וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירקטוריון IBC אנלימיטד החליט פה אחד: יוסי חבר ימונה למנכ"ל החברה

עודכן לאחרונה: 4.4.2022 / 12:40

IBC הודיעה כי יוסי חבר ימונה למנכ"ל החברה, שחיברה לסיבים אופטיים כבר 810,000 משקי בית בישראל, על פני 64 יישובים. יו"ר הדירקטוריון, נתי כהן: "יוסי הוא האיש הנכון להוביל את החברה לתחרות במונופול בזק"

IBC אנלימיטד ממשיכה לבסס את מעמדה כחברת תשתיות התקשורת המובילה בישראל ולאחר שהאיצה באופן דרמטי את פריסת רשת הסיבים האופטיים שלה שמגיעה כבר ללמעלה מ-810,000 אלף משקי בית בישראל, החליט דירקטוריון החברה בראשות היו"ר נתי כהן על מינויו של יוסי חבר למנכ"ל קבוע.

יוסי חבר, שמכהן מאז חודש ינואר כמ"מ מנכ"ל IBC אנלימיטד, שימש לפני כן כסמנכ"ל הכספים של קבוצת HOT במשך חמש שנים, ועבד בקבוצה במשך כ- 14 שנים בתפקידים שונים. במסגרת תפקידו ניהל את מערכי החשבות והכלכלה ובנוסף ניהל את מערכי הרכש, הלוגיסטיקה והנכסים של הקבוצה בהיקף של מיליארדי שקלים. יוסי מביא עימו כישורים ניהוליים ופיננסיים והיכרות מעמיקה עם עולם הסיבים האופטיים.

יו"ר דירקטוריון IBC אנלימיטד נתי כהן: "יוסי הוא האיש הנכון להמשיך ולהוביל את החברה בביסוס מעמדה כחברת תשתיות התקשורת הסיטונאית המובילה בישראל וכמתחרה ישירה למונופול של בזק. בחודשים האחרונים החברה תחת ניהולו של יוסי האיצה את קצב פריסת תשתית הסיבים האופטיים המתקדמת שלה ומגיעה מדי חודש לעשרות אלפי משקי בית חדשים בדרך ליעד של כ-2 מיליון משקי בית בשנת 2025."

יוסי חבר IBC. דניאל אדרי,
יוסי חבר, המנכ"ל החדש של IBC אנלימיטד/דניאל אדרי

אודות IBC אנלימיטד

חברת IBC אנלימיטד מוחזקת על ידי איי.בי.סי אנלימיטד החזקות שותפות מוגבלת (70%), המוחזקת בחלקים שווים על ידי: הוט, סלקום וקרן תשתיות לישראל וע"י חברת החשמל (30%).

תשתית הסיבים האופטיים של החברה מאפשרת כיום גלישה במהירות של עד 1,000Mbps בכל כתובת אותה מחברת החברה ותומכת גם במהירויות גבוהות יותר.

כיום מספקת החברה שירותי תשתית אינטרנט סיטונאיים בפריסה רחבה, יעילה ומהירה, לחברות התקשורת וספקיות האינטרנט המובילות בישראל ובהן: סלקום, HOT, פרטנר, 018 אקספון, 015 הלו, 019 טלזר, אינטרנט רימון ועמיתנט.

רשת הסיבים האופטיים המתקדמת של החברה מגיעה כיום לכ- 810,00 משקי בית מחוברים ב- 64 יישובים ברחבי הארץ מקרית שמונה בצפון ועד אילת בדרום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully