וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התכשיטים DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית בקניונים

5.4.2022 / 9:47

תפתח רשת דוכני תכשיטים בסגנון חנויות פופ-אפ קבועות. שני הדוכנים הראשונים יפתחו בדיזנגוף סנטר בתל אביב וקניון עזריאלי - תל אביב

חברת התכשיטים הישראלית DANON פותחת לראשונה רשת קמעונאית הכוללת דוכנים קבועים שיפתחו בקניונים מובילים ברחבי הארץ. הדוכנים יפתחו בעיצוב של חנויות פופ-אפ אופנתיות שיוצבו באופן קבוע במרכזי קניות מובילים. שני הדוכנים הראשונים יפתחו השבוע בדיזנגוף סמטר בתל-אביב ובקניון עזריאלי תל-אביב.

לאחר כחמש שנים שהחברה מכרה על בסיס אתר האונליין שלה ולמעלה מ-40 שנים שמכרה באמצעות כ-600 נקודות מכירה בישראל פותחת החברה לראשונה רשת חנויות תחת השם DANON תכשיטים שיכלול את כל מגוון מוצרים, לנשים ולגברים, כולל את קולקציות הקפסולה שהחברה יוצרת כמו: עם כוכבת הרשת דנית גרינברג, המשמשת גם כשגרירה של המותג.

חנויות הפופ אפ הקבועות יפתחו בלוקיישנים אסטרטגים בקניון עזריאליבתל-אביב - מול חנות זארה ובדיזינגוף סנטר בקומה הראשונה המרכזית ויציעו חווית קנייה אחרת: הנגשת המוצרים לקהל הרחב, שירות, ייעוץ אישי והתאמה וכן הנגשת הפריטים במחירים אטרקטיביים, כמו: עגילים החל מ-59 שקל, טבעות החל מ-99 שקל, שרשראות החל מ-139 שקל, צמידים החל מ-109 שקל, סיכות ראש החל מ-59 שקל, צמיד רגל החל מ-139 WK.

לרגל הפתיחה יציעו חנויות הפופ אפ הטבות מיוחדות ,הכולל מבצעים כמו הנחות החל מ- 20% הנחה על כל תכשיטי המותג. בנוסף בקנייה מעל 500 שקל מקבלים עגיל בשווי 139 שקל במתנה.

קולקציית דנית לדנון תכשיטים. אלכס ליפקין,
התחזית: בסך הכול 30 חנויות קבועות בקניונים/אלכס ליפקין

לדברי גל דנון מבעלי חברת דנון : "החברה מתכננת לפתוח סה"כ כ - 30 חנויות פופ אפ קבועות בקניונים, והחברה כבר נמצאת במו"מ מתקדם עם קניונים במרכז הארץ, בצפון ובדרום. ההחלטה התקבלה לאחר שפתחנו חנות זמנית בדיזנגוף סנטר והבנו שלריטייל המסורתי ייתרונות של חשיפה, מודעות וגיוס לקוחות
חדשים". עוד אמרה דנון: "אמנם התחלנו את המכירות שלנו באינטרנט, הקדמנו את זמננו ויש למותג דנון ערך מוסף אל מול קהל לקוחותיו, אך החלטנו לפנות לקהל חדש שעדיין לא קונה באינרנט".

דנון הוא מותג תכשיטים ישראלי, שנוסד בשנת 1975 ע"י יוסי דנון. לחברה מפעל בתל-אביב לייצור ושיווק תכשיטים ומוצרי יודאיקה. כל מוצריה נעשים בעבודת יד תוך הקפדה על איכות ללא פשרות ועל טכניקות חדשניות ומסורתיות כאחד. כל הפריטים של המותג מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים, אבני חן כמו פניני מים מתוקים ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • דנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully