאוכל לשכפל את ההצלחה גם בתפקיד הנוכחי", ציינה יפית שאול, מנהלת מערך המכירות של סייפבריצ' בישראל.

שאול מגיעה ל-SafeBreach לאחר 22 שנים בהן עבדה בחברת CyberArk, במהלכן שימשה כמנהלת מכירות, עזרה למצב את החברה כמובילה בשוק המקומי עבדה באופן ישיר מול מנהלי אבטחת מידע בארגונים הגדולים בישראל ולימדה מהם הסיכונים והיכולות בעולם ה- .Privileged Access Management

יפית שאול. יחצ,
יפית שאול/יחצ

משרד טולצ'ינסקי מרציאנו כהן לויצקי הודיע על מינויה של אביטל מנדל הרה כשותפה חדשה במשרד. לאביטל תואר ראשון במשפטים (בהצטיינות) ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

אביטל הינה בעלת ניסיון רב בתחום המסחרי. היא עוסקת בטיפול שוטף בחברות סטארט-אפ (עם התמחות מיוחדת בתחום הפארמה) עוד מהקמתן ומשלב ניסוח הסכמי המייסדים עבורן, דרך עבודה תאגידית שוטפת, לרבות גיוסי הון, הכנה, מעבר וניהול משא ומתן בקשר עם הסכמים מסחריים מכל הסוגים, מקומיים ובינלאומיים (רובם בשפה האנגלית). אביטל מומחית בהסכמי רכש והתקשרות, הסכמי רישיון, הסכמי הפצה, הסכמי רכישה, הסכמי ייצור ומכירה, הסכמי שירותים טכנולוגיים, הסכמי שירותים אחרים, הסכמי ייעוץ, הסכמי שיתוף פעולה (JV) ועוד. לצד זאת, היא מובילה עסקאות מיזוג ורכישה וגיוסי הון, הן עבור חברות סטארט-אפ והן עבור חברות פארמה וטכנולוגיה מבוססות.

בנוסף, למשרד התווספו 3 עורכי דין שכירים: לי אפל ועופר ולך בתחום ה corporate וניצן מנדל בדיני עבודה.

אביטל מנדל. תומר יעקבסון,
אביטל מנדל הרה/תומר יעקבסון

פרופ' אבי בסר מהמכללה האקדמית ספיר מונה לחבר המועצה להשכלה גבוהה ה-14 בטקס שנערך ביום שלישי בבית נשיא המדינה. חברי המועצה להשכלה גבוהה נבחרו לאחר התייעצות שרת החינוך עם המוסדות להשכלה גבוהה ולאחר אישור הרשימה על ידי הממשלה. פרופ' בסר כיהן כמשנה לנשיא לעניינים אקדמיים ומשמש כחבר סגל במחלקה לניהול המשאב האנושי במכללה. פרופ' בסר הוא פסיכולוג בעל מוניטין בינלאומי בתחום חקר הפסיכולוגיה של האישיות.

אבי בסר. יחצ,
פרופ' אבי בסר/יחצ

עינת שגיא אלפסה, דוברת ארגון בטרם לבטיחות ילדים בארבע השנים האחרונות, קודמה לתפקיד מנהלת אגף קשרי חוץ וממשל בארגון. בתפקידה החדש תהיה שגיא אלפסה חברת הנהלה ותנהל את תחום המדיניות הציבורית, קשרי הממשל והתקשורת וקשרי החוץ בארגון בטרם.

שגיא אלפסה, בוגרת תואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת תל אביב, הייתה בעברה עיתונאית, כתבה וערכה במגזינים שונים והייתה עורכת בערוץ הבריאות באתר ynet. בתפקידה כדוברת הובילה מהלכים תקשורתיים רחבי היקף וקמפיינים בולטים, והייתה מצוות הקמת האתר החדש של הארגון.

ארגון בטרם לבטיחות ילדים פועל לקידום בטיחות הילדים ולצמצום תאונות הילדים בבית, בדרכים ובמרחב הציבורי באמצעות אסטרטגיות מניעה מוכחות. הארגון פועל בשיתוף פעולה עם משרדי ממשלה, גופי ממשל שונים ועם החברה האזרחית, ועוסק במחקר, פיתוח תוכניות, הדרכה, הסברה וקידום רגולציה. הארגון מקדם מהלכי אימפקט וכך בפעילותו במהלך 25 שנים הצליח יחד עם שותפיו לצמצם תמותת ילדים מהיפגעות ב- 53%.

עינת שגיא אלפסה. ינאי רובחה,
עינת שגיא אלפסה/ינאי רובחה

אלמדה ונצ'רס הודיעה על שורת מינויים בחברות הפורטפוליו שלה.

  • אוגמדיקס, שפיתחה טכנולוגיה למציאות רבודה עבור מנתחים, מינתה את נדב תומר, אשר ניהל את תחום עמוד השדרה בג'ונסון אנד ג'ונסון, לדירקטור בחברה. במקביל, חיזקה החברה את הנהלתה עם הגעתו של ריד קרידר כמנהל השיווק החדש אשר הינו בעל ניסיון עשיר בתפקידים בכירים ב-Medtronic בתחום עמוד השדרה, ניווט והדמיה. שני המינויים הללו באים לאחר מינויו של קווין הייקס למנכ"ל החברה בינואר השנה.
  • טיילורמד, חברת פורטפוליו נוספת המובילה בתחום הורדת הנטל הכלכלי של חולים בארה"ב, מינתה את דניאל ג'ונסון כחבר דירקטוריון חדש. דניאל היה מנכ"ל SearchAmerica, חברה מובילה בתחום פתרונות סליקה פיננסית לשירותי בריאות אשר נמכרה ל-Experian הענקית, שם המשיך לבנות ולהוביל את תחום הבריאות והוביל להפיכתה לחברה המובילה בתחומה
אמיר בלאט, אירית יניב וצחי סולטן. אלון פלר,
אמיר בלאט, אירית יניב וצחי סולטן/אלון פלר

Ermetic (ארמטיק), חברת אבטחת תשתיות ענן מובילה, הודיעה על מינויה של ליאת דביר לתפקיד סמנכ"לית משאבי האנוש בחברה. דביר מביאה עמה לארמטיק מעל ל-15 שנות ניסיון בניהול משאבי אנוש בקרב ספקי טכנולוגיה מובילים, ביניהם Sentinel One ו-Amdocs.

"ליאת היא מנהיגת אנשים מוכחת עם המיומנויות הנכונות לעזור לארמטיק לנהל את מסלול הצמיחה הגבוה הנוכחי שלנו. במסגרת תפקידה, ליאת תניע את האג'נדה הגלובלית שלנו בתחום משאבי האנוש, כולל תמיכה בגידול האגרסיבי של החברה באמצעות איתור ושימור טאלנטים, עיצוב ושימור התרבות הייחודית של מצוינות, אחווה וריצה משותפת להצלחת החברה". ציין שי מורג, מנכ"ל ארמטיק.

לדביר ניסיון של למעלה מ-15 שנה כמנהלת משאבי אנוש. טרם הצטרפותה לארמטיק, דביר ניהלה את מחלקת משאבי האנוש ב Sentinel One, חברת אבטחה בשווי של מיליארדי דולרים, הכוללת מעל 1200 עובדים - החל מסבב הגיוס השני ועד להנפקתה. "קודם לכן עבדה דביר בחטיבת האסטרטגיה והחדשנות של ספקית התוכנה והשירותים הגלובלית Amdocs שם הובילה את פעילות משאבי האנוש בעבור מספר סטארט-אפים שהחברה הקימה ופיתחה." בנוסף, היא שימשה בתפקידי משאבי אנוש שונים בארגונים שונים, ביניהם בפירמת רואי החשבון EY.

"ארמטיק חווה שיא צמיחה הן בעסקים והן בעובדים מכיוון שהיא יצרה תרבות ייחודית המטפחת שיתוף פעולה, חדשנות ולקיחת סיכונים- תרבות שאטרקטיבית ללקוחותיה ולטאלנטים כאחד", ציינה דביר. "בימים אלה ישנה תחרות רבה על טאלנטים בכל המקצועות ובפרט תחרות על מומחי ומומחיות אבטחת מידע, כאשר ארמטיק מהווה לא פחות מיעד נכסף עבור אלו שמחפשים אתגר טכנולוגי אמיתי, בצד תרבות לא פחות ממדהימה. זוהי תקופה מרגשת להצטרף לארמטיק וכולי ציפייה לסייע בבניית עוד חברת אבטחה מצליחה".

ליאת דביר. דינה קליינמן,
ליאת דביר/דינה קליינמן

רונן סגל נבחר למתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון. הבחירה נעשתה במסגרת מכרז שנערך ע"י ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה. סגל (53), מתגורר בחיפה, שימש ב-11 השנים האחרונות כסגן מתכננת מחוז חיפה. במסגרת התפקיד, שימש כממלא מקום של מתכננת המחוז בוועדה המחוזית לתכנון ובניה וכיו"ר בוועדות המשנה שלה. כמו כן, היה מעורב בקידומן של תוכניות מתאר כוללניות לישובים במחוז. בשנת 2017 נבחר כעובד מצטיין של מינהל התכנון.

בנוסף לתפקידו כסגן מתכננת המחוז, סגל משמש מאז חודש נובמבר 2020, כיו"ר ועדה מרחבית זמורה (בתחומה הישובים: קרית עקרון, מזכרת ביה ובני עי"ש), עד למינוי יו"ר קבוע. במסגרת תפקיד זה, העביר תקציב לשנת 2022, קיים ישיבות ועדה (אחת בכל חודש), וניהל את שיגרת העבודה בוועדה. הוא בעל תואר MA (מגיסטר) בתכנון ערים ואזורים בפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בחיפה, ו-BA בחוג ללימודי ארץ ישראל ובחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי בין השאר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה ואושרו על ידי מינהל התכנון, מעקב ובקרה שוטפים על קידום התכנון, ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מינהל התכנון, בדיקת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות ומעקב אחריהן, מילוי מקום יו"ר הוועדה המחוזית בוועדות משנה.

סגל החליף את ליאת פלד, ששימשה 11 שנים כמתכננת מחוז חיפה וקודמה לאחרונה לתפקיד סגנית למנכ"לית מינהל התכנון לתכנון מרחבי. מחוז חיפה משתרע על שטח כולל של 866 קמ"ר, מחדרה בדרום ועד קריית מוצקין בצפון, מהים במערב ועד ואדי עארה במזרח. במחוז קיימים 94 יישובים בהם יישובים עירוניים, קיבוצים, מושבים וכפרים ובהם אוכלוסייה של כ-1,053,426 תושבים.

סגל ייכנס לתפקיד באופן מיידי.

רונן סגל. יחצ,
רונן סגל/יחצ

אסתי פלבה חרמש מונתה לדיירקטורית Offshore ב- CodeVlue ותוביל את פעילות החברה במזרח אירופה. אסתי בת 45, נשואה +3 , בעלת ניסיון של למעלה מ-15 שנה בפיתוח עסקי, ניהול לקוחות, ניהול פרויקטים ומכירות במגוון רחב של חברות בתחום ה-Services . במסגרת תפקידה תהיה אסתי אחראית על בניית וניהול פעילות ה Offshore של קוד ווליו במזרח אירופה, בנית חבילת שירותים מותאמת ללקוחות, מיפוי הפעילויות במדינות השונות, הגדרת הדרישות, בניית entity , יצירת שיתופי פעולה עם ספקים מקומיים, בדיקת היתכנות של רכישת חברות בתחום שירותי התוכנה וה IT. בתפקידה הקודם שימשה כמנהלת חטיבת ביטחון מדיקל ותעשיה והייתה אחראית על ניהול צוות דליברי ועל בניית bootcamps שמכשירים את הדורות הבאים של המפתחים. לאסתי תואר בקולנוע וטלוויזיה וחינוך מאוניברסיטת ת"א.

אסתי פלבה חרמש: "אני מתרגשת מהמינוי החדש ומודה ל- CodeValue על האמון שהם נותנים בי. האני מאמין שלי הוא ליצור משולש מנצח שמנוהל בכנות ושקיפות בין לקוח מרוצה, עובד מאותגר ומסופק וחברה שעומדת ביעדיה".

טלי שם טוב, מנכ"לית CodeValue: "ה Offshore של קוד ווליו הוא סוג של סטארט אפ של החברה ומנוע הצמיחה לגדילה והרחבת הפעילות של החברה ברחבי העולם. הצורך במפתחים הוא גדול מאוד, SCALE הפך לשם קוד השגור בפי מנהלים בחברות גדולות ואחד הכאבים הגדולים שלהם, מפאת חוסר במפתחים בארץ בגלל הצורך העולה ,הקמת סניף הכוללת פעילות של אנשי תוכנה טובים ומוכשרים במזרח אירופה מבחינתנו הוא הפתרון הטוב ביותר ללקוחות שלנו. אסתי מביאה איתה המון ניסיון וכישרון ואין לי ספק שבאמצעותה נזרז את הגשמת המטרות העסקיות שלנו".

חברת CodeValue היא מחברות ה- IT המובילות בישראל בתחומי הענן והטרנספורמציה הדיגיטלית והיא חברת בת של SpeedValue שנסחרת בבורסה בת"א.

אסתי פלבה חרמש. קודווליו,
אסתי פלבה חרמש/קודווליו

משרד שינמן נגב ניב, ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הצווארון הלבן, מצרף כשותפה לפירמה את עורכת הדין יאנה פוגל-סלוצניק. שינמן נגב ניב נוסד ב-1986 ואת הפירמה מובילות עורכות הדין נוית נגב ואיריס ניב סבאג.

עו"ד פוגל-סלוצניק, שעובדת במשרד כבר 7 שנים, היא בעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. במהלך שנותיה במשרד צברה יאנה ניסיון נרחב ומשמעותי בטיפול ובניהול תיקים מורכבים, והשתתפה, בין היתר, בייצוג ח"כ חיים כץ, איש העסקים יואל דוידי בתיק עיריית אשקלון, בייצוג מנכ"ל חברת KONE מעליות, בייצוג בתיקי ניירות ערך והגבלים עסקיים שטופלו במשרד ועוד.

קודם לעבודתה במשרד התמחתה פוגל-סלוצניק ועבדה משך כ-4 שנים במחלקת ליטיגציה מסחרית באחד המשרדים הגדולים והמובילים בארץ.

יאנה פוגל סלוצניק. דימה פוליבקין,
יאנה פוגל סלוצניק/דימה פוליבקין
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully