וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשנות כדרך יומיומית: חברת הפינטק INX מגייסת למעלה מ-25 עובדים בארץ ובעולם

4.4.2022 / 11:31

החברה מעסיקה כיום 85 עובדים ומשלבת מומחיות בשווקי מסחר מסורתיים יחד עם עולמות פינטק ובלוקצ'איין חדשניים. בימים אלו היא מגייסת עשרות עובדים

חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX המשלבת מומחיות בשווקים מסחר מסורתיים יחד עם עולמות פינטק ובלוקצ'איין חדשניים, מגייסת למעלה מ-25 חברי צוות בארץ ובעולם. מטרת הגיוס הינה לתפקידים כגון: מכירות, מפתחים, אנליסטים, מנהלי פרויקטים, כותבי תוכן, משאבי אנוש ועוד. החברה מונה כיום 85 עובדים מתוכם כ- 60 עובדים יושבים במשרדי החברה בהרצליה ות"א.

משרדי INX, עיצוב שי שלום. יחצ,
משרדי INX, עיצוב שי שלום/יחצ

לחברת INX פלטפורמות מסחר בנכסים דיגיטליים תחת רישיון מהרגולטורים השונים בארה"ב. פלטפורמה למסחר בניירות ערך דיגיטליים (רשות ני"ע האמריקאית) ופלטפורמה למסחר במטבעות קריפטוגרפיים. INX משלבת מומחיות בשווקי מסחר מסורתיים יחד עם עולמות פינטק ובלוקצ'איין חדשניים. INX מובלת על ידי צוות מנוסה של מומחי טכנולוגיות פיננסיות ובלוקצ'יין, המאוחדים בחזון של הגדרה מחדש של עולם שוקי ההון, באמצעות מינוף טכנולוגיית הבלוקצ'יין יחד עם הרגולציה החדשה.

במהלכה של השנה החברה מקיימת פעילויות מגוונות במשרדי החברה ומחוצה להם למען חיזוק הקשר הבינאישי בין עובדיה וכמו כן כחלק מהתרבות הארגונית מתקיימים ימי עיון ייחודיים, וובינרים, כנסים בינלאומיים ושיתופי פעולה חוצי יבשות משמעותיים.

שי דתיקה. יחצ,
שי דתיקה/יחצ

שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד חברת המסחר בנכסים דיגיטליים: "אנחנו מחפשים שותפים שיצטרפו אלינו, ויחד נמשיך לכתוב את הכלכלה הפיננסית העולמית מחדש. בנינו מספר פלטפורמות למסחר ורישום נכסים פיננסיים על מנת להתמודד עם הצמיח הגלובאלית הגוברת של מסחר והחזקה של נכסים דיגיטליים ואנו נרגשים להוביל את המהפכה הדיגיטלית הזו תוך הענקת תחושת שותפות ומשמעות עובדינו".

לאתר החברה
לתפקידים השונים ולדרישות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully