וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונית רפאל: "על ממשלת ישראל להתגייס למאבק נגד אלימות מינית בילדים"

סיגל בן דוד

4.4.2022 / 9:47

בכנס הג'רוזלם פוסט בלונדון דיברה אשת העסקים על הנושא הקשה: "לפי נתוני האו"ם, למעלה מ-200 מיליון ילדים בעולם סובלים מאלימות מינית, ואנו פועלים, לצד גופים נוספים, להדהד את השיח בתוך המשפחות"

מימין לשמאל: רונית רפאל, ג'וליאן רפאל לייטרסדורף ושרה רפאל לייטרסדורף 
בערב הגאלה של כנס הג'רוזלם פוסט. מארק ישראל סלם,
מימין לשמאל: רונית רפאל, ג'וליאן רפאל לייטרסדורף ושרה רפאל לייטרסדורף בערב הגאלה של כנס הג'רוזלם פוסט/מארק ישראל סלם

רונית רפאל, אשת עסקים ופילנתרופית, מייסדת ומנכ"לית מותג הטיפוח הבינלאומי L RAPHAEL GENEVE, מייסדת ונשיאת "רונית רפאל -מדע היופי" ובעלת רשת סטודיו C, אמרה את הדברים בנאום שנשאה בכנס הג'רוזלם פוסט בלונדון.

כשהיא מביעה את התרגשותה מהמעמד המכובד, ביקשה רפאל לפתוח בנימה אישית, ולספר על עצמה ועל החברה בבעלותה. היא שיתפה את הקהל בטראומה שחוותה בשל טיפול פנים כושל ורשלני שגרם לכוויות קשות בפניה. "נגרם לי סבל נפשי ופיזי עצום, ונאלצתי לצאת למסע חיפוש ומאבק ארוך שנים עד למציאת פתרון תרפויטי מקצועי ומיטיב". סיפרה רפאל. "בדיעבד אני מבינה שהיה זה אחד מהאירועים המכוננים של חיי שהסליל אותי להקדיש את זמני והווייתי לעולם בו אני פועלת, עולם האסתטיקה, הטיפוח והיופי, תחת מטריה של בריאות ו Wellness . "

בהמשך ציינה רפאל כי משימת חייה הייתה ועודנה לטפל בתפיסת אידאל היופי בפתיחות ולהניח את המציאות על "שולחן החיים" כלשונה. "הרעיון הוא לייצר פתרונות מתקדמים ולעזור למיליוני אנשים מסביב לגלובוס, להרגיש טוב יותר, לשמר את המראה הטבעי ולחזק את הדימוי והבטחון העצמי בכל גיל ובכל מצב". אמרה רפאל.

"בהסתכלות לאחור אני חייבת להודות שהצלחנו לשנות את עולם היופי והקוסמטיקה" הוסיפה. "כיום, מאות אלפי לקוחות נכנסים למרכזים שלנו בארץ ובעולם דרך הדלת הקדמית ויוצאים מהם עם חיוך".

רפאל החלה את דרכה לפני 15 שנה והקימה אימפריה בינלאומית שהביאה לעולם בשורה של יופי וטיפוח בשילוב חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות בטיפולי יופי לפנים ולגוף, מרכזי ספא ומוצרי קוסמטיקה מתקדמים תוך דגש על תזונה, wellness ואורח חיים בריא. המותג שבבעלותה, L RAPHAEL GENEVE שהושק בשנת 2005 בז'נבה התרחב מאז לבירות נחשקות ורבות ברחבי העולם. לאחרונה אף רכשה את רשת סטודיו C לנשים, המטפח כושר, תזונה ואורח חיים בריא.

במקביל לעסקיה, היא פועלת מזה כעשור בנושא המאבק נגד התעללות ופגיעה מינית בילדים.
"הנושא בוער בעצמותיי" סיפרה. "הקמנו את הצבא העולמי נגד התעללות בילדים על מנת להעלות את המודעות לנושא, בארץ ובעולם. לפי נתוני האו"ם, למעלה מ-200 מיליון ילדים בעולם סובלים מאלימות מינית, ואנו פועלים, לצד גופים נוספים, להדהד את השיח בתוך המשפחות, בבתי הספר ובארגונים ציבוריים. הפעילות הזאת ממלאת אותי בתחושת שליחות אדירה." הוסיפה רפאל.

רפאל קראה לממשלות ברחבי העולם לקחת אחריות על עתיד הדור הבא. "אני קוראת לממשלת ישראל להיות הממשלה הראשונה בעולם שתיקח על עצמה לטפל באונס והתעללות בילדים תוך ראיית הנושא כמגפה מדבקת ומסוכנת" ציינה והוסיפה כי ישראל טרם הצטרפה לאמנת INSPIRE המחויבת למאבק.

"מחובתנו, להטמיע אסטרטגיה ולפעול למיגור אלימות נגד ילדים על מנת להבטיח להם עתיד בטוח ומבטיח" אמרה רפאל וציינה כי על הממשלה לחתום על האמנה ולהתאימה לצרכים של ילדי ישראל.

בסיום דבריה הודתה רונית רפאל למשפחתה ולילדיה ולכל עובדי החברה ברחבי העולם. "הם מקור כוחי, האוגדה הפרטית שלי, כוח החילוץ ושותפיי לעשייה. תודה מיוחדת וחשובה מגיעה גם לאמא שלי האהובה, גזע נטוע ממושב פדיה שתזכה לעוד שנים ארוכות וטובות." אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully