וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרקוד כל הדרך אל הסוויטה: הג'וב החדש של סנדי בר

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 11:48

סנדי בר, שהשתתפה עד לפני מספר שבועות בתכנית "רוקדים עם כוכבים" תהיה הפרזנטורית החדשה של רשת מלונות דן. ברשת מאשרים שקמפיין בכיכובה יצטלם בקרוב, תחת הקונספט שידגיש את היותם של מלונות הרשת "אייקונים ועל זמניים", בדומה לבר.

רשת מלונות דן הודיעה היום כי השחקנית, הדוגמנית ומעצבת הפנים סנדי בר, שכיכבה לאחרונה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מלונות דן, שיתמקד במה שמכנים ברדת "האייקוניות של המותג דן" ומלונות הרשת תחת הקונספט: TIMELESS DAN, אם תרצו, אולי יש כאן חיבור למחמאות להן זכתה סנדי בר על היותה "על זמנית".

הקמפיין ישים דגש על המלונות "האייקוניים והעל זמניים" של רשת דן: החל ממלון "המלך דוד" בירושלים, דרך מלון דן תל אביב ועד לדן אכדיה על חוף ימה של הרצליה ודן קיסריה, מלונות שעל פי ההודעה "היו ועדיין אייקונים".

סנדי בר. יח"צ,
סנדי בר: "פרצה לחיינו בשנות התשעים - וגם כיום היא מדהימה" מסבירים ברשת דן/יח"צ

טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל במלונות דן מסרה: "הבחירה בסנדי בר כפרזנטורית למלונות דן היתה טבעית כי בדומה למסר של הקמפיין והמותג האייקוני מלונות דן, סנדי היא דוגמא מדויקת לאייקון, ישראלית שפרצה לחיינו בשנות ה-90 וגם כיום היא מדהימה, עוצמתית, רלוונטית ואייקונית מתמיד".

ברשת המלונות מאשרים כי הקמפיין של מלונות דן בכיכובה של הפרזנטורית החדשה סנדי בר יצטלם בחודשים הקרובים.

מלון המלך דוד בירושלים. יורם אשהיים,
מלון המלך דוד בירושלים, אחד המלונות האייקונים של הרשת שתפרסם סנדי בר/יורם אשהיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully