וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון יצחקי ישמש מנכ"ל אגודת המים עמק הירדן

4.4.2022 / 12:03

יחליף את אריק ראובני (73), חבר קיבוץ אשדות יעקב: "לפנינו אתגרים משמעותיים ואני בטוח שנדע להצעיד את האגודה אל מול הצרכים המשתנים של משק המים הישראלי"

האסיפה הכללית של אגודת המים בעמק הירדן, בחרה את רון יצחקי (54) לתפקיד מנכ"ל אגודת המים בעמק הירדן. יצחקי, חבר קבוצת כנרת נשוי + 3 שימש בתפקידו האחרון כמנכ"ל צמח טכנולוגיות. רון יחליף את אריק ראובני (73), חבר קיבוץ אשדות יעקב איחוד נשוי + 4 ילדים ו- 9 נכדים. במהלך כהונתו של אריק ראובני צמחה אגודת המים מאגודה פרטית בהיקפים של כ- 18 מלמ"ק (מיליון מ"ק) לשנה לאגודה אזורית רבת היקף המפיקה ומספקת כ- 90 מלמ"ק לשנה. אריק כיהן בתפקיד 3 קדנציות ובסה"כ 15 שנים.

רון יצחקי. ארז ביטון,
רון יצחקי/ארז ביטון

יו"ר אגודת המים בעמק הירדן עודד שמיר: "אני רוצה להודות לאריק על 15 שנים של עבודה קשה ומוצלחת אל מול אתגרים משתנים. ברצוני לאחל לרון הצלחה רבה בתפקיד. אני בטוח שהוא ימשיך את קידומה של האגודה אל מול האתגרים העומדים בפתחנו".

אריק ראובני מנכ"ל אגודת המים היוצא: "אני מאחל לרון הצלחה רבה בתפקיד המאתגר, אין לי ספק שהוא יעמוד במשימה בהצלחה רבה ואני אעשה את מירב והמיטב לסייע לו בכך. אני מבקש להודות לצוות הנפלא של האגודה על שנים של עשייה ודחיפה קדימה לטובת החקלאים ותושבי עמק הירדן".

רון יצחקי מנכ"ל אגודת המים הנכנס: " אני מודה לאריק ראובני על הובלת האגודה וקידומה בשנים האחרונות. אני נרגש לקראת עשייה מאתגרת ולהובלת האגודה בשנים הקרובות. לפנינו אתגרים משמעותיים ואני בטוח שנדע להצעיד את האגודה אל מול הצרכים המשתנים של משק המים הישראלי".

אגודת המים בעמק הירדן, בבעלות 12 קיבוצי העמק, הוקמה ב- 1978 ומספקת מים לשטחי החקלאות הפרוסים בעמק הירדן. בנוסף מספקת האגודה מי שתייה לכל אזור דרום עמק הירדן וצפון עמק המעיינות ומתחזקת מערכות ניקוז וביוב.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully