וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוריאל פרופסיונל משיקה מארזים לפסח

5.4.2022 / 10:42

מוצרי הטיפוח לשיער מוגשים בתיק אופנתי, הכולל שמפו ומסכה המותאמת אישית לשיערך. בכל רכישה מתנה: קיט התנסות של מותג היוקרה YSL בגודל מיוחד וקרם פנים בגודל מלא של מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY

לקראת חג הפסח מותג הטיפוח המקצועי לשיער לוריאל פרופסיונל, משיק 6 מארזי טיפוח לכל סוגי השיער - במהדורה מוגבלת. המארז מגיע בתיק טרנדי ואופנתי וכולל: שמפו, מסכה + קיט התנסות של מותג היוקרה YSL בגודל מיוחד וקרם פנים בגודל מלא של מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY.

המארז מתאים גם כמתנה למארחים.

לוריאל. יחצ,
הערכה של לוריאל פרופסיונל/יחצ

כל סוגי המארזים כוללים שמפו 500 מ"ל ומסכה לשיער בגודל 500 מ"ל. סדרת אינפורסר - טיפוח לשיער שביר , סדרת אבסולוט ריפר גולד - טיפוח לשיער פגום, סדרת ליס אנלימיטד - טיפוח לשיער מרדני, סדרת בלונדיפייר - להזנה והענקת ברק לשיער בלונדיני, סדרת פרו לונגר לעיבוי קצוות ולחידוש האורכים וסדרת ויטמינו קולור - להזנת שיער צבוע ושמירה על הצבע.

מחיר מומלץ לצרכן: 350 שקל.

L'OREAL PROFESSIONNEL - מותג שיער מקצועי מוביל בעולם, משלב את התשוקה לאופנה עם פסגת הטכנולוגיה, על מנת להעניק מגוון מוצרים מתקדמים, העונים על כל צורך של שיער - החל מיצירת טרנדים ואופנה של "גזירה וצבע", דרך מוצרי הסטיילינג ועד להשלמת המראה המושלם ולשמירה על שיער בריא לאורך זמן.

  • עוד באותו נושא:
  • לוריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully