וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת אלוני השקיעה מיליון שקל בשיפוץ סניף בבאר שבע

4.4.2022 / 12:17

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, פתחה את הסניף החדשני, עם פיצ'רים מעניינים. משיקה את הטרנד המוביל בעולם העיצוב: אריחי ענק מדוקקים לחיפוי ולריצוף

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק מותגים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה השבוע אולם תצוגה חדשני, שניפתח בהשקעה שלמיליון שקל. מדובר באולם תצוגה שאלוני שיפצה והרחיבה אותו והוא משתרע על שטח של כ - 800 מ"ר, ברחוב דרך חברון 48 מתחם דיזיין פלוס, בבאר שבע.

אולם התצוגה עוצב בקונספט מעורר השראה הכולל 'הצעות הגשה'. באולם חללים מעוצבים, בהם באים לידי ביטוי שילובים של מרקם, חומר וצבע. באולם מוצגות מבחר הקולקציות של מותגים מובילים ובלעדיים באלוני המייצגים את הטרנדים המובילים בעולם העיצוב ביניהם: אריחי XL מדוקקים במגוון סגנונות, אריחים בדפוסים שונים בוטנים, מראה אבן טבעית, בטון, דפוסים גאומטרים לצד מגוון רחב של כיורים צבעוניים בגווני ורוד, צהוב, ירוק חום וכן ברזים חדשניים בשחור, לבן, זהב, רוז גולד, מבחר ענק של PVC, פרקטים בגוונים שונים ועוד

המוצרים מסודרים במחלקות שונות, כך שמסלול התנועה באולם הוא נוח, נגיש וברור והחללים מעוצבים כחללי טוטאל לוק, המאפשרים למתבונן בהם, לקבל השראה ולראות הלכה למעשה כיצד מתקבלים השילובים השונים. הקולקציות מעודכנות ביותר וקל להתמצא ולאתר את המבוקש. דלפק קבלה רחב ידיים יקבל את הלקוחות לצד עמדת קפה, פינות ישיבה, מסכי מגע, כאשר השאיפה היא לייצר חוויה וירטואלית לצד הסיור הפיזי באולם כחלק ממסע הבחירה והרכישה. האולם כולל לאונג' ומתחם לקיום ישיבות רחבות יותר, כך שמעבר לתצוגה, מהווה האולם מקום מפגש בין הלקוחות למעצבים והאדריכלים.

סניף אלוני בבאר שבע. אלעד גונן,
סניף הדגל של אלוני בבאר שבע/אלעד גונן

לדברי ציון גניש, מנכ"ל חברת אלוני: " חלל התצוגה מנגיש את שלל חומרי הגמר ופתרונות העיצוב הקיימים, כאשר השאיפה היתה ליצור חווית קנייה החושפת את הלקוח לכל הסגנונות, המידות והאפשרויות בדרך המעוררת בו השראה וביטחון. מבחינת החזון, היה חשוב לנו ליישר קו עם המגמות הבינלאומיות - זהו חלק ממהלך אסטרטגי של החברה, שנועד לחזק ולמצב את מעמדה של אלוני כחברה מובילה בישראל בתחום העיצוב".

לדברי אלון שגיא, סמנכ"ל קמעונאות של חברת אלוני: " בחרנו לשלב אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים שמשפרים את חוויית המשתמש ומעלים את הרמה האינטראקטיבית של הביקור במקום, ובכך ליצור אולם תצוגה בו אופן הצגת החומרים, הקונספט העיצובי והכלים הדיגיטליים יהפכו דימיון למציאות. "

חברת אלוני מפעילה 8 אולמות תצוגה בארץ והיא הינה אחת מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל בתחום עיצוב הבית ובמכירת מוצרי גמר בניה.

אולם התצוגה החדש של אלוני. אלעד גונן,
אלמנטים טכנולוגיים מתקדמים/אלעד גונן

חברת אלוני גם משיקה את הטרנד המוביל בעולם העיצוב: אריחי ענק מדוקקים לחיפוי ולריצוף.

לדברי המעצבת ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים ושיווק בחברת אלוני: "יתרונם של האריחים הדקים (החל מ3.5 ועד 6 מ"מ עובי במקום האריח הממוצע- 10 מ"מ ) הוא שניתן להדביק אותם על גבי החיפוי/ריצוף הקיים ללא צורך בפירוק ומשום כך השימוש בהם מהיר - מתבצע תוך מספר שעות, יעיל וחסכוני ומקנה חלל אחיד במינימום מחברים".

אריחי אלוני. יחצ,
אריחי אלוני/יחצ

בין הסדרות שמשיקה אלוני ניתן למצוא אריחים מסדרת אספלט במראה טיבעי בגווני אפור או בז' בגודל 120X260 ס"מ, אריחים המדמים בטון וחרס - סדרתCLAY - מגיעים בדרגות נגד החלקה:R10 לשילוב גם בחללים רטובים, ובשלל מידות משלימות עד 120X120 ס"מ, סדרת אליסיאן - מראה אבן טבעית ( טרוונטין) במידות: 60X1.20 ס"מ.

מחיר: החל מ-190 שקל למ"ר.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully