וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף פעולה צרכני: שופרסל, הוט ואשמורת יעניקו הנחה לחברים במהלך אפריל

5.4.2022 / 10:01

במסגרת זו תוענק במהלך חודש אפריל הטבה משמעותית של 15% הנחה בכל סניפי שופרסל, ובשופרסל אונליין לחברי מועדוני הצרכנות הוט המייצג את עובדי ההנדסה והטכנולוגיה ואשמורת מבית הסתדרות המורים

שופרסל מרחיבה ומעדכנת את שיתופי הפעולה עם מועדוני הצרכנות הגדולים בישראל. במסגרת זו תוענק במהלך חודש אפריל הטבה משמעותית של 15% הנחה בכל סניפי שופרסל, ובשופרסל אונליין לחברי מועדוני הצרכנות הוט המייצג את עובדי ההנדסה והטכנולוגיה ואשמורת מבית הסתדרות המורים, המונים יחד מעל חצי מיליון חברים.

בשופרסל אומרים כי מהלך זה יטיב עם מאות אלפי משפחות חברי המועדונים בקניות לקראת החג וגם יחזק את שני הגופים, כמו כן מהלך מסוג זה עתיד להוליד שיתופי פעולה לטווח הארוך עם שופרסל. ההטבה תינתן בנוסף לכל ההטבות, ההנחות והמבצעים המתקיימים במאות סניפי הרשת בפריסה ארצית, ובנוסף לתכנית המועדון החדשה שמעניקה צבירת מטבעות supreme ומימושם בסניפי שופרסל. שיתוף פעולה זה יחשוף את קהלי הלקוחות של המועדונים החדשים לשירותי ומוצרי קבוצת שופרסל בסניפי שופרסל ובאונליין.

אבי צימרמן. יורם לוי,
שיתוף פעולה שישמור על המובילות בשוק. אבי צימרמן/יורם לוי

אבי צימרמן מנכ"ל שופרסל פיננסים מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם המועדונים הוט ואשמורת, אשר חבריהם יקבלו הטבות משמעותיות והנחות במעמד החיוב. שיתופי פעולה מסוג זה ישמרו על המובילות שלנו בשוק ויבססו את נאמנותם של לקוחותינו הקיימים והחדשים כאחד".

צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון צרכנות הוט. חן גלילי,
"פתח להעמקת שיתוף הפעולה". צביקה וילנאי/חן גלילי

צביקה וילנאי, מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט: "אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם שופרסל, רשת הקמעונאות המובילה בישראל. אני מאמין שהמבצע יפתח פתח להעמקת שתוף הפעולה בין הגופים בעתיד לטובת ציבור עובדי ההנדסה והטכנולוגיה, המיוצג על ידי מועדון הוט".

ארי שטיינברג מנכ"ל אשמורת: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם רשת שופרסל. זהו צעד נוסף עבור עובדי ההוראה בישראל שנועד להעניק להם עוד הטבות משמעותיות במיוחד בתקופה זו שלפני חג הפסח. אנו נמשיך לפעול לחיזוק שיתוף הפעולה לטובת חברי המועדון עובדי ההוראה, כפי שמגיע להם".

  • עוד באותו נושא:
  • שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully