וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנסות צמחו, החברה פרגנה בנופש באילת

3.4.2022 / 14:30

צורי דבוש, יו"ר קליל, ופרדי אבוקרט, מנכ"ל החברה, אירחו את עובדי המפעל מכרמיאל וקבוצת פנסיונרים של החברה לסוף שבוע מפנק במלון יו קורל ביץ' באילת, וזאת לרגל התוצאות הכספיות הטובות

צורי דבוש, יו"ר קליל, ופרדי אבוקרט, מנכ"ל החברה, אירחו את עובדי המפעל מכרמיאל וקבוצת פנסיונרים של החברה לסוף שבוע מפנק במלון יו קורל ביץ' באילת, באווירה שמחה עם צוות בידור הופעות לילדים ולכל המשפחה, פעילות ימית ,הקרנות סרטים, מסיבות ומופע סטנדאפ של שלומי קוריאט.

דבוש ציין שהחברה סיימה את השנה הקודמת עם צמיחה דו ספרתית ומפרגנת לעובדים שהם חלק ממשפחת קליל ושותפים להצלחה של החברה. ההכנסות ב-2021 צמחו ב-14.1% ל-413.7 מיליון שקל, הרווח הנקי בתקופה עלה ל-50.8 מיליון שקל.

צורי דבוש, יו"ר  קליל, פרדי אבוקרט, מנכ"ל  קליל. יחצ,
צורי דבוש, יו"ר קליל, פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל/יחצ

צורי דבוש, יו"ר קליל: "לאחר שנתיים ממינוי פרדי אבוקרט למנכ"ל, קליל חזרה לצמוח בסגמנטים אסטרטגיים. צמחה בסגמנט הפרופילים הממותגים וביצעה רכישה ראשונה מזה 25 שנה של חברת פתח חלון ודלת, שמשלימה את קו המוצרים ללקוחות סופר פרמיום. וזאת במקביל להתמודדות עם הסביבה העסקית המאתגרת, שהושפעה ממספר משברים גלובליים, החל ממשבר הקורונה, ועובר במשבר העולמי בשרשרת האספקה ובתחומי האנרגיה והמתכות. התוצאות העסקיות של שנת 2021 ממחישות את חוקותיה של קליל ואת יכולותיה של החברה להמשיך בהתרחבותה העסקית גם בתקופות מאתגרות יותר.

"אנו פועלים להמשיך ולחזק את המותג שלנו ולמצבו כמוביל בשוק הישראלי, וזאת תוך יישום שורה של מהלכים, שיקרבו את החברה אל הצרכן, וישפרו את חווית הקניה, לרבות דיגיטציה של תהליכי המכירה והשירות והרחבת מגוון המוצרים שאנו מציעים לו. קליל ממשיכה במקביל לבחון רכישות ומיזוגים התואמים את אסטרטגיית הצמיחה שלה לשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully