וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

veev מגייסת לשורות החברה בישראל כ-100 עובדים

3.4.2022 / 17:04

חברת טכנולוגיות הבנייה הישראלית מתרחבת ותגייס לשורות החברה בישראל כ-100 עובדים במהלך השנה הקרובה

חברת טכנולוגיות הבנייה הישראלית, Veev, הממוקמת בתל אביב עתידה לגייס במהלך השנה הקרובה כ-100 עובדים חדשים במגוון תפקידים, ביניהם: DevOps, Modeler structural Engineer, POD lead, Project Manager Lead, Architecture Manager, Senior Architect, IT/IS ועוד.

גיוס העובדים מגיע בעקבות סבב גיוס הכספים שהשלימה לאחרונה החברה שעמד על סך של 400 מיליון דולר, שהביא את השווי שלה אל מעל שווי יוניקורן, גיוס הנחשב לגדול ביותר שנעשה עד כה בתחום זה.

צוות VEEV. איל מרילוס,
צוות Veev/איל מרילוס

Veev שהוקמה בשנת 2008 על ידי היזמים עמית הלר, עמי אברהמי ודפנה עקיבא, היא חברת טכנולוגית בנייה, הנותנת פתרון משלב התכנון ועד הביצוע, בשיטת בנייה חסכונית ויעילה המבוססת על בנייה מודולרית, וייצור בתים וחווית מגורים יוצאת דופן. שיטת הבנייה של Veev מבוססת על ייצור קירות שלמים וסגורים במפעל, הכוללים את כל המערכות- אינסטלציה, חשמל ומערכות מכניות וטכנולוגיות נוספות. הקירות הסגורים, אשר נבדקו וקיבלו אישור כבר במפעל, מועברים לאתרי הבנייה ומורכבים בקלות, באמצעות מערכת ה- Plug & Play המתקדמת של Veev.

לחברה משרדים בסן פרנסיסקו ובתל אביב והיא מעסיקה כ-350 עובדים, כאשר 100 מתוכם עובדים כיום במרכז הפיתוח בישראל.

ליליאן שור, מנהלת משאבי אנוש ב-Veev ציינה: "Veev היא חברה שצומחת וגדלה בקצב אדיר וההון האנושי שלה הוא המשאב הכי יקר וחשוב לנו. אנחנו מחפשים טאלנטים חדשים שיצטרפו לשורת העובדים האדירה שלנו. אני מזמינה אתכם להצטרף אלינו ולהיות חלק מתרבות ארגונית שמושתת על 5 ערכים: Family, ownership, exceptionalism, innovation, integrity ובעיקר מקום שכיף להגיע אליו בכל בוקר".

לעמוד המשרות הפתוחות בחברה:

Veev Jobs (ashbyhq.com)
Careers - Veev

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully