וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי זריצקי מונתה לתפקיד סמנכ"לית שיווק ב-Beyeonics

3.4.2022 / 15:17

זריצקי תוביל את מאמצי השיווק של מוצרי Beyeonicsהמבוססים על מציאות רבודה, הדמיה, נביגציה, עיבוד מידע ו- AI

קבוצת Beyeonics מחיפה, שכוללת שתי חברות סטארט-אפ המפתחת פלטפורמות לחדרי ניתוח המאפשרות תצוגה ועיבוד מידע המוצג למנתחים דרך מערכת ראש מבוססות AR, הודיעה על מינויה של אפי זריצקי לסמנכ"לית השיווק. בתפקידה החדש תוביל אפי זריצקי את בניית מערך השיווק הבינלאומי של ביוניקס שיתמוך בקידומן של הפלטפורמות הטכנולוגיות המפותחות על ידי קבוצת החברות ויהווה תשתית לשיתופי פעולה מסחריים וקליניים עם רופאים מובילים ומוסדות רפואיים ברחבי העולם.

אפי כיהנה במשך למעלה מ-15 שנים בתפקידי ניהול בכירים בתחומי השיווק, המוצר והפיתוח העסקי בשורה ארוכה של חברות המתמחות במדעי החיים, ציוד רפואי ותרופות. ביניהן: Pfizer, Radiancy, Syneron Candela, UltraGen, Wellsense, Lumenis, Minovia Therapeutics. לאפי תואר BA במנהל עסקים מהמכללה למנהל עם התמחות בשיווק ותואר MBA מהאוניברסיטה העברית.

ביוניקס, שפעילותה צמחה מתוך חברת אלביט מערכות, מינפה ידע שצברה אלביט בתחום הקסדות החכמות לטייסים כדי לפתח מערכת ראש המותאמת לצרכים הייחודיים של מנתחים. הפלטפורמה הטכנולוגית משלבת מציאות רבודה, הדמיה תלת ממדית ועיבוד מידע מבוסס בינה מלאכותית שמוצגים לעיני המנתח ונשלטים על ידו דרך מערכת הראש. הפלטפורמה מרכזת מידע הנדרש למנתח ממערכות רפואיות שונות בכדי לתמוך בקבלת החלטות איכותיות ומדויקות בזמן אמת.

אפי זריצקי. רועי ברקוביץ,
אפי זריצקי/רועי ברקוביץ

ביוניקס, שהחלה את פעילותה בתחום העיניים, משיקה בימים אלו אתBeyeonics One™ המערכת הראשונה מסוגה לניתוחי עיניים בארה"ב, בשיתוף פעולה עם BVI Medical, ענקית ציוד לרפואת עיניים המשווקת ומפיצה ב-115 מדינות בעולם. במקביל, Beyeonics מרחיבה את פעילותה לתחומי האורתופדיה, וניתוחים זעיר-פולשניים נוספים. הקבוצה גייסה בספטמבר האחרון 36 מיליון דולר לתמיכה בפעילויות השונות.

רון שניידר, מייסד שותף ומנכ"ל קבוצת Beyeonics: "הטכנולוגיה שלנו הוכחה כמשנה את המציאות בחדרי ניתוחים ונותנת מענה לאתגרים המשתנים של עולם הרפואה כיום. גיוסה של אפי הוא עוד ציון דרך משמעותי עבור ביוניקס שמרחיבה את פעילותה המסחרית לצד ההשקעה המתמדת בפיתוח. הניסיון העשיר של אפי יסייע לנו לממש את החזון של ביוניקס לאפשר למנתחים בכל העולם לשפר את סיכויי ההצלחה של הניתוחים ואת איכותם ובכך לשפר את איכות החיים של המטופלים".

קבוצת ביוניקס מעסיקה כ-80 עובדים בצוותי פיתוח, הנדסה, מוצר, תפעול, רגולציה, שיווק, קליניקה ומשאבי אנוש ומגייסת עשרות משרות חדשות נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully