וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המד-טק הישראלית MeMed ממשיכה לגדול ומגייסת למגוון תפקידים

4.4.2022 / 15:31

חברת MeMed, שגייסה 200 מיליון דולר וקיבלה אישור FDA, שמה לה למטרה לתרגם את האותות המורכבים של מערכת החיסון לתובנות פשוטות שמשנות את האופן שבו מחלות מאובחנות ומטופלות, ממשיכה לגדול ולהתרחב גלובלית

חברת MeMed , שהוקמה ע"י ד"ר ערן אדן וד"ר כפיר עובד, היא חברת מד-טק ישראלית המפתחת פתרונות חדשניים לניהול מטופלים על ידי פיענוח הסימנים המגיעים ממערכת החיסון שלהם ותרגומם לתובנות אשר ניתן לפעול לפיהן. בכך, משנה החברה את הדרך בה מגלים ומטפלים במחלות מידבקות ובתסמונות דלקתיות. לשם כך, MeMed נעזרת במומחיות רב-תחומית בתחומי אימונולוגיה, ביוכימיה, הנדסה ולמידת מכונה. המוצרים של MeMed נמכרים לבתי חולים בארה"ב, אירופה וישראל. MeMed גייסה עד כה למעלה מ-200 מיליון דולר ממשלת ארה"ב, נציבות האיחוד האירופי וממשקיעים פרטיים.

ממד. יוגב עזריאל,
חברת מימד/יוגב עזריאל

MeMed מגייסת בימים אלה למגוון רחב של תפקידים ומחפשת: מדענים, חוקרים, רופאים, ביו- אינפורמטיקאים, מנהלי פרויקטים, מנהלי ניסויים קליניים ועוד. גיוס העובדים מגיע בעקבות צמיחה מהירה, כחלק מהגברת פעילות הפיתוח והמסחור הגלובלי.

הילה הרשקוביץ, VP HR ב- MeMed: "החברה מייצרת הזדמנויות קריירה יוצאות דופן, מכמה סיבות:
הראשונה היא השפעה ויצירת ערך משמעותי - MeMed היא חברה פורצת דרך עם חזון לפענח את תגובת מערכת החיסון לכדי תובנות קליניות המסייעות במתן אבחון וטיפול רפואי. אנו קמים בבוקר, על מנת לפתח ולמסחר טכנולוגיות חדשניות, המסייעות להתמודד עם בעיות מורכבות בעולם הרפואה שאין להם פתרון במאה ה -21, ולכל חבר צוות בחברה יש חלק משמעותי בתרומה לחזון המשותף הזה.

"הסיבה השנייה היא חדשנות ופיתוח אישי - בנינו צוות מדהים של מהנדסי תוכנה, רופאים, אנשי אלגוריתמיקה, ביולוגים, מהנדסי מערכת, אנשי אופרציה, שיווק ומכירות, המשתפים פעולה יחד כל יום. חלק מהאנשים ייקראו לזה "גן חיות של דיסציפלינות", אנחנו קוראים לזה 'The MeMeds'.

"הסיבה השלישית היא שמדובר בחברה בצמיחה מואצת - MeMed נמצאת בתקופה מרתקת של צמיחה משמעותית, התרחבות גלובלית וכניסה לשלב מסחרי. זהו שלב ייחודי ומרתק להצטרף לחברה, שלב שבו לכל אחד מאיתנו יש הזדמנות נדירה לבנות את התחום שלו ולהשפיע על עתיד החברה. לאחרונה קיבלנו אישור FDA והכפלנו את כח האדם שלנו בישראל ובעולם. לחברה יש גיבוי פיננסי יוצא דופן של מעל ל- 200 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בעולם, ממשלת ארה"ב והנציבות האירופית. אנחנו עומדים בפני פוטנציאל שוק אדיר, ובהחלט מתגמל להיות חלק מהצלחה כזו גם בהיבט הכלכלי. כל חברי הצוות בחברה מקבלים אופציות ושותפים להצלחה".

הילה הרשקוביץ. שלומי יוסף,
הילה הרשקוביץ/שלומי יוסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully