וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגמות, טרנדים, פילנתרופיה וחדשנות: פאנל מיוחד בכנס הג'רוזלם פוסט בלונדון

סיגל בן דוד ואלן רוזנבאום

4.4.2022 / 9:47

פאנל מנהיגים עסקיים, מובילי קרנות ומומחי הייטק נערך במהלך הכנס. יניב אמיר, נשיא Essence USA, אמר כי מגפת הקורונה הביאה שינויים מרחיקי לכת בתחום הבריאות

דני קסלר, ד"ר מרב גלילי, מייסדת ומנכלית קרן מנומדין, דניאל קורסקי, אחד המייסדים ומנכל חברת פאבליק, יניב אמיר, נשיא אסנס ארה"ב. יח"צ,
דני קסלר, ד"ר מרב גלילי, מייסדת ומנכלית קרן מנומדין, דניאל קורסקי, אחד המייסדים ומנכל חברת פאבליק, יניב אמיר, נשיא אסנס ארה"ב/יח"צ

מודלים חדשים במסחר, חדשנות ופילנתרופיה, היו בין הסוגיות המרכזיות לדיון בפאנל בוועידת ג'רוזלם פוסט בלונדון ביום חמישי. בין המשתתפים בפאנל נכחו דניאל קורסקי, מנכ"ל ומייסד Public, דניאל קסלר, יו"ר לשכת המסחר הבילטראלית בריטניה-ישראל, ד"ר מירב גלילי, מנכ"לית מייסדת קרן מנומין ויניב אמיר, נשיא Essence USA. את הפאנל הנחה תמיר בארי, עורך אתר הג'רוזלם פוסט.

הדיון נפתח בהתמקדות בתחום הסחר בין בריטניה לישראל. דניאל קסלר ציין כי בריטניה היא שותפת הסחר השלישית בגודלה בישראל. ובריטניה רואה בשותפות זו פוטנציאל עצום נוכח יכולות המחקר והפיתוח המעולים של ישראל.

בהמשך הדיון, התייחסה ד"ר מירב גלילי למודל הייחודי של קרן מנומדין, שנוסדה ב 2019 במטרה למנף את ניסיונו ומיומנותו של נשיאה, חיים טייב, אשר פיתח מודלים חדשניים באפריקה שסייעו לשיפור חיי התושבים, במקביל לתשואות פיננסיות יציבות. ד"ר גלילי ציינה כי פילנתרופיה כשלעצמה לא יכולה לפתור את בעיות העולם כולו. "עלינו לעודד פיתוח מקורות הון חדשים אשר יגיעו ממשקיעים פרטיים, תוך ההבנה הברורה, שמשקיעים פרטיים אינם ששים לקראת מגמת סיכון גבוהה". מנומדין פיתחה נוסחה חדשנית להפחתת סיכונים בשימוש בקרנות הפילנתרופיות, כקרקע רכה להון פרטי. בדרך זו, הסבירה ד"ר גלילי, הקרן משתמשת במשאבים פילנתרופים לצורך פיתוח עסקי - רעיוני והפחתת סיכונים, ורק אז מגייסת הון פרטי להצטרף למיזם".

יניב אמיר, נשיא Essence USA, הסניף האמריקאי של Essence, חברת הטכנולוגיה הבינלאומית המפתחת פתרונות אבטחה ובריאות הציבור, מבוססי ענן בישראל, אמר כי מגפת הקורונה הביאה שינויים מרחיקי לכת בתחום הבריאות והאיצה את אופציית השימוש בחוות דעת רפואית באמצעות שיחות ועידה בווידאו, אשר להערכתו יישארו גם לאחר סיומה.

אמיר הזכיר את הצלחתו של הפיילוט שנערך לאחרונה עם קופת החולים "כללית", ותוכנית Essence המתקיימת בישראל, אשר מעניקה פתרון לניטור חולים מרחוק המאפשר פיקוח מרחוק על קשישים וחולים כרוניים בבית, ובכך מסייע להפחתת שיעורי האשפוז. לדבריו, "אין מספיק רופאים, אין מספיק צוותים רפואיים ואין מספיק מיטות בבתי החולים. "אנחנו צריכים פתרון, והדרך היחידה היא הטכנולוגיה. אנו מאמינים כי ניטור חולים מרחוק הוא הדרך לצעוד עם הקידמה, ואנחנו בהחלט רואים את המסלול הזה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully