וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ASTERRA מודיעה על שורה של מינויים בכירים

4.4.2022 / 14:22

כהמשך להתרחבותה הגלובלית, ASTERRA, סטארטפ ישראלי היושב בראש העין, הודיע על הצטרפותה לחברה של פזית מלחי בודסקי כסמנכ"לית השיווק וכן על קידומם של יובל לוריג וג'יימס פרי לתפקידים בכירים בחברה

כהמשך להתרחבותה הגלובלית, ASTERRA, סטארטפ ישראלי היושב בראש העין, הודיע על הצטרפותה לחברה של פזית מלחי בודסקי כסמנכ"לית השיווק וכן על קידומם של יובל לוריג וג'יימס פרי לתפקידים בכירים בחברה. ASTERRA (טכנולוגיה של Utilis) מספקת פתרונות דאטה עבור חברות שירותי מים, סוכנויות ממשלתיות ותעשיות תשתית בתחומי הכבישים, המסילות, הסכרים והמכרות. החברה אוספת נתוני SAR מלוויינים והופכת אותם לכלי תמיכה וניהול חדשניים, מבוססי AI עבור הארגונים השונים במטרה לייעל את עבודתם תוך חיסכון במשאבי טבע יקרים.

פזית מלחי בודסקי. יחצ,
פזית מלחי בודסקי/יחצ

בודסקי מביאה עמה ניסיון של מעל 15 שנה בשוק הבינלאומי והיא כיהנה במספר תפקידי מפתח בתחומי השיווק בחברות גלובליות כמו VMWare , Samsung ו-SanDisk, ניסיון המשמש אותה היום בקידום ובפיתוח חברות טכנולוגיה ישראליות קטנות-בינוניות. לפזית תואר שני במנהל עסקים (MBA) עם התמחות בשיווק ותואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת בר אילן.

פזית מלחי בודסקי: "אני גאה להצטרף לחברה בשלב זה בו היא נמצאת ולקבוצה כל כך מוכשרת של אנשים. יותר מכל, אני נרגשת לכונן שיתופי פעולה הדוקים עם מובילי תעשייה נוספים במסגרת אקו-סיסטם שפועל לשינוי אמיתי בעולם".

יובל לוריג. יחצ,
יובל לוריג/יחצ

יובל לוריג קודם לתפקיד סמנכ"ל מחקר ופיתוח. לוריג מתמחה בהידרולוגיה, קרקעות, חישה מרחוק של כדור הארץ (דגש על Synthetic Aperture Radar, SAR) ופיתוח מוצרי תוכנה. לוריג ימשיך בהובלת פיתוחים חדשניים של טכנולוגיות חדשות מבוססי SAR וחישה מרחוק בחברה. "המטרות שלנו יתגשמו על ידי חשיבה יצירתית של חברי המו"פ בפיתוח הטכנולוגיה, האלגוריתמיקה והמוצרים שלנו", אמר. "לצורך קפיצת המדרגה הטכנולוגית הבאה שלנו אנו ממשיכים בקליטה וגיוס של כח אדם איכותי ומוכשר בעל יכולות מחקר בעיבוד תמונה ואות, ראייה ממוחשבת ולמידה עמוקה (AI/ML) שמטרתו להמשיך את הפיתוח המוצרי והטכנולוגי העתידי של החברה".

ג'יימס פרי. יחצ,
ג'יימס פרי/יחצ

ל-ASTERRA משרד בארה"ב, שם קודם ג'יימס פרי לתפקיד סמנכ"ל בכיר. פרי התחיל את עבודתו בחברה לפני כשש שנים וניסיונו הרב סייע לצמיחה המהירה של החברה עם פרויקטים חדשניים לחיסכון במים במדינות רבות ברחבי העולם. ג'יימס פרי: "ההישג הגדול ביותר שלנו הושג על ידי אימוץ הטכנולוגיה והחדשנות של ASTERRA בשווקים החדשים ברחבי העולם. אימוץ טכנולוגיה זו תורם יום יום לחיסכון אדיר במים בעשרות מדינות ברחבי העולם, מפחית את פליטת גזי חממה ושומר על המשאבים היקרים של האנושות ואנו גאים על כך".

אלי פרץ, מנכ"ל ASTERRA: "עובדי החברה הם הסיבה לצמיחה ולהצלחה האדירה שחוותה החברה בשנה האחרונה. אני שמח לראות שמצטרפים לשדרה הניהולית שלנו אישים מן השורה הראשונה ואני בטוח שהם יובילו את החברה עד החלל ואף מעבר לו."

אלי פרץ. מיכל בנדק,
אלי פרץ/מיכל בנדק

מאז 2017, נעשה שימוש בטכנולוגיה של ASTERRA ביותר מ-59 מדינות, תוך חיסכון של למעלה מ-169,280 מיליון גלונים של מים ראויים לשתייה, הפחתת פליטת פחמן דו חמצני ב-108,339 טון, וחיסכון של 423,200 MWH של אנרגיה, בהלימות ליעדי הפיתוח הבר-קיימא של האו"ם. מטה החברה ממוקם בישראל עם משרדים בארצות הברית, בריטניה ויפן. למידע נוסף על ASTERRA והטכנולוגיה, ניתן למצוא ב www.asterra.io .

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully