וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגבלות הוסרו, שוק הטיפולים האסתטיים פורח לקראת פסח

4.4.2022 / 16:58

לקראת חג הפסח צפויה עלייה של עד כ30% במס' המטופלים שיבצעו ניתוחים או טיפולים אסתטיים לקראת החג בו נתקהל לראשונה ללא הגבלות וכו'. בדקנו את טווח המחירים

לקראת חג הפסח, הראשון מאז תחילת המגיפה בו ניפגש עם כל בני המשפחה באופן מורחב ללא סגרים, ארוחות בזום, או חשש להתקהלות, צפויה כמו בכל שנה התנהגות צרכנית שמטרתה היא לקדש את החגיגיות, החל מרכישת ביגוד חגיגי לחג ועד תור למספרה או למניקור טרם ייגיע אליהו הנביא. השנה צופים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית עלייה של עד כ- 30% בכל הקשור לניתוחים אסתטיים בוא החג לצד הזרקות טיפולים וכל מה שיקדש את ההתחדשות לקראת חג האביב.

אז אכן, המטרה ברורה, ישנו עניין רב להשקיע בטיפולי פנים, במרקם עור והתחדשותו ועד שינוי וחידוד קווי מתאר או קריטריונים שדווקא לאחרונה, בלטו יותר והביאו לאי שביעות רצון כללית בקרב לא מעט מן האוכלוסייה. בנוסף, באיגוד מסבירים שהתופעה בולטת במיוחד בקרב אלו שרוצים לנצל את חופשת הפסח הארוכה יחסית להחלמה מלאה בבית.

בוטוקס. ShutterStock
טיפול פופולארי במיוחד, אבל יש ייחודיים ממנו. הזרקת בוטוקס/ShutterStock

בימים אלו נערכים באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית, לעליה בביקוש לניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים לרגל חופשת הפסח. עיקר הביקוש בפסח השנה הוא לשאיבות שומן קטנות (שאינן מחליפות דיאטה) באזורים ספציפיים כמו במרכז הבטן, בצוואר, בזרועות, בירכיים, במותניים, וכן לניתוח מתיחת פנים בהרדמה מקומית בעיקר בקרב מורות ומרצים המרבים לדבר בפני קהל בזום או במציאות.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מסביר: "העלייה בביקוש בפסח השנה למתיחות פנים בולטת במיוחד אצל נשים וגברים בסביבות גיל 50, הנמצאים בשיא הקריירה ומגיעים לפגישת הייעוץ עם תחושה שהפנים לא תואמות לגוף ולמרץ שלהם. למרות שבניתוח כזה ניתן להשיג שיפור משמעותי בתהליך קצר ובהרדמה מקומית וכך להשפיע לטובה על תחושת הביטחון העצמי, יש לשקול את ההחלטה לעומק ולא להתפתות לפרסומים של מבצעי הנחה והצעות מפתות. במיוחד יש לשים לב שבחרתם מנתח פלסטי בעל תואר רופא מומחה, שניתן לו על ידי משרד הבריאות וכן חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית".

כמה יעלה לנו להתחדש לקראת החג?

ד"ר רונן גלזינגר, מומחה בכירורגיה פלסטית ומדריך להמסת שומן בכל השיטות טוען כי, "המסת שומן הזרועות באמצעות גלי רדיו, היא טיפול פופולארי בעת הזאת, לפני שהקיץ ממש כאן. הטיפול מתאים מאוד במצב של עודף שומן ועור והוא מתבסס על שיטת ה- BodyTite, המאפשרת המסה ושאיבת שומן ביעילות גדולה הרבה מאשר בכל דרך אחרת, אשר תוך כדי חימום השומן ופגיעה בקולגן, מתקיים גם תהליך של מיצוק העור. טיפול זה מאופיין בהרבה פחות זמן החלמה ותופעות לוואי לעומת שאיבת שומן מסורתית. לאחר המסת השומן תהליך השאיבה הוא פשוט יותר ופחות טראומטי לגוף, ולכן ישנם פחות כאבים ופחות נפיחות לאחר הטיפול. הוא גם מספק מענה למראה העור כאשר הוא מייצר תאים חדשים, מכווצים, כך שאין מראה רפוי של העור לאחר המסת ושאיבת השומן. בדרך זו, נחסך הצורך בניתוח המתיחה לאחר המסת השומן. ההליך מתבצע בהרדמה כללית ואורך כ 45-60 דקות. התוצאה מתחילה להראות לעין לאחר כשלושה שבועות מהטיפול. טווח המחירים: 16,000 שקל לערך.

"טיפול בשומן בטני הוא עוד הליך די פופולארי ודווקא לקראת החג, ולא אחריו, כי לא פעם משמש גם כתמריץ רציני לאכילה מסודרת מאוזנת ובריאה גם בתוך רכבת ההרים של ארוחות חג, מתוקים ושומנים, שלא בהכרח טובים ובריאים לכולנו. הטיפול נעשה בשיטה זעיר פולשנית, יעילה ביותר להמסת השומן שאיבתו ומיצוקו והכל בפעולה אחת, ודי דומה לשיטת הזרועות אם כי, כאן מדובר בהרדמה מקומית תוך אפשרות מקסימלית להמיס שומן בכמות ובמהירות גדולה בהרבה מכל דרך אחרת, ואף נותן מענה למיצוק העור באמצעות אלקטרודה חיצונית המבצעת תהליך של כווץ העור. הטיפול מתאים למצבים בהם יש עודפי שומן ניכרים ואין עודפי עור גדולים מדי. הטיפול נדרש בפעם אחת בלבד. זמן ההחלמה המשוער הוא יומיים - שלושה, והוא מלווה בכאבים קלים בלבד ברמת משכך כאבים ביתי. תוצאות יראו לעין כעבור שלושה שבועות מהטיפול. התוצאה הסופית תתקבל כעבור כחצי שנה.

טווח המחירים: החל מ-16,000 ועד 30,000 שקל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שאיבת שומן. ShutterStock
בפסח במיוחד יש לזה פוטנציאל לגדול/ShutterStock

ד"ר אברי רווה, מומחה בכירורגיה פלסטית, מסביר כי ישנה בקשה חוזרת ונשנית לקראת החג השנה, לעיתים רפואית אך ברובה אסתטית - טיפול בצניחת העפעפיים - אולם טכניקה חדשה במרפאתו מבשרת טובות על ההליכים השונים באמצעותם מטפלים בעפעפיים עליונים ותחתונים.

"ראשית, חשוב להבין כי באופן כללי נחלקים ניתוחי עפעפיים לשני סוגים: עפעפיים עליונים ותחתונים", הוא מסביר, "העפעפיים העליונים נוטים עם השנים לסבול מעור עודף וגם שומן, אלו מקנים לעפעף מראה 'מקופל' ואילו באזור העפעפיים התחתונים נוצרות שקיות שומן ולעתים גם עודף עור ובכלל, מאז החלה חובת עטית מסכה, חל גידול בביקוש של שני המינים לניתוחים וטיפולים באזור העפעפיים וסביב העיניים, פי 3 בהשוואה לזמנים רגילים.

"נקודת האור עבור מטופלים שמעוניינים לעבור הליך להרמת עפעפיים היא שישנה טכניקה חדשה, 'ניתוחון בעפעף התחתון', אשר לעומת הניתוח המסורתי, מתבצעת על ידי חתך תחתון בעפעף, הוצאת שומן מתוכו והזרקת שומן לגבול התחתון להשגת מראה אחיד והומוגני עם הלחי. הטכניקה הזו מאפשרת לבצע ניתוח שלא מותיר שום צלקת חיצונית אלא פנימית בלבד, ללא שום צורך בפרוצדורת המשך נוספת ומלבד יצירת מראה צעיר יותר, ההליך יוצר אשליה של עיניים גדולות ויכול לעזור למי מאתנו בעלי מבנה עיניים סגור וקטן ולכן מתאימים לכל גיל. בנוסף, את הניתוח החדש ניתן לעשות בגילאים מוקדמים יחסית, החל מגילאי 30 מה שפחות אפשרי בניתוחי העיניים המסורתיים, בעוד זה הוא הניתוח הכי פופולארי ומבוקש בקרב גברים בגילאי 30 פלוס".

טווח מחירים: החל מ-20 אלף שקלים.

אישה מבוגרת ומטופחת. ShutterStock
טיפול הרמת עפעפיים - לכל גיל/ShutterStock

ניתוח פופולארי נוסף הוא ניתוח מתיחת פנים. "עד לא מזמן היה תחת התדמית של ניתוחים קשים או מורכבים", אומר ד"ר רווה, אך לצד המודעות הגבוהה לאסתטיקה בשנים האחרונות וגם לשפע הידע שהרופאים מעניקים היום ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל, העלייה לביקוש בניתוח הזה, אינה קורית סתם. היא נובעת מההבנה הבסיסית של הציבור שמדובר בהליך יחסית לא מורכב, שהתוצאה שלו משתלמת בעבור ההחלמה והפרוצדורה שהוא דורש, ועל כן התור לניתוחי מתיחות פנים מכל הסוגים היום, הולך ומתארך. אנחנו בקליניקה מברכים על כך מאוד, כיוון שסופסוף מרגיש שהמטופלים מגיעים עם שיעורי בית, מוכנים ויודעים לקראת מה הם הולכים".

"מתיחת פנים זו מתיחה המרימה את אזור הצוואר וקו הלסת לצד הלחי הצידית, הליך הלוקח בין שעתיים לשלוש שעות כאשר בנוסף למתיחה, מסירים עודפי עור, הניתוח מתבצע בהרדמה מלאה. ומצריך על פי רוב החלמה יחסית ארוכה של שבועיים וחצי כאשר גם בסופם אין החלמה מלאה, אבל כן אפשר כבר להסתובב בציבור ללא חשש. התוצאה הסופית של מיני ליפט תגיע לאחר כמה חודשים כך שאין לשפוט את התוצאה לפחות מעל חצי שנה מהניתוח. חשוב לציין שהוא מתאים כיום לכל מי שמתאים אובייקטיבית מבחינת הרקמות או נפילת השליש התחתון של הפנים, מצב הנפוץ בגילאי ה-40 המאוחרים בואכה 50, אולם ישנם מקרים חריגים בהם גם מטופלים בגילאי ה30 המאוחרים נמצאים מתאימים.

טווחי מחירים: החל מ-40 עד 80 אלף שקל, אפשרי שיהיו תוספות".

  • עוד באותו נושא:
  • בוטוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully