וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסייבר CHEQ מתרחבת ומגייסת 150 עובדים חדשים

3.4.2022 / 13:59

החברה, מובילה עולמית בתחום ה-Go-to-Market Security, מתרחבת ומגייסת כ-150 עובדים חדשים. לאחרונה החברה החלה קמפיין גיוס עובדים שכולל שילוט חוצות מרכזי בתל אביב

חברת הסייבר CHEQ, המובילה העולמית בתחום ה-Go-to-Market Security, מתרחבת ומגייסת כ- 150 עובדים חדשים. לאחרונה החברה החלה קמפיין גיוס עובדים שכולל שילוט חוצות מרכזי בתל אביב.

CHEQ הפכה למובילה עולמית בתחום ה-Go-to-Market Security, כאשר היא מפתחת מערכות המגנות על מערכי שיווק ומכירות, אתרים, סחר מקוון ודאטה, מפני בוטים, משתמשים מזויפים והונאות. בפלטפורמה של CHEQ משתמשים למעלה מ-50,000 אתרי אינטרנט ברחבי העולם. החברה שואפת לשלש את פעילותה במהלך שנת 2022 בשווקים המרכזיים בהם פועלת: צפון אמריקה, אירופה ודרום מזרח אסיה. לאחרונה השיקה את פעילותה באזור אמריקה לטינית בניהולו של לזרו שטרן, מנהל אזור אמריקה לטינית לשעבר בסיילספורס- דטורמה.

"אנחנו שמים כלי סייבר בידיהם של ארגוני מכירות, שיווק ודאטה כדי להגן על הפעילות העסקית שלהם מפני משתמשים מזויפים, בוטים ופעילות זדונית אחרת, המהווים למעלה מ-40% מהתנועה באינטרנט. אנו מספקים את רמת ההגנה הגבוהה ביותר שאבטחת המידע בארגון עשויה לדרוש, מבלי לפגוע בצרכים של צוותי השיווק והמכירות." גיא טיטונוביץ', מייסד ומנכ"ל CHEQ.

קמפיין גיוס צ'ק. יחצ,
שילוט החוצות של CHEQ/יחצ

CHEQ מחזיקה בלמעלה מ-12,000 לקוחות, שכוללים את הארגנונים המובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 2016 ע"י גיא טיטונוביץ' המשמש כמנכ"ל, אהוד לוי, יו"ר החברה ואסף בוטובסקי, סמנכ"ל טכנולוגיה. CHEQ מעסיקה כיום כ-180 עובדים במשרדי החברה בתל-אביב, ניו-יורק, מיאמי וטוקיו וצפויה לגייס בשנה הקרובה עוד כ-150 עובדים חדשים למגוון משרות פיתוח, ניהול מוצר, שיווק ומכירות.

טובי ארבל, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת CHEQ: "מאז הקמתה, המטרה של CHEQ היא להילחם ב- Fake Web. התרבות הארגונית המיוחדת של החברה כוללת יצירתיות, מקצועיות ותחושת שליחות אמיתית שמהווה את חוד החנית של הטכנולוגיה.

אנו מחפשים את העובדים החדשים שיצטרפו למשפחת CHEQ. החברה גדלה בקצב מסחרר ויחד עם זאת יש אפשרות אדירה להשפיע, לפרוץ גבולות, להתקדם, להוביל ולהיות חלק מההצלחה."

למשרות הפתוחות לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully