וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמי שטובי ימונה למנכ"ל פלתורס

4.4.2022 / 16:54

שטובי, סמנכ"ל בכיר ומנהל מרחב מרכז בחברת כלל, ימונה למנכ"ל פלתורס סוכנות לביטוח מקבוצת מגדל. יחליף את דודי לוי שהודיע לאחרונה על עזיבה לאיילון

לאחר תהליך בחינה ממושך במסגרתו נבחנו מועמדים רבים מענף הביטוח, הודיעה החברה על מינויו של שמי שטובי למנכ"ל החברה, שטובי (44), המשמש מזה כארבע שנים כמנהל מרחב מרכז בכלל, הנו בעל ניסיון מצטבר של כ-20 שנה במגוון תפקידי רוחב בענף הביטוח. שימש בעבר, בין יתר תפקידיו, כמנהל פיתוח עסקי בכלל אחזקות סוכנויות ודירקטור בסוכנויות מקבוצת כלל, סמנכ"ל בכיר ומנהל מטה המכירות בקבוצת הפניקס במשך כ-6 שנים, ובשנים האחרונות משמש כאמור כמנהל מרחב מרכז בחברת כלל.

שמי שטובי. יחצ,
שמי שטובי/יחצ

אודי רובינשטיין, מנכ"ל מגדל סוכנויות ויו"ר פלתורס, מסר: אני מבקש להודות לדודי על תרומתו לפיתוחה של פלתורס ולאחל הצלחה רבה לשמי בתפקידו החדש והמאתגר. אני משוכנע שניסיונו הניהולי המוכח והמגוון של שמי, יבטיחו את יישומה המוצלח של תוכנית ההתעצמות של פלתורס ויבססו את הובלתה בענף"

ליאור רביב, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה ומשנה למנכ"ל מגדל, מסר: "אני מברך על הצטרפותו של שמי לקבוצת מגדל. אני משוכנע שמינויו למנכ"ל הסוכנות יאפשר לסוכנות להמשיך ולצמוח ולעמוד באתגרים הרבים העומדים לפנינו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully